• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Adana Başkent Erhan şimşek giden varmi gidip olumlu sonuç alan

Fatma cannn

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Nisan 2026
Mesajlar
7
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
29
Kızlar tüp bebek tedavisine başlıcaz inşallah önerdiğiniz doktor varmı Başkent Erhan şimşek doktora randevu aldık gidip olumlu sonuç alan varmı pgt genetikli tüp bebek yaptıracaz Acıbadem çok yüksek fiyat verdi Tayfun çok diye bir doktor duydum ama gitmiş o hastaneden
 
Kızlar tüp bebek tedavisine başlıcaz inşallah önerdiğiniz doktor varmı Başkent Erhan şimşek doktora randevu aldık gidip olumlu sonuç alan varmı pgt genetikli tüp bebek yaptıracaz Acıbadem çok yüksek fiyat verdi Tayfun çok diye bir doktor duydum ama gitmiş o hastaneden
Merhaba iki kez tedavi oldum Erhan beyde ikisi de olumsuz birinde embriyom oluşmadı ikinci de 1 adet genetikten olumlu gelen embriyom vardı transfer oldum tutmadı yani yaşınız ileriyse gitmeyin derim çünkü doktordan çok labaratuar ve embriyolog önemli bence yaşınız küçükse olumlu sonuç alan arkadaşlar var erhan bey yaşı büyük hasta ile çok çalışmak da istemez doktor iyi kötü değil ancak bu işin mutfağı daha önemli ben şu an Ankara'da tedavi görüyorum Adana'da umudum kalmadı benim size kolaylıklar diliyorum 🙏
 
Merhaba iki kez tedavi oldum Erhan beyde ikisi de olumsuz birinde embriyom oluşmadı ikinci de 1 adet genetikten olumlu gelen embriyom vardı transfer oldum tutmadı yani yaşınız ileriyse gitmeyin derim çünkü doktordan çok labaratuar ve embriyolog önemli bence yaşınız küçükse olumlu sonuç alan arkadaşlar var erhan bey yaşı büyük hasta ile çok çalışmak da istemez doktor iyi kötü değil ancak bu işin mutfağı daha önemli ben şu an Ankara'da tedavi görüyorum Adana'da umudum kalmadı benim size kolaylıklar diliyorum 🙏
Yani çok tecrübeli değilmi diyorsunuz bu konuda
 
Merhaba iki kez tedavi oldum Erhan beyde ikisi de olumsuz birinde embriyom oluşmadı ikinci de 1 adet genetikten olumlu gelen embriyom vardı transfer oldum tutmadı yani yaşınız ileriyse gitmeyin derim çünkü doktordan çok labaratuar ve embriyolog önemli bence yaşınız küçükse olumlu sonuç alan arkadaşlar var erhan bey yaşı büyük hasta ile çok çalışmak da istemez doktor iyi kötü değil ancak bu işin mutfağı daha önemli ben şu an Ankara'da tedavi görüyorum Adana'da umudum kalmadı benim size kolaylıklar diliyorum 🙏
Bide yaşınız kaçtı acaba yaşım 29 doktor tecrübeli değilmi hiç bilmiyorum
 
Bide yaşınız kaçtı acaba yaşım 29 doktor tecrübeli değilmi hiç bilmiyorum
Gittiğimde 40 yaşımdaydım sizin rapor hakkınız var 3 kez onu kullanın Erhan bey tecrübeli ileri yaşta yapacağı bir şey yok çünkü labaratuar çok iyi değil ama gidecekseniz ona gidin Başkent'te
 
Hayır benim 2 çocuğum var canım oğlum talesemi kan hastası kızım taşıyıcı oğlum ilerde ilik nakli olacak ve ona uyumlu helea kardeş lazım kızımın iliği uyumlu gelmedi bizde genetikli tüp Bebek yaptircaz o yüzden
 
Hayır benim 2 çocuğum var canım oğlum talesemi kan hastası kızım taşıyıcı oğlum ilerde ilik nakli olacak ve ona uyumlu helea kardeş lazım kızımın iliği uyumlu gelmedi bizde genetikli tüp Bebek yaptircaz o yüzden
Anladım çok geçmiş olsun şifalar diliyorum 🙏
 
Merhabalar.. Erhan hoca çok ilgili bilgili ve insani yönü çok kuvvetli biridir. İnsanı boşa oyalamak. Tüm ihtimalleri tek tek koyar ve anlatır. Bu tür süreçlerde insanın doktorunun hassasiyetlerini yaklaşımı da önemli. Ben çok memnun kalmıştım kendisinden..
 
Back
X