- Katılım
- 1 Aralık 2021
- Mesajlar
- 17.391
- Emoji Skoru
- 63.376
- Puanlar
- 548
- Yaş
- 36
- Konu Sahibi Nane Limon Kabugu
- #21
Çok teşekkür ederimEstağfirullah canımSende çok maharetlisin. Kendine haksızlık etme
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Çok teşekkür ederimEstağfirullah canımSende çok maharetlisin. Kendine haksızlık etme
Çok teşekkür ederim çiçeğimEksik sofrada eksik olan sey bulamadım, kuş sütü belkiEllerine sağlık canım, sahane olmus,bayildim
bol şanslar
![]()
Rica ederim tatlımÇok teşekkür ederim çiçeğim![]()
Çok teşekkür ederim esliiiEllerine sağlık nane her şey muhteşem olmuş![]()
başarılar diliyorum
![]()
![]()
![]()
Çok teşekkür ederim güzelimEllerine sağlık nanem, bakanların gözleri doyuyor sofrada maşallahHarika olmuş emeğine sağlık
Teşekkür ederimEllerinize sağlık,bol şans dilerim..![]()





Ellerine sağlık Nane, muhteşem görünüyor.Hayırlı ramazanlar
Çok severek hazırladığım soframı umarım beğenirsiniz
Adana kebap için Malzemeler
Yarım kilo yağlı kıyma
2 adet kapya biber
Tuz ,baharat ,adana için çöp şiş
Yapılışı
Kapya biberi mutfak robotundan geçirip suyunu sıkıp kıyma ,baharatlar ve biberle yoğuruyoruz mandalina büyüklüğünde parcalar alıp şişlere görseldeki gibi şekil veriyoruz 180 derece fırında yarım saat pişen şişler yenmeye hazır
Eki Görüntüle 3715012
Eki Görüntüle 3715018
Ve sunum
Eki Görüntüle 3715036
Eki Görüntüle 3715032 Eki Görüntüle 3715034 Eki Görüntüle 3715035
Eki Görüntüle 3715029
Eki Görüntüle 3715030 Eki Görüntüle 3715031 Eki Görüntüle 3715033
Künefe Yapılışı
Malzemeler
Eki Görüntüle 3715020
250 gr çiğ kadayıf
100 gr tereyağı
50 gr künefe peyniri
1 çay kaşığı pekmez
Üzeri için
Fıstık, kaymak
Şerbet için
1 su bardağı şeker
1su bardağı su
Bir kaç dilim limonu kaynatıp şerbet hazırlıyoruz
Eki Görüntüle 3715024
Eki Görüntüle 3715027
Hazırlanışı
Eki Görüntüle 3715028
Eritilmiş Tereyağdan bir tatlı kaşığı künefe kaplarını yağlayıp kalanını kadayıfa ekleyip iyice karıştırıyoruz kadayıflar bu esnada parçalanıyor yağ ve pekmez sürdüğümüz tepsiye künefenin yarısını koyup peyniri ekliyoruz peynirin üzerini kalan kadayıfla kapatıp yağlı kağıt koyup üzerine bardak yada başka künefe kapıyla pastırıp sıkıştırıyoruz
Ocakta önce altını sonra ters çevirip diğer tarafını pişirip şerbetliyıruz afiyet olsun
Ve sunum
Eki Görüntüle 3715041
Eki Görüntüle 3715037 Eki Görüntüle 3715039 Eki Görüntüle 3715040
Ve sofram
Eki Görüntüle 3715042 Eki Görüntüle 3715043 Eki Görüntüle 3715044 Eki Görüntüle 3715045 Eki Görüntüle 3715046 Eki Görüntüle 3715053 Eki Görüntüle 3715054
Teşekkür ederimEllerine sağlık Nane, muhteşem görünüyor.![]()
Çok teşekkür ederimYav kadın Adana kebabı evde yapıyor, maşaallah sana be
Gördüğüm en güzel künefe sunumu olmuş
Her sey harika, eline sağlık. Ankette önde gidiyordun baktığım zaman, maşaallah
Birkaç yıldır hayatla birlikte mutfaga da küsmüş biri olarak Adana kebaba imrendim, kıyma çıkardım, yapmaya niyetlendim (seninkinin yanindan bile gecemem ama işte denemelik), eşime yapacam, ölmezse yiyip ise gidecek, hadi bana kolay gelsin.
Başarılarının devamını dilerim.![]()
Teşekkür ederim baloncukbir hataylı olarak direk künefeye odaklandım![]()
Teşekkür ederim güzellikReyiz şovunu yapmışsın yine![]()
Evet bu püf noktasını nette okumustum ve uyguladim, teşekkürler.Çok teşekkür ederim
Eğer şişte yapacaksanız önceden ıslatın şişleri konuda yazmamışım kolay gelsin![]()
Rica ederimEvet bu püf noktasını nette okumustum ve uyguladim, teşekkürler.
Bir püf noktası da en az 15 dakika yoğurmakmış, ben yorulunca tam 15 dakikada biraktim yoğurmayı, iyice özleşince et daha lezzetli oluyor köftedeki gibi. Tekrar teşekkürler.