adet gecikmesi ve kahverengi akıntı neye ışaret eder arkadaşlar?

ilimonn

'Kızım herşeyim
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2010
1.316
28
arkadaşlar adetım 5,6 gun fılan gecıktı ama sankı adet olcakmışım gıbı sancılar cekıyorum ara ara. vede kahverengı akıntım gelıyo ara ara. ama kırmızıya dınmuyo. hamıle olabılırmıyım,???
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2338 gün geçti.

xxxedaxxx

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Ekim 2013
76
0
31
Şüpheli ilişkin oldumu canım eğer açık ve net korunmadan ilişkin olduysa üstüne görmek dediğimiz şekilde yerleşme kanaması da olabilir yani hamile olabilirsin


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

ilimonn

'Kızım herşeyim
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2010
1.316
28
Şüpheli ilişkin oldumu canım eğer açık ve net korunmadan ilişkin olduysa üstüne görmek dediğimiz şekilde yerleşme kanaması da olabilir yani hamile olabilirsin


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi


cnm korunmuyoruz 2 senedır fılan. o testlerden yaptım bugun çift cızgı cıktı.. teste gore hamıleyım.. ama lavaboya cıktıgımda kahverengı akıntım gelmeye devam edıyo ..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2338 gün geçti.

xxxedaxxx

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Ekim 2013
76
0
31
Vakit kaybetmeden dr a git tatlım Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallahh


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

ilimonn

'Kızım herşeyim
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2010
1.316
28
Vakit kaybetmeden dr a git tatlım Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallahh


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi

saol cnm amin. gıttım bugun dr a kan testı yapıldı 4 haftalık hamıleymışım D: çok mutluyum 2 hafta sonra tekrar gıdıcem kalp atışını duymak ıcın
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2338 gün geçti.

besamel

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2012
370
54
Aynı belirtiler bende de var. Ama test sonucu tek çizgi çıktı.
Bu belirsizlik çok kötüymüş, insan yaşamadan bilmiyor 😔
Adetim ha geldi, ha gelecek diye test yaptırmıyorum ben de..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2168 gün geçti.

ilimonn

'Kızım herşeyim
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2010
1.316
28
Aynı belirtiler bende de var. Ama test sonucu tek çizgi çıktı.
Bu belirsizlik çok kötüymüş, insan yaşamadan bilmiyor 😔
Adetim ha geldi, ha gelecek diye test yaptırmıyorum ben de..

bıraz bekle madem cnm olmadı gıdersın dr bı kan testı yaptırrısnn
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2338 gün geçti.

besamel

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2012
370
54
bıraz bekle madem cnm olmadı gıdersın dr bı kan testı yaptırrısnn

Bu sabah feci bir sancıyla uyandım,regl olmuşum.
Bütün şüphelerim son buldu böylece.
Allah hayırlı zamanda, sağlıklı bir bebek nasip etsin.
Allah büyük : )
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2168 gün geçti.

crasiva

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Ocak 2014
176
18
27
Ayni olayi bende yasiyorum 3 gundur ara ara akinti dun test yaptim negatif nedir bu anlamdim :'(
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1919 gün geçti.

EsraRecep2012

Üye
Kayıtlı Üye
9 Mayıs 2014
90
29
cnm korunmuyoruz 2 senedır fılan. o testlerden yaptım bugun çift cızgı cıktı.. teste gore hamıleyım.. ama lavaboya cıktıgımda kahverengı akıntım gelmeye devam edıyo ..
eğer bir ilaç kullanmıyorsanız kesin hamilesiniz test te çift çizgi çıkması yanlış sonuç vermez ve kahverengi lekeler yerleşme kanamasıdır :) tebrik ederim allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2123 gün geçti.

yesimm52

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Mart 2016
1
0
30
2 yıllık evliyim.korunuyoruz ve ilk defa adeti su sekilde yasıyorum.28 günde bir oluyorum tam adet tarihimde kahverengi akıntı geldi 2 gün boyle devam etti sonra kesildi ve yapışkan bir beyaz akıntı ile devam ediyor hala adet olmadım 2 gün sonraya randevu alabildim doktordan karın agrısı vs bir agrı yok
 

Eva_87

Üye
Kayıtlı Üye
18 Aralık 2016
9
5
28 günde bir adet oluyorum normalde ilk defa Adetim 4 gün gecikti 2 gündür ara ara gelen kahverengi akıntım oluyor ama test de negatif :KK43: acaba hamilemiyim meraktan çatlıcam :KK43:((
 

Derys18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2018
1
0
24
2 yıllık evliyim.korunuyoruz ve ilk defa adeti su sekilde yasıyorum.28 günde bir oluyorum tam adet tarihimde kahverengi akıntı geldi 2 gün boyle devam etti sonra kesildi ve yapışkan bir beyaz akıntı ile devam ediyor hala adet olmadım 2 gün sonraya randevu alabildim doktordan karın agrısı vs bir agrı yok
Merhaba bnde şuan aynı durumdayım doktor nededi