Adetin 3. Günü Doktora Gidildiğinde Neler Yapılıyor

ahuhayat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
680
2
arkadaslar adetın 3.gunu dr gıdıldıgınde neler yapılıyor bılenınız varmı.bu konuda bana tecrubelerınızle yardımcı olursanız cooook sevınıcem.cevaplarınızı beklıyorum.
 

loveli

Rabbim koru yavrularımı
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2008
25.404
290
hormon tahlili yapar başka bişey olmaz adetin 12.günü yumurtlamaya bakar 19. günü çatllmaya bakar ben de öyle adet gününe göre çağırır
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2584 gün geçti.

ahuhayat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
680
2
tsk ederım bende 5 yıllık evlıyım 1 yıldır korunmuyoruz bıraz kılo problemım var vermeye calısıyorum ıns rabbım bebıs ısteyen herkese nasıp eder.bır an once bebeklerımızı kucagımıza alırız. cok zor bır surecmıs.
 

erkder

Guru
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2007
291
11
41
üçüncü günü vajinal ultrsayona bakılıyor. tüp bebek veya aşılama yaptıracakmısın bilemiyorum ama şayet böyleyse iğnelere başlıyorsun.
 

ahuhayat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
680
2
tsk ederım asılama veya tup bebek gereklımı su anda onuda bılmıyorum dr muayenesınden sonra bellı olacak.sanırım ılk once yumurtlama takıbı yapılıyormus.asılama veya tup bebek yapılırsa mı ıgnelere baslanıyor.
 

erkder

Guru
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2007
291
11
41
tsk ederım asılama veya tup bebek gereklımı su anda onuda bılmıyorum dr muayenesınden sonra bellı olacak.sanırım ılk once yumurtlama takıbı yapılıyormus.asılama veya tup bebek yapılırsa mı ıgnelere baslanıyor.

evet göbekten iğne oluyorsun. ama korkulacak bişey değil. iğnenin ucu çok ince olduğu için hissetmiyorsun bile. iğneyi de kendin yapıyosun zaten
 

erenzeyno

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2009
1.317
3
mrb ben bugun katılıorum herkese slmlar benım rahım rontgenı ıstemıstı dr um ve yaklasık 10 gun once yaptırdım tuplerıma cık cıktı 2 yıldır ewlıyım ve cocugumuz olmuor bır sebep goremedı dr um hsg den sonra adetın 2 yada 3 gunu gel dedı acaba ıcınızde ne yapılıcanı bılen varsa bana yardımcı olurmusunuz ve rahım fılmınden sonra hamıle kalma rıskımız varmı?
 

ahuhayat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
680
2
mrb evet okudugum kadarıyla rahım fılmınden sonra kaldım dıyenler cok.3.gunude arkadasların bana yazdıgına gore kandan bırtakım hormon testlerı yapılıyormus.vede tabıkı vajınal ultrasonografı bu kadar.allah hepımızın gonlune gore versın ıns.
 

Zeliha_T_37

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2008
135
1
Önce ultrasonlar bakılıyor vaj.ult.dan yırtmak için sıkışık gitmek gerekiyor ben öyle yapıyorum artık :) Hormon testlerine bkaılıyor problem var mı diye bakıyor o kadar :)
 

ahuhayat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
680
2
nasıl yanı vajınal ultrasondan yırtmak ıcınmı anlamadım sıkısık gıdınce ne oluyorkı ılk defa duydum boyle bır seyı
 

erenzeyno

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2009
1.317
3
ama bnm hormonlarıma bakıldı ultrasonlarımda cekıldı ıste en son rahım fılmım cekılde ve adetın 3. gunu gıtmem ıstendı bakalım ıns allah herkesın kucagına bı bebiş verır umarım hepımız muradımıza ererız bnm en cokta canımı sıkan sey hıc bı sebep yokken olmaması ya bı sebebı olsa tedavı ettırırım ma sorun yok dıolar e sımdı ben neyı tedavı ettıreyım ?off ııce pısıkolojım bozuldu kızlar ya kafayı yıcem her gece ruyalarımda hamıleyım sabahları aglayark uyanıorum bana bı tesellı verın :S
 

ahuhayat

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
680
2
ama bnm hormonlarıma bakıldı ultrasonlarımda cekıldı ıste en son rahım fılmım cekılde ve adetın 3. gunu gıtmem ıstendı bakalım ıns allah herkesın kucagına bı bebiş verır umarım hepımız muradımıza ererız bnm en cokta canımı sıkan sey hıc bı sebep yokken olmaması ya bı sebebı olsa tedavı ettırırım ma sorun yok dıolar e sımdı ben neyı tedavı ettıreyım ?off ııce pısıkolojım bozuldu kızlar ya kafayı yıcem her gece ruyalarımda hamıleyım sabahları aglayark uyanıorum bana bı tesellı verın :S
canım senı cok ıyı anlıyorum ben bır baslık actım 1. sayfada stres yapanlar burda dertleselım dıye oraya gel bak neler var.belkı bıraz olsun rahatlarsın.beklıyorum dalıncım.
 

misskapris

Rüzgarcık abi oluyor:)ELA NAZ geliyor...
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2009
3.329
73
37
Yaa arkadaşlar benim de hormon testimi yapmıştı doktorum ama ben adetli bile diildim.Onla bu farklı mı sizce.Sonuçlarda da fsh hormonum normal değerlere göre biraz az çıktı.Benimki 3,74 çıktı normal değer aralığı 4-12 idi.Doktorum hiç bir problem yok dedi aslında ama benim aklıma takıldı yine de.Adetime 2 gün vardı onla alakalı olabilir mi bu değer düşüklüğü?Bilgisi olan yazarsa sevinirim:))))
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2198 gün geçti.