- Katılım
- 11 Şubat 2023
- Mesajlar
- 13.927
- En iyi cevaplar
- 2
- Emoji Skoru
- 36.884
- Puanlar
- 548
Nasıl bu hale geldin bilmiyor musun ,yazmışsın ya ! Ayrıca 2. Çocuk bu hikayede nasıl aklınıza geliyor ?Eşimle ilgili sıkıntılarımi anlatmış bir sekilde tekrardan sıfırdan başladık. Cünku eşim çok iyi bir baba ve sevgisini hissettiren biridir manevi yönü bana karşı cok ağırdır. Kimseye laf ettirmez. Uyumludur yani ama maddi olarak beni cok yıprattı. Kredi cekip bitcoine girmiş haberim yoktu ve battı. Kredileri ödeyemedi cünkü o ara birimleri kapatildi esimle birlikte 6 kişi işten cıktı. 6 ay issiz kaldi bu süreçte faiz su bu her neyse evimizi sattık arabamızı sattık ve borcu ödedik Esim ise girdi kiraya çıktık. maaşını bir yere bağlamak icin arabaya girdi bunun icin annemden borç aldi o kadar galasızki 1 ay sonra ödeme var 30 bin (ben öderim kenarda var gizli.) Söylüyorum ne yapacaksın diye maaşın birini veririm. Öderse maaştan elimizde 15 kalıyor Ee kira ne olacak diyorum babama gelen kiradan isterim ya da arabayı 1 ay ödemem diyor. Dert etme hallederiz diyor tatli canına yazik diyordu maddi olarak surekli kaygilandigim icin cinsel istek bile kalmadı.
Hatta ben 2. çocuk cok istiyorrdum fakat psikolojim cok yerlerde oldugu icin paxile başlamıstım 1 senedir kullanıyordum simdi sprialim 6 yıldır benimle kontrole gidiyorum sadece. Bu aralar ise çok yakın arkadaşım gibi hissediyorum. Kocama aşığım kalmadı keza daha 6 yildir evliyiz. bende bu duruma çok üzülüyorum. Evet seviyorum ama nasıl böyle oldum bende bilmiyorum ben bu adamla evlenmek için 9 yil bekledim yani bekledik cok sevdik aşıktık hala bana aşık biliyorum hissediyorum ama bende karşılığı yok artik onu da biliyorum.