• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ah Eşim Vah Eşim

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Eşimle ilgili sıkıntılarımi anlatmış bir sekilde tekrardan sıfırdan başladık. Cünku eşim çok iyi bir baba ve sevgisini hissettiren biridir manevi yönü bana karşı cok ağırdır. Kimseye laf ettirmez. Uyumludur yani ama maddi olarak beni cok yıprattı. Kredi cekip bitcoine girmiş haberim yoktu ve battı. Kredileri ödeyemedi cünkü o ara birimleri kapatildi esimle birlikte 6 kişi işten cıktı. 6 ay issiz kaldi bu süreçte faiz su bu her neyse evimizi sattık arabamızı sattık ve borcu ödedik Esim ise girdi kiraya çıktık. maaşını bir yere bağlamak icin arabaya girdi bunun icin annemden borç aldi o kadar galasızki 1 ay sonra ödeme var 30 bin (ben öderim kenarda var gizli.) Söylüyorum ne yapacaksın diye maaşın birini veririm. Öderse maaştan elimizde 15 kalıyor Ee kira ne olacak diyorum babama gelen kiradan isterim ya da arabayı 1 ay ödemem diyor. Dert etme hallederiz diyor tatli canına yazik diyordu maddi olarak surekli kaygilandigim icin cinsel istek bile kalmadı.
Hatta ben 2. çocuk cok istiyorrdum fakat psikolojim cok yerlerde oldugu icin paxile başlamıstım 1 senedir kullanıyordum simdi sprialim 6 yıldır benimle kontrole gidiyorum sadece. Bu aralar ise çok yakın arkadaşım gibi hissediyorum. Kocama aşığım kalmadı keza daha 6 yildir evliyiz. bende bu duruma çok üzülüyorum. Evet seviyorum ama nasıl böyle oldum bende bilmiyorum ben bu adamla evlenmek için 9 yil bekledim yani bekledik cok sevdik aşıktık hala bana aşık biliyorum hissediyorum ama bende karşılığı yok artik onu da biliyorum.
Nasıl bu hale geldin bilmiyor musun ,yazmışsın ya ! Ayrıca 2. Çocuk bu hikayede nasıl aklınıza geliyor ?
 
Bu kadar şeyin üstüne üzüldüğün eşinden soğumuş olmak mı?
Çocuğunun geleceğini çalmış adam maddi manevi rahatınız yerindeymiş şu an gelecek kaygısı içindesin. Ama o hala bu ay krediyi ödemem bir şey olmaz kafasında. Ödeyemeyeceği krediye dertlenmiyor bile.
Kadın için evlilikteki en yorucu şeylerden biri bu.
Boşanmak istememeni de anlarım ama enişteni falan suçlama kocanı da aklama
Adamın elinden parayı al para idaresi sende olacak.
 
Kredi cekip bitcoine girmiş haberim yoktu ve battı. Kredileri ödeyemedi cünkü o ara birimleri kapatildi esimle birlikte 6 kişi işten cıktı. 6 ay issiz kaldi bu süreçte faiz su bu her neyse evimizi sattık arabamızı sattık ve borcu ödedik Esim ise girdi kiraya çıktık. maaşını bir yere bağlamak icin arabaya girdi bunun icin annemden borç aldi
Ya böyle kendinden başkasını düşünmeyen bencil adamları güzellemeyin artık. Çocuğum ne yer ne içer dememiş gitmiş onun rızkını batırmış, eli biraz para görünce de gitmiş kendine araba almış. Pardon arabayı annenize aldırmış. Anne kız paraları saçıyorsunuz niye otobüslerde dolmuşlarda gitsin paşazade. Para batırdığınız için evi arabayı satmak zorunda kalan siz olsaydınız çoktan kovulmuştunuz, boşanma davası açılmıştı. Evet aynen size karşı manevi yönü çok kuvvetli laf ettirmez. Borçlarını ödeyip durduğunuz için olabilir mi? Laf etse ettirse kimi sağacak sömürecek? Aile varlığını bütçesini keyfine göre harcıyor batırıyor ama biliyor ki karısı çalışıp çabalayıp öder, o ödeyemezse annesi verir.

Bence kendinize ah vah edin, adamın keyfi rahatı yerinde.
 
Ya böyle kendinden başkasını düşünmeyen bencil adamları güzellemeyin artık. Çocuğum ne yer ne içer dememiş gitmiş onun rızkını batırmış, eli biraz para görünce de gitmiş kendine araba almış. Pardon arabayı annenize aldırmış. Anne kız paraları saçıyorsunuz niye otobüslerde dolmuşlarda gitsin paşazade. Para batırdığınız için evi arabayı satmak zorunda kalan siz olsaydınız çoktan kovulmuştunuz, boşanma davası açılmıştı. Evet aynen size karşı manevi yönü çok kuvvetli laf ettirmez. Borçlarını ödeyip durduğunuz için olabilir mi? Laf etse ettirse kimi sağacak sömürecek? Aile varlığını bütçesini keyfine göre harcıyor batırıyor ama biliyor ki karısı çalışıp çabalayıp öder, o ödeyemezse annesi verir.

Bence kendinize ah vah edin, adamın keyfi rahatı yerinde.
Ev araba adamın tatmin duygusuna ,kumar hazzına feda edilmiş ,Minnoş karısı ah kocam! vah kocam !! güzellemesi yapıyor.Kocanın kıçı üşümesin diye kv hemen para veriyor Adam enayi cennetine düşmüş niye sağmalını elinden kaçırsın??? Adam kumarbaz ama salak değil,menfaati nereden geliyorsa oraya yanılıyor....
 
İyi olmak zorunda. Nereden bulacak sizin gibi en büyük hatalarında, bütün yanlış kararlarında arkasında olan kadını?
Hah bende bunu diyecektim bu tiplerde hep çok iyidir neden acaba?
 
Son düzenleme:
İyi olmak zorunda. Nereden bulacak sizin gibi en büyük hatalarında, bütün yanlış kararlarında arkasında olan kadını?
Ben böyle kocalara duyulan aşka sevgiye hayretler içinde kalıyorum. Ev almanın imkansıza yakın olduğu zamanda keyfine borcuna çocuğunun karısının yaşadığı evi sattırıp kiraya çıkartıyor, yetmiyor kayınvalideye araba aldırıyor o da yetmiyor kredi taksidini ya da kirayı karısına kayınvalidesine kitlemeye niyetleniyor ama günün sonunda eşim bana çok değer verir laf söylettirmez oluyor. Çocuğun eğitimi okulu ne olacak, hastalık kaza vs olsa kenarda birikimimiz yok diye soran düşünen yok. Karım çalışır öder kayınvalideye kitleriz rahatlığındaki adama ah kocam vah kocam deniyor. Kendi olsa adam çoktan boşanma davası açmıştı.
 
Ben böyle kocalara duyulan aşka sevgiye hayretler içinde kalıyorum. Ev almanın imkansıza yakın olduğu zamanda keyfine borcuna çocuğunun karısının yaşadığı evi sattırıp kiraya çıkartıyor, yetmiyor kayınvalideye araba aldırıyor o da yetmiyor kredi taksidini ya da kirayı karısına kayınvalidesine kitlemeye niyetleniyor ama günün sonunda eşim bana çok değer verir laf söylettirmez oluyor. Çocuğun eğitimi okulu ne olacak, hastalık kaza vs olsa kenarda birikimimiz yok diye soran düşünen yok. Karım çalışır öder kayınvalideye kitleriz rahatlığındaki adama ah kocam vah kocam deniyor. Kendi olsa adam çoktan boşanma davası açmıştı.
Bunları açık açık yazmayın sonra üyelik iptali yaptırıyorlar gidip 2. Çocuk yapmak için
 
En dogru yorum.... Kumarbaz babaya habire cocuk yapan annenin cocuguydum diye ortayac cikacak, gariban, mutsuz travmali bir birey nasil yaratilir herkes baksin gorsun.
Acaba okuduğunuzu anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz 1. Bitcoin kumar degil hisse aldi kredi çekti ödeyemedik issiz kaldığı icin. Ikincisi 1 tane çocuğumuz var ama 2. Hep istemişimdir fakat ise yeni girdiği için bu olaylardan dolayi boyle bir seye yeltenmedim üstelik sprial ile korunuyorum ve düzenli kontrolere gidiyorum. Ucuncusu gariban olmaz ilk cocugumuz kendim de çalışıyorum zaten. Eşimin maaşı 50 bin su an fuzul arabaya girmek istedi direk 30 bin olmadığı icin annemden borç istedi çunku kendi ailesi ile görüşmüyoruz evi kayinbabam tanıdığına saati kalan 1 milyonu da bize vermedi. Kendi evinin toki borcunu kapattı. 30 bin lira ödenir ödenmez degil ben hâla bu kadar nasil rahat olmasına kızıyorum
 
Ben böyle kocalara duyulan aşka sevgiye hayretler içinde kalıyorum. Ev almanın imkansıza yakın olduğu zamanda keyfine borcuna çocuğunun karısının yaşadığı evi sattırıp kiraya çıkartıyor, yetmiyor kayınvalideye araba aldırıyor o da yetmiyor kredi taksidini ya da kirayı karısına kayınvalidesine kitlemeye niyetleniyor ama günün sonunda eşim bana çok değer verir laf söylettirmez oluyor. Çocuğun eğitimi okulu ne olacak, hastalık kaza vs olsa kenarda birikimimiz yok diye soran düşünen yok. Karım çalışır öder kayınvalideye kitleriz rahatlığındaki adama ah kocam vah kocam deniyor. Kendi olsa adam çoktan boşanma davası açmıştı.
Birkaç sene önce eşim kredi kartını patlatmış. Ödenmeyecek bir miktar değil ama zora sokacak bir miktar. Kredi kartını iptal ettirip taksitlendirdim, benim kartımı verip harcamalarını kontrol edicem dedim ve neredeyse bir sene mecburi durumlar hariç işe arabayla gitmesini yasakladım. Keyfi yapılan hataların bedeli olmalı. Adam koca ailenin geleceğini yok etmiş hala paşamın eline para sayılıyor.
 
Acaba okuduğunuzu anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz 1. Bitcoin kumar degil hisse aldi kredi çekti ödeyemedik issiz kaldığı icin. Ikincisi 1 tane çocuğumuz var ama 2. Hep istemişimdir fakat ise yeni girdiği için bu olaylardan dolayi boyle bir seye yeltenmedim üstelik sprial ile korunuyorum ve düzenli kontrolere gidiyorum. Ucuncusu gariban olmaz ilk cocugumuz kendim de çalışıyorum zaten. Eşimin maaşı 50 bin su an fuzul arabaya girmek istedi direk 30 bin olmadığı icin annemden borç istedi çunku kendi ailesi ile görüşmüyoruz evi kayinbabam tanıdığına saati kalan 1 milyonu da bize vermedi. Kendi evinin toki borcunu kapattı. 30 bin lira ödenir ödenmez degil ben hâla bu kadar nasil rahat olmasına kızıyorum
Olmayan parayı çekip bitcoine yatırmak sanki biraz kumar gibi ama sen bilirsin tabi
 
Acaba okuduğunuzu anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz

Bakın burada çok ama çok haklısınız. Çünkü böyle konularda çoğumuz okuduğumuzu anlamakta zorluk çekiyoruz. Hatta bazen iki defa okuyoruz ama yine de okuduğunuzu anlamakta zorluk çekiyoruz.
 
Bunları açık açık yazmayın sonra üyelik iptali yaptırıyorlar gidip 2. Çocuk yapmak için
Moda oldu evet, sıkıya gelince kaçıveriyorlar. Pohhpohlanıp ne vefalı eşsin densin diye konu açıyorlar. Belki ne kadar aciz olduklarını kullanıldıklarını fark ederler. Herife kendi yetmiyor anasını da sağdırıyor. Çocuk büyüsün eli ekmek tutacak yaşa gelsin onu da çalıştırır parasını kocasına yedirir.
 
Tamam siz sadece kızmaya devam edin. Adam da götünün rahatına sizi sömürmeye devam etsin. Ödeyiverin kredilerini. Tekrar borç batağına girdiğinde de sevgisine tutunursunuz. Sizin, çocuğunuzun geleceğini yemiş, rahatlığı için kimseyi önemsememiş ne önemi var ki.
Cok iyi baba olsa battıktan sonra gerekirse ikinci işe girer taş taşırdı da şu rahatlıkta olmazdı. Kendinizi kandırmayın.
 
Moda oldu evet, sıkıya gelince kaçıveriyorlar. Pohhpohlanıp ne vefalı eşsin densin diye konu açıyorlar. Belki ne kadar aciz olduklarını kullanıldıklarını fark ederler. Herife kendi yetmiyor anasını da sağdırıyor. Çocuk büyüsün eli ekmek tutacak yaşa gelsin onu da çalıştırır parasını kocasına yedirir.
Kenarda gizli parası olan nie anasının parasını alıp kocaya verir ki ? Madem sen çekeceksin bu herifi (annemden aldım diyip) Kendı paranı ver nie kadının elindekini alıyorsunuz . Öderse senindir ödemezse zaten yok ama zararı nie anneye dokunacak yani ödemezse .
 
Acaba okuduğunuzu anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz 1. Bitcoin kumar degil hisse aldi kredi çekti ödeyemedik
Sizin algılarınız çok açık değil bence…
Kumar ile bitcoin’in temelde amacı aynıdır “hızlı yoldan para kazanmak”
ve olmayan para üzerinden bunu yapmaya çalışmak. Mesela kredi çekmek..
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X