- Katılım
- 17 Nisan 2024
- Mesajlar
- 171
- Emoji Skoru
- 37
- Puanlar
- 28
Moda oldu evet, sıkıya gelince kaçıveriyorlar. Pohhpohlanıp ne vefalı eşsin densin diye konu açıyorlar. Belki ne kadar aciz olduklarını kullanıldıklarını fark ederler. Herife kendi yetmiyor anasını da sağdırıyor. Çocuk büyüsün eli ekmek tutacak yaşa gelsin onu da çalıştırır
Bende şimdi maaşı bende zaten fuzul arabaya girdik 50 binden 10 bin Tl ekstra kalıyordu dosya masrafını annemden istedik zaten ben maaştan koymuştum ama rahat ben koymasam birikime koydun mu demiyor ona kızıyorum. Yani buradakiler o kadar fevli ki daha da yazmam evet bitcoin oynadi 500 Tl borcumuz 800 oldu evi qrabayi satıp geri kalanina 1+1 ev alacaktık aslinda onu kiraya verecektik fakat babasının paranın üstüne koyacağını bilemedik. Hal boyle olunca esimin en ufak rahatlığı gözüme batiyor. Bitcoinin meşhur oldugu vakitler bir akla uyup kredi çekmiş benden gizli oldugu icin boşanma aşamasındayım. Ama oglum cok düşkün babasına cok yalvardı dedim insanlar aldatildigi halde 1 sans veriyor ver sende. Zaten parasız kalma durumumuz yok sukur bende çalışıyorum ben gamsız olusu ve bu durumlar psikolojimi yıprattı esimi seviyorum ama aşk duygusu kalmadı . O kelebek uçuşları bittiBirkaç sene önce eşim kredi kartını patlatmış. Ödenmeyecek bir miktar değil ama zora sokacak bir miktar. Kredi kartını iptal ettirip taksitlendirdim, benim kartımı verip harcamalarını kontrol edicem dedim ve neredeyse bir sene mecburi durumlar hariç işe arabayla gitmesini yasakladım. Keyfi yapılan hataların bedeli olmalı. Adam koca ailenin geleceğini yok etmiş hala paşamın eline para sayılıyor.