• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ah Eşim Vah Eşim

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Moda oldu evet, sıkıya gelince kaçıveriyorlar. Pohhpohlanıp ne vefalı eşsin densin diye konu açıyorlar. Belki ne kadar aciz olduklarını kullanıldıklarını fark ederler. Herife kendi yetmiyor anasını da sağdırıyor. Çocuk büyüsün eli ekmek tutacak yaşa gelsin onu da çalıştırır

Birkaç sene önce eşim kredi kartını patlatmış. Ödenmeyecek bir miktar değil ama zora sokacak bir miktar. Kredi kartını iptal ettirip taksitlendirdim, benim kartımı verip harcamalarını kontrol edicem dedim ve neredeyse bir sene mecburi durumlar hariç işe arabayla gitmesini yasakladım. Keyfi yapılan hataların bedeli olmalı. Adam koca ailenin geleceğini yok etmiş hala paşamın eline para sayılıyor.
Bende şimdi maaşı bende zaten fuzul arabaya girdik 50 binden 10 bin Tl ekstra kalıyordu dosya masrafını annemden istedik zaten ben maaştan koymuştum ama rahat ben koymasam birikime koydun mu demiyor ona kızıyorum. Yani buradakiler o kadar fevli ki daha da yazmam evet bitcoin oynadi 500 Tl borcumuz 800 oldu evi qrabayi satıp geri kalanina 1+1 ev alacaktık aslinda onu kiraya verecektik fakat babasının paranın üstüne koyacağını bilemedik. Hal boyle olunca esimin en ufak rahatlığı gözüme batiyor. Bitcoinin meşhur oldugu vakitler bir akla uyup kredi çekmiş benden gizli oldugu icin boşanma aşamasındayım. Ama oglum cok düşkün babasına cok yalvardı dedim insanlar aldatildigi halde 1 sans veriyor ver sende. Zaten parasız kalma durumumuz yok sukur bende çalışıyorum ben gamsız olusu ve bu durumlar psikolojimi yıprattı esimi seviyorum ama aşk duygusu kalmadı . O kelebek uçuşları bitti
 
Bende şimdi maaşı bende zaten fuzul arabaya girdik 50 binden 10 bin Tl ekstra kalıyordu dosya masrafını annemden istedik zaten ben maaştan koymuştum ama rahat ben koymasam birikime koydun mu demiyor ona kızıyorum. Yani buradakiler o kadar fevli ki daha da yazmam evet bitcoin oynadi 500 Tl borcumuz 800 oldu evi qrabayi satıp geri kalanina 1+1 ev alacaktık aslinda onu kiraya verecektik fakat babasının paranın üstüne koyacağını bilemedik. Hal boyle olunca esimin en ufak rahatlığı gözüme batiyor. Bitcoinin meşhur oldugu vakitler bir akla uyup kredi çekmiş benden gizli oldugu icin boşanma aşamasındayım. Ama oglum cok düşkün babasına cok yalvardı dedim insanlar aldatildigi halde 1 sans veriyor ver sende. Zaten parasız kalma durumumuz yok sukur bende çalışıyorum ben gamsız olusu ve bu durumlar psikolojimi yıprattı esimi seviyorum ama aşk duygusu kalmadı . O kelebek uçuşları bitti
Bu arada haklı çıkarmıyorum haksız tabiki. Zaten çevremdekiler bana sanki ben yapmışım gibi yüklendiler icin başaramadım size yazayım dedim neyse herkese tesekkurler
 
Kuzenim dahil çevremde ne kadar kumarcı varsa hepsi bitcoin'e yöneldi. Evet aslında kumar değil ama uzman olmayan, kumardaki gibi hemen köşeyi döneyim zihniyetli kişilerin elinde kumara evriliyor.
Ayrıca bir çocuğunuz varmış bunca derdin arasında temeli sağlam olmayan evliliğinize 2. çocuğu düşünmenize de hayret ettim
 
Ya böyle kendinden başkasını düşünmeyen bencil adamları güzellemeyin artık. Çocuğum ne yer ne içer dememiş gitmiş onun rızkını batırmış, eli biraz para görünce de gitmiş kendine araba almış. Pardon arabayı annenize aldırmış. Anne kız paraları saçıyorsunuz niye otobüslerde dolmuşlarda gitsin paşazade. Para batırdığınız için evi arabayı satmak zorunda kalan siz olsaydınız çoktan kovulmuştunuz, boşanma davası açılmıştı. Evet aynen size karşı manevi yönü çok kuvvetli laf ettirmez. Borçlarını ödeyip durduğunuz için olabilir mi? Laf etse ettirse kimi sağacak sömürecek? Aile varlığını bütçesini keyfine göre harcıyor batırıyor ama biliyor ki karısı çalışıp çabalayıp öder, o ödeyemezse annesi verir.

Bence kendinize ah vah edin, adamın keyfi rahatı yerinde.
Daha almadık fuzule girdi
 
Kuzenim dahil çevremde ne kadar kumarcı varsa hepsi bitcoin'e yöneldi. Evet aslında kumar değil ama uzman olmayan, kumardaki gibi hemen köşeyi döneyim zihniyetli kişilerin elinde kumara evriliyor.
Ayrıca bir çocuğunuz varmış bunca derdin arasında temeli sağlam olmayan evliliğinize 2. çocuğu düşünmenize de hayret ettim
Düşünmüyorum zaten düşünmediğim icin sprial var ya ama bu olaylar olmadan once düşünüyordum sonra vazgeçtim
 
Bende şimdi maaşı bende zaten fuzul arabaya girdik 50 binden 10 bin Tl ekstra kalıyordu dosya masrafını annemden istedik zaten ben maaştan koymuştum ama rahat ben koymasam birikime koydun mu demiyor ona kızıyorum. Yani buradakiler o kadar fevli ki daha da yazmam evet bitcoin oynadi 500 Tl borcumuz 800 oldu evi qrabayi satıp geri kalanina 1+1 ev alacaktık aslinda onu kiraya verecektik fakat babasının paranın üstüne koyacağını bilemedik. Hal boyle olunca esimin en ufak rahatlığı gözüme batiyor. Bitcoinin meşhur oldugu vakitler bir akla uyup kredi çekmiş benden gizli oldugu icin boşanma aşamasındayım. Ama oglum cok düşkün babasına cok yalvardı dedim insanlar aldatildigi halde 1 sans veriyor ver sende. Zaten parasız kalma durumumuz yok sukur bende çalışıyorum ben gamsız olusu ve bu durumlar psikolojimi yıprattı esimi seviyorum ama aşk duygusu kalmadı . O kelebek uçuşları bitti
İyi de 50 bin dediğiniz üç kuruş para. Bu miktarda iki maaşla bile ancak ev döndürülür. Araba bizim neyimize demediniz mi?

Tekrar soruyorum, ev sizin değil kayınpederinizin miydi?
 
Kadınların erkeklere neden bu kadar değer verdiklerini ve bu saçmalıkları nasıl tolere ettiklerini anlamıyorum. Ben asla kocamın borçlarını ödemem. Asla ama asla yok yere yiten bir para için yapılan saçma saçma borçlar için çalışmam. Zıkkımlanacağı yemeği bile yapmam. Bana ne nerde zıkımlanırsa zıkımlansın. Dünyaya birinin kahrını çekmeye ve onu taşımaya gelmediğimi düşünüyorum. Evli olmamak dünyanın sonu değil. Şu kafayı asla anlamıyorum. Evliliğe verilen şu lüzumsuz değer beni çileden çıkarıyor. Noldu evlendik diye zamklandık mi birbirimize mecbur muyuz onu derdini yüklenmeye. Ben de derdimi kimseye yüklemem kendim hallederim. Kadınlardaki çile çekme merakı inanılmaz. Kuru yerde sele gidiyorsunuz. Huzurunuz varken elin adamı gelip mahvediyor her şey.
 
İyi de 50 bin dediğiniz üç kuruş para. Bu miktarda iki maaşla bile ancak ev döndürülür. Araba bizim neyimize demediniz mi?

Tekrar soruyorum, ev sizin değil kayınpederinizin miydi?
Ev bizimdi.
 
Bende şimdi maaşı bende zaten fuzul arabaya girdik 50 binden 10 bin Tl ekstra kalıyordu dosya masrafını annemden istedik zaten ben maaştan koymuştum ama rahat ben koymasam birikime koydun mu demiyor ona kızıyorum. Yani buradakiler o kadar fevli ki daha da yazmam evet bitcoin oynadi 500 Tl borcumuz 800 oldu evi qrabayi satıp geri kalanina 1+1 ev alacaktık aslinda onu kiraya verecektik fakat babasının paranın üstüne koyacağını bilemedik. Hal boyle olunca esimin en ufak rahatlığı gözüme batiyor. Bitcoinin meşhur oldugu vakitler bir akla uyup kredi çekmiş benden gizli oldugu icin boşanma aşamasındayım. Ama oglum cok düşkün babasına cok yalvardı dedim insanlar aldatildigi halde 1 sans veriyor ver sende. Zaten parasız kalma durumumuz yok sukur bende çalışıyorum ben gamsız olusu ve bu durumlar psikolojimi yıprattı esimi seviyorum ama aşk duygusu kalmadı . O kelebek uçuşları bitti
Konu sahibi eşinizi bırakın, ah vah edilmesi gereken siz ve çocuğunuzsunuz.
 
Emin misiniz? Satılan evin parası neden kayınpedere gitti o zaman? Ya da eşiniz o kadar borç içinde yüzerken çocuğunun çocuğunun rızkını babasının yemesine niye ses çıkarmadı?

İtiraf edin ev kayınbabanızındı.
 
Emin misiniz? Satılan evin parası neden kayınpedere gitti o zaman? Ya da eşiniz o kadar borç içinde yüzerken çocuğunun çocuğunun rızkını babasının yemesine niye ses çıkarmadı?

İtiraf edin ev kayınbabanızındı.
Konu sahibinin kocası kendinden habersiz kadının üstüne kredi çekmiş eve ihtar gelince haberi olmuş 😏

Yetmemıs kocası için arkadaşından borç almış , kadının annesinden habersiz para almış mesela daha da sonra kayınvalidesinden öğrenmiş bu kadar borca battığını
 
Beni anlayan dinlemeye çalışan arkadaşlarıma cok tesekkur ederim hepinizin düşüncelerini ele aliyor dusunuyor ve kafamda oturtmaya calisiyorum. Lakin yanlış anlaşılma şurada 2. Çocuk istemiyorum istiyordum evet ama 1. Çocuktan sonra kariyerime yöneldim sonra da bu olaylar oldu zaten cahil degilim merak etmeyin. Eşim maddi açıdan zor duruma sokmuyor o kadar rahat oldugu icin önünü düşünmüyor ve bu da beni cok yıpratıyor. Bu yuzden boşanma kararı almadan once bu bir gazla yapılacak seyler degil cunku sizden akıl almak istedim. Evet ben boyle dusunuyorum ama sizlerde oyle mi dusunuyorsunuz yoksa tanıdıklarım bilirsiniz evlilik kutsal sabret soyle boyle o yüzden buraya yazdım
Konu silmek, değiştirmek yasak. Ek yapabilirsiniz sadece. Konunuz geri getirilecek.
 
Konu silmek, değiştirmek yasak. Ek yapabilirsiniz sadece. Konunuz geri getirilecek.
Evi satalım üstüne araba alalım demiş kalana altın yap demiş parayıda babaya kaptırmış . Of geriye dönük bakınca konu sahibi hastalık sahibi olmuş para falan bu durumda cidden önemsiz kalıyor
 
Bende şimdi maaşı bende zaten fuzul arabaya girdik 50 binden 10 bin Tl ekstra kalıyordu dosya masrafını annemden istedik zaten ben maaştan koymuştum ama rahat ben koymasam birikime koydun mu demiyor ona kızıyorum. Yani buradakiler o kadar fevli ki daha da yazmam evet bitcoin oynadi 500 Tl borcumuz 800 oldu evi qrabayi satıp geri kalanina 1+1 ev alacaktık aslinda onu kiraya verecektik fakat babasının paranın üstüne koyacağını bilemedik. Hal boyle olunca esimin en ufak rahatlığı gözüme batiyor. Bitcoinin meşhur oldugu vakitler bir akla uyup kredi çekmiş benden gizli oldugu icin boşanma aşamasındayım. Ama oglum cok düşkün babasına cok yalvardı dedim insanlar aldatildigi halde 1 sans veriyor ver sende. Zaten parasız kalma durumumuz yok sukur bende çalışıyorum ben gamsız olusu ve bu durumlar psikolojimi yıprattı esimi seviyorum ama aşk duygusu kalmadı . O kelebek uçuşları bitti
Hangi çocuk anne babasına düşkün değil, var mı çevrenizde tanıdığınız? Bitcoin dediğin bilmeyen için evet kumardır. Zaman ayıracaksın, piyasayı hareketleri takip edeceksin, doğru zamanı kollayacaksın. Bugün alayım haftaya misliyle katlansın olmuyor. bu yazdıklarımı yapan yatırımcılara gitti işte mallarınız.

Ben evimin arabamın satılmasındansa aldatılmayı tercih ederim. Çocuğumun rızkını kimse yiyemez. Böyle koca baba olacağına hiç olmasın gitsin kimle istiyorsa düşsün kalksın. Zararsız boşanır önüme bakarım, evimde yaşar sağa sola arabamla giderim. Kocası sevgisi batsın. Satılan evin parası babasına niye gitti, onlar mı vermişti evi? Siz ve annenize devamlı (-), kocanızla babasına (+). Evet aynen kocanız size çok düşkün çok iyi.
 
Evi satalım üstüne araba alalım demiş kalana altın yap demiş parayıda babaya kaptırmış . Of geriye dönük bakınca konu sahibi hastalık sahibi olmuş para falan bu durumda cidden önemsiz kalıyor
Para babanındır kesin ya. Ya da babayı da borca batırdığı için adam alacağına karşılık almıştır.
 
Hangi çocuk anne babasına düşkün değil, var mı çevrenizde tanıdığınız? Bitcoin dediğin bilmeyen için evet kumardır. Zaman ayıracaksın, piyasayı hareketleri takip edeceksin, doğru zamanı kollayacaksın. Bugün alayım haftaya misliyle katlansın olmuyor. bu yazdıklarımı yapan yatırımcılara gitti işte mallarınız.

Ben evimin arabamın satılmasındansa aldatılmayı tercih ederim. Çocuğumun rızkını kimse yiyemez. Böyle koca baba olacağına hiç olmasın gitsin kimle istiyorsa düşsün kalksın. Zararsız boşanır önüme bakarım, evimde yaşar sağa sola arabamla giderim. Kocası sevgisi batsın. Satılan evin parası babasına niye gitti, onlar mı vermişti evi? Siz ve annenize devamlı (-), kocanızla babasına (+). Evet aynen kocanız size çok düşkün çok iyi.
Adam çocuğunun rızkını kumarda yemiş kadın hâlâ kocamda kocam kafasında yok aşk bitmişte sevgisi hâlâ varmışta.Bu tarz çakal adamlar özellikle saf kızları buluyor .. Ağına kolayca düşürüp kekliyor geçimi yıkıyor kadının üstüne ama yine de el üstünde tutuluyor gerçekten bu konuda takdir ediyorum.......
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X