• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

AİLEM VE BİTMEK BİLMEYEN BEKLENTİLERİ

Desinler bana da diyorlar.napayim sonuçta kocamla bir hayat paylaşıyorum. Eşin senden para kaçırmiyorsa sıkıntı yok bence.
Ata ailenden ayrılma zamanı 🙄
Öyle tabii ki birlikte yapmaya çalışıyoruz bi şeyleri o yüzden hiçbir şeyi gizlemiyorum şeffafım.
 
İnanın ben böyle bi şey olmak istemiyorum. Çoğunlukla zarzor arıyorum. Eşim bu ay kiralarını biz verelim demesine rağmen ben annemlere söylemedim bile vermek istemiyorum çünkü artık.
Vermeyin kira falan bu iyilik değil kötülük size güvenip evde devrilip yatan koca bir adam var.Siz açığı kapattıkça onun tembelliğini besliyorsunuz Farz edin yarın çekip gittiniz öyleymiş gibi davranın bakın bakalım ne yapacaklar???Kendi kendilerine yetmeyimi öğrenecekler yoksa arayıp yardım mı isteyecekler??? Cevabı hepimiz biliyoruz ......
 
Gücü bana yetiyor evet. Eşime de sürekli anlatamıyorum şikayetlenemiyorum ailem diye ama patlamak üzereyim artık.
Lafta onlara da laf ediyor iş bul diye baskı yapıyormuş abime. Sırf çocuk istiyorum dedim diye kardeşimle ilgili bi şeyler söylediğimde allah sana da öyle çocuk versin o zaman anlarsın şimdi anlamıyorsun diyor. Anlamadığı şey kardeşim engelli değil bipolar bile olsa çalışan bir sürü insan var örnek veriyorum o yapamaz o hasta sen ne biçim insansın diyor.
Bu lafın üzerine kesinlikle görüsmeyin annenizle
Keşke esinizin akrabasının evine hiç koymasaydınız ailenizi
 
Babam 7 yıl önce vefat etti. Annem, abim ve kardeşim bir arada yaşıyorlar ben ise evliyim. Kardeşim bipolar ve çalışmıyor yıllardır evde. Annem çalışıyor artık zorlanıyor farkındayım. Abim ise 2 aydır işsiz. Öncesinde güvenlikti fakat evde olmasına rağmen güvenlik yapmayacakmış başka bi iş bakıyor bulamıyor da. Bu durumda sıkıntıya düşen düşünen yine ben oluyorum maalesef ki. Kiraları çok fazla diye eşimin akrabasının evine taşınmalarını sağladım ve insanlara mahcup olacağım kiraları ödenmezse.
Anneme şimdiden bi şeyler düşünelim bak böyle olmuyor abimin iki tane kredisi var arabayla iki kere kaza yaptı ve suçlu olduğu için. Arabayı satmamız gerektiğini zaten arabanın muaynesinin olmadığını söyledim ne evlatlığım kaldı ne bi şeyliğim. Ben kötü bi evlatmışım annemi ele güne karşı muhtaç ediyormuşum falan konuştu konuştu kapattı telefonu suratıma.
Bu arada sürekli yardım ediyorum aile böyle bi tavrı asla hak etmiyorum ama abim sırf tartıştı diye işten çıkıp iki aydır evde yatarken birde iş beğenmezken ben saat 6da kalkıp işe gidiyorum. Buna rağmen bu tavrı bu hakaretleri duyuyorum. Arabanın sigortasını geçen sene ben yaptırdım 20 bin ödedim yine kaza yaptığı için en az 30 çıkar sigortası diyorlar ve benim sürekli bunlara para harcayacak durumum yok. Kendimce planlarım var birikim yapmaya çalışıyorum çünkü çocuk istiyorum. Ama bu stresle olacağını da sanmıyorum zaten çok yoruyor ailem beni.
Konuşmasam ilgilenmesem diyorum bu sefer zaten babam yok kendimi suçlu hissediyorum ama eminim onlar kadar suçlu hissetmiyor. Benden çok fazla şey beklenmesinden yoruldum o kadar yüksek maaşta almıyorum ama sürekli yardım etmeye çalışıyorum. Fark ettim ki ne kadar yaparsam yapayım hep daha fazlası bekleniyor hep benim onları düşünmem gerekiyor. Nasıl uzaklaşabilirim kendi ailemden? İnsanlara ailesi destek olur ben aileme destek olsam da yaranamamaktan artık stres oldum.
Evde 3 kişi varken bir zahmet kendilerine baksınlar
 
Gene çok kardeş .Siz abinizin babası değilsiniz .Annenizde sizin çocuğunuz değil.Calismak istemeyen abinin araba nesine mazotun litresi olmuş kaç TL .İyide size kim yardım edecek kuzum.Bu kadar çok çocuk yapacak doğuracak boğaz yerine tek çocukla ev alaydi ana baba İşte bunları dusunmeyince hesap gelince önüne kizmayacaksin .Annenize söylüyorum.Abinizde naparsa yapsın ayrıca .Sizimi beklemişler siz olmasanizda olur gider yok saysinlar.
 
Banane çak çak konuşacaklar alacakmi bunlar benden ömrümü mü ipotek edecekler .Kaza yapmış iş beğenmez Kizarsaniz kızın valla .Yardım etmezdim.Ben höt zöt e deli olurum .Annemde olsa eşimde olsa kardeşimde olsa .Gitsin belediyeden istesin .Kusura bakmayın
 
Gene çok kardeş .Siz abinizin babası değilsiniz .Annenizde sizin çocuğunuz değil.Calismak istemeyen abinin araba nesine mazotun litresi olmuş kaç TL .İyide size kim yardım edecek kuzum.Bu kadar çok çocuk yapacak doğuracak boğaz yerine tek çocukla ev alaydi ana baba İşte bunları dusunmeyince hesap gelince önüne kizmayacaksin .Annenize söylüyorum.Abinizde naparsa yapsın ayrıca .Sizimi beklemişler siz olmasanizda olur gider yok saysinlar.
Araç babama aitti kendisinin şahsi olarak aldığı bi şey değil. Onu da zaten kaza yapa yapa mahvetti.
 
Araç babama aitti kendisinin şahsi olarak aldığı bi şey değil. Onu da zaten kaza yapa yapa mahvetti.
Eee iş begenmiyormus mesela yazdınız öyle birşey olmaz yani .Calismayadabilir ayrıca hür kararı.Fakat sizden de istenmemeli .Böyle olmuyor hazır gel dök . Görev olur bu .Siz niye yatırım yapmaya siniz .Hayat size pahalilanmiyormu ? Fiyatlar sizede artmiyormu? Niye kendinizden evinizden kisacaksiniz.Alistırmayin vicdan diye .Sizmi doğurdunuz bakacaksınız.Birde minnet yok.Aslan gibi erkek demeyi bilirler çalışsın baksın annesinede kendineds.Siz o evde değilsiniz iki eve para yetişmez
 
Eee iş begenmiyormus mesela yazdınız öyle birşey olmaz yani .Calismayadabilir ayrıca hür kararı.Fakat sizden de istenmemeli .Böyle olmuyor hazır gel dök . Görev olur bu .Siz niye yatırım yapmaya siniz .Hayat size pahalilanmiyormu ? Fiyatlar sizede artmiyormu? Niye kendinizden evinizden kisacaksiniz.Alistırmayin vicdan diye .Sizmi doğurdunuz bakacaksınız.Birde minnet yok.Aslan gibi erkek demeyi bilirler çalışsın baksın annesinede kendineds.Siz o evde değilsiniz iki eve para yetişmez
Evet elimden geldiği kadar harcamaları kıstım ve birikime yöneldim.
 
Evet elimden geldiği kadar harcamaları kıstım ve birikime yöneldim.
Kendinizi düşünün.Sizin göreviniz değil.Dedigim gibi üç çocuk yerine tek çocukta kalır ev alırdı .Bu kadar hayat seçimler ve sonuçları .Çocuk bize baksın diye yapılmaz hayat zor insan kendine zor bakıyor.Evliliginiz bozulur .Siz de artık kendi ailenize bakacaksınız.Ben minnet duymayan insana kim olursa olsun kuruş veremiyorum içimden gelmiyor
 
Ben sizde de çok hata görüyorum. Anneniz de kardeş de durumu belli insanlar. Gidip akrabanın evine oturtmuşsunuz. O kira ödenmezse hem eşiniz hem siz zor durumda kalacaksınız. 20 bine başka ev kalmasa bile araya girmemeliydiniz. Maddi yönden elinizi eteğinizi çekmeniz lazım. Bu kolay olmayacak. Birikiminizi söylememeniz lazım, onların yanında altın takmamanız lazım. Görünce isteyecekler biliyorsunuz. En önemlisi de mesafe koymanız lazım. Eşiniz şu an ses çıkarmıyor ama herkesin sabrı var. Kimse kayınvalide kayınbirader için çalışmıyor.
 
Babam 7 yıl önce vefat etti. Annem, abim ve kardeşim bir arada yaşıyorlar ben ise evliyim. Kardeşim bipolar ve çalışmıyor yıllardır evde. Annem çalışıyor artık zorlanıyor farkındayım. Abim ise 2 aydır işsiz. Öncesinde güvenlikti fakat evde olmasına rağmen güvenlik yapmayacakmış başka bi iş bakıyor bulamıyor da. Bu durumda sıkıntıya düşen düşünen yine ben oluyorum maalesef ki. Kiraları çok fazla diye eşimin akrabasının evine taşınmalarını sağladım ve insanlara mahcup olacağım kiraları ödenmezse.
Anneme şimdiden bi şeyler düşünelim bak böyle olmuyor abimin iki tane kredisi var arabayla iki kere kaza yaptı ve suçlu olduğu için. Arabayı satmamız gerektiğini zaten arabanın muaynesinin olmadığını söyledim ne evlatlığım kaldı ne bi şeyliğim. Ben kötü bi evlatmışım annemi ele güne karşı muhtaç ediyormuşum falan konuştu konuştu kapattı telefonu suratıma.
Bu arada sürekli yardım ediyorum aile böyle bi tavrı asla hak etmiyorum ama abim sırf tartıştı diye işten çıkıp iki aydır evde yatarken birde iş beğenmezken ben saat 6da kalkıp işe gidiyorum. Buna rağmen bu tavrı bu hakaretleri duyuyorum. Arabanın sigortasını geçen sene ben yaptırdım 20 bin ödedim yine kaza yaptığı için en az 30 çıkar sigortası diyorlar ve benim sürekli bunlara para harcayacak durumum yok. Kendimce planlarım var birikim yapmaya çalışıyorum çünkü çocuk istiyorum. Ama bu stresle olacağını da sanmıyorum zaten çok yoruyor ailem beni.
Konuşmasam ilgilenmesem diyorum bu sefer zaten babam yok kendimi suçlu hissediyorum ama eminim onlar kadar suçlu hissetmiyor. Benden çok fazla şey beklenmesinden yoruldum o kadar yüksek maaşta almıyorum ama sürekli yardım etmeye çalışıyorum. Fark ettim ki ne kadar yaparsam yapayım hep daha fazlası bekleniyor hep benim onları düşünmem gerekiyor. Nasıl uzaklaşabilirim kendi ailemden? İnsanlara ailesi destek olur ben aileme destek olsam da yaranamamaktan artık stres oldum.
öncelikle başınız sağolsun abiniz bipolar olmuş sizin onu anlamanız için illa sizin de mi bipolar olmanız gerekiyor yas travma kaynaklı oluyo bu hastalıklar babanızın vefatından sonra abiniz de çok şey tetiklenmiş siz mental anlamda ondan daha güçlü olabilirsiniz o erkek diye her şeyi ğögüslemek zorunda da değil çok istiyorsanız hepsini engelleyin geçin sırf vicdanınız rahat etsin diye yapıyorsunuz Allah razı olsun tabii Allah size kat be kat versin hayatınız boyunca çok mutlu olun ama siz bunu en başta Allah rızası için yaptığınızı bi idrak edin kul için değil Allah için
tekrar söylüyorum zorunuza gidiyorsa yapmayın vermeyin kimse boğazınıza sarılmıcak yapmadınız diye hem belki siz elinizi ayağınızı çektiğinizde onlar da yolunu bulurlar gidin kendi evinizle ilgilenin çocuk yapın kendinize fokuslanın abinizin arkasını toplamak zorunda değilsiniz ama yine de dünyaya onun gözünden bakmayı bi deneyin ben unipolar depresyonum yıllarca evden çıkamadım yeni yeni kendime geliyorum başka konularda insanlar çalış çeyiz biriktir diyorlar nefes alamıyordum rabbim kimseyi o hale düşürmesin
yapacaksanız yapın
yapmıcaksanız da arkanızda bırakın onları selametle kalın inşallah
 
öncelikle başınız sağolsun abiniz bipolar olmuş sizin onu anlamanız için illa sizin de mi bipolar olmanız gerekiyor yas travma kaynaklı oluyo bu hastalıklar babanızın vefatından sonra abiniz de çok şey tetiklenmiş siz mental anlamda ondan daha güçlü olabilirsiniz o erkek diye her şeyi ğögüslemek zorunda da değil çok istiyorsanız hepsini engelleyin geçin sırf vicdanınız rahat etsin diye yapıyorsunuz Allah razı olsun tabii Allah size kat be kat versin hayatınız boyunca çok mutlu olun ama siz bunu en başta Allah rızası için yaptığınızı bi idrak edin kul için değil Allah için
tekrar söylüyorum zorunuza gidiyorsa yapmayın vermeyin kimse boğazınıza sarılmıcak yapmadınız diye hem belki siz elinizi ayağınızı çektiğinizde onlar da yolunu bulurlar gidin kendi evinizle ilgilenin çocuk yapın kendinize fokuslanın abinizin arkasını toplamak zorunda değilsiniz ama yine de dünyaya onun gözünden bakmayı bi deneyin ben unipolar depresyonum yıllarca evden çıkamadım yeni yeni kendime geliyorum başka konularda insanlar çalış çeyiz biriktir diyorlar nefes alamıyordum rabbim kimseyi o hale düşürmesin
yapacaksanız yapın
yapmıcaksanız da arkanızda bırakın onları selametle kalın inşallah
kardeşiniz ** pardon ama abiniz de görünsün depresyonda olabilir ben dışarı çıkarsam zarar görürüm diye çıkmazdım gerçi hala çıkmıyorum da en azından bi hayat sevincim tazelendi ben çok üzüldüm ailenize
 
Back
X