• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

AİLEM VE BİTMEK BİLMEYEN BEKLENTİLERİ

Gücü bana yetiyor evet. Eşime de sürekli anlatamıyorum şikayetlenemiyorum ailem diye ama patlamak üzereyim artık.
Lafta onlara da laf ediyor iş bul diye baskı yapıyormuş abime. Sırf çocuk istiyorum dedim diye kardeşimle ilgili bi şeyler söylediğimde allah sana da öyle çocuk versin o zaman anlarsın şimdi anlamıyorsun diyor. Anlamadığı şey kardeşim engelli değil bipolar bile olsa çalışan bir sürü insan var örnek veriyorum o yapamaz o hasta sen ne biçim insansın diyor.
ailenin kurban çocuğu olmaktan kurtulmalısınız
istediğini konuşsun anneniz
işten çıkacağım çocuk düşünüyorum vs diyin
yapmayın bundan sonra
yüzünüze telefon kapatıp sizi sindirmeye çalışıyor
 
Bir sürü ilan atıyorum o gidip başvurana kadar eleman buluyorlar. Gir bi fabrikaya bi yere asgari al bari kiranı ödersin dedim. Hepsi sigara içiyor hepsi bundan da geri kalmıyorlar.

Bebisim kendi bulsun birak, onu da mi sen bulacaksin ... sen mesaj yaz, benden artik tek kurus calismaz oglun calissin haydi bye de bak gor ne guzel is buluyor o kazik herif
 
Gücü bana yetiyor evet. Eşime de sürekli anlatamıyorum şikayetlenemiyorum ailem diye ama patlamak üzereyim artık.
Lafta onlara da laf ediyor iş bul diye baskı yapıyormuş abime. Sırf çocuk istiyorum dedim diye kardeşimle ilgili bi şeyler söylediğimde allah sana da öyle çocuk versin o zaman anlarsın şimdi anlamıyorsun diyor. Anlamadığı şey kardeşim engelli değil bipolar bile olsa çalışan bir sürü insan var örnek veriyorum o yapamaz o hasta sen ne biçim insansın diyor.
Bunu diyen anneye kilimi kipirdatmam bir yerden sonra suc sende. Kes elini ayagini kendileri düşünsün. Nankorler
 
Bunu diyen anneye kilimi kipirdatmam bir yerden sonra suc sende. Kes elini ayagini kendileri düşünsün. Nankorler
Kesmeye başladığım için bu sorunu daha fazla yaşıyorum sanırım. Yapamam dedikçe hayırsız oldum. Ben her şeyi tek başıma yaptım çocuklardan bi fayda yok sürünüyorum diye söyleniyor.
 
Kesmeye başladığım için bu sorunu daha fazla yaşıyorum sanırım. Yapamam dedikçe hayırsız oldum. Ben her şeyi tek başıma yaptım çocuklardan bi fayda yok sürünüyorum diye söyleniyor.
Yapmasaydin çocuk de. Senin sorunun değil artık, o laf düşmana denmez çünkü. Kendini uzun uzun anlatma çok fazla görüşme. Param yok bu kadar bitti.
 
Zaten yaptırmayacağımı net bir şekilde söyledim. Arabanın eksikleri var bu şekilde kullanmasın sürekli arabayı vuruyor borç yapıyor bak sigortası bitince bu sefer daha büyük sıkıntı kaza yapsa ama anlatamıyorum.
anlıyor anlamak istemiyor. çok ciddiyim. boşverin.
karşılık bulamayınca anlayacak.
 
Ben de bipolarım ve gayet de çalışıyorum,hatta evrem de yüksek sayılır,ama para lazım,ilaçlarla kontrol altına alıyor, normal insan gibi yaşayabiliyorum
Bunu o kadar çok anlatıyorum ki ama kardeşim sadece yatıyor 24 yaşında ve hiçbir çalışma hayatı olmadı. Hastaysa rapor alsın en azından ücretsiz tedavi olur diyorum ona da yanaşmıyorlar.
 
Bir sene içinde taşınma planımız var önceleri sıcak bakmıyordum uzaklaşamam falan diyordum ama uzaklaşmak en iyisi olacak diye eşimle konuştum kabul ettim. Aileme de ben gittikten sonra ne yapacaksınız ona göre adımlar atın yakında ben olmayacağım diyorum.
İnsanlardan heves ettim koluma bi ajda aldım ikinci ajdayı takınca oo sende para var herhalde oldu.
Bir sürü ilan atıyorum o gidip başvurana kadar eleman buluyorlar. Gir bi fabrikaya bi yere asgari al bari kiranı ödersin dedim. Hepsi sigara içiyor hepsi bundan da geri kalmıyorlar.
Bakım sizde onların arkasında koşmaya alışmışsınız. "Ben gittikten sonra ne yapacaksınız" demenize ne gerek var? Size ne? Neden iş ilanlarına siz bakıyorsunuz? Anneniz kazık kadar olan çocuklarının hala sigarasını alıyorsa ve şikayet bile etmiyorsa bundan size ne? Siz onlara karşı sorumlu değilsiniz. Önce kendinizi değiştirin. Siz değişmeden bu düzen değişmez. İkinci ajdayı takınca sende para var dediklerinde, köpek gibi çalışıyorum başkaları gibi götümü devirip yatmıyorum. O kadar olsun deyiverin.
 
Annem çalışıyor konuda da belirttim. Zorlamıyor ama her seferinde birikim yapacağım parayı vermek artık zoruma gidiyor abim evde yatarken Ben çalışmadığımda ya da hamile kaldığımda zorlar bu tutar. Abim maalesef çok sorumsuz umursamaz bi şekilde iş arıyorum diyor çekiliyor kenara.
Ailelere para göndermemenin en garantiyi yolu borca girmektir 😃 kredi çekin maasinjzin çoğunu oraya bağlayın 😃
 
Bakım sizde onların arkasında koşmaya alışmışsınız. "Ben gittikten sonra ne yapacaksınız" demenize ne gerek var? Size ne? Neden iş ilanlarına siz bakıyorsunuz? Anneniz kazık kadar olan çocuklarının hala sigarasını alıyorsa ve şikayet bile etmiyorsa bundan size ne? Siz onlara karşı sorumlu değilsiniz. Önce kendinizi değiştirin. Siz değişmeden bu düzen değişmez. İkinci ajdayı takınca sende para var dediklerinde, köpek gibi çalışıyorum başkaları gibi götümü devirip yatmıyorum. O kadar olsun deyiverin.
Çok haklısınız ama işte öyle bi şey yüklediler ki söylemeden edemedim. Her zaman kendi çabamla bi yere geldim. Düğünümü bile kendim yaptım koluma ailemin takacağı bileziğe kadar. İşine gelince iyi işine gelmeyince kötüyüm işte.
 
Ailelere para göndermemenin en garantiyi yolu borca girmektir 😃 kredi çekin maasinjzin çoğunu oraya bağlayın 😃
Evet daha önce faizsiz araba ev alınan sistemler vardı oraya ödüyorduk borcumuz bitmişti. Şimdi yeniden borca girmeyi planlıyorum.
 
Bir sene içinde taşınma planımız var önceleri sıcak bakmıyordum uzaklaşamam falan diyordum ama uzaklaşmak en iyisi olacak diye eşimle konuştum kabul ettim. Aileme de ben gittikten sonra ne yapacaksınız ona göre adımlar atın yakında ben olmayacağım diyorum.
Yani alttan alta gidene kadar yine elim üstünüzde mesajı bu,bensiz çok zor durumda kalacaksınız öyle ki sizin için vazgeçilmezim demek bu. Ne kadar inkar ederseniz edin onların can simidi olma hissi size büyük tatmin veriyor.Oturun gerçeklerle yüzleşin,bu toksit ilişkide hatalarınızı görün, bunu sürdürenin siz olduğunun idrakına varın....
 
Bırakın iki gün sonra bütün malını bırakacağı oğlanları düşünsün birazda. Siz yükümlü değilsiniz onlara da annenize de bakmaya. Ne biliyim ya belki konuşmak kolay ama ben sanırım tüm bağımı koparırdım. İş beğenmeyem adama siz mi bakacaksınız
Bırakacak malı da yok ki kalsa kalsa borç
 
Bşzde de görümce versiyonu var kumar borcu yapıp 10 yaş küçük kardeşine ağlıypr öde diye ödemeyeceğiz dedi eşim o***pu mu olayım pavyona mı gideyim son çarem dedi artık hiç konuşmuyor mecburen girdi bi öarkete çalışıyor. Kaynanam memur oldupu halde evi bile yok onunla da görüşmüyoruz bebeği bile göstermedik buna rağmen eşim ve abisi ev aldı ama eşimin üstüne tapu ölene kadar otur dediler. Evi beğenmiyor :D
 
Yani alttan alta gidene kadar yine elim üstünüzde mesajı bu,bensiz çok zor durumda kalacaksınız öyle ki sizin için vazgeçilmezim demek bu. Ne kadar inkar ederseniz edin onların can simidi olma hissi size büyük tatmin veriyor.Oturun gerçeklerle yüzleşin,bu toksit ilişkide hatalarınızı görün, bunu sürdürenin siz olduğunun idrakına varın....
İnanın ben böyle bi şey olmak istemiyorum. Çoğunlukla zarzor arıyorum. Eşim bu ay kiralarını biz verelim demesine rağmen ben annemlere söylemedim bile vermek istemiyorum çünkü artık.
 
Babam 7 yıl önce vefat etti. Annem, abim ve kardeşim bir arada yaşıyorlar ben ise evliyim. Kardeşim bipolar ve çalışmıyor yıllardır evde. Annem çalışıyor artık zorlanıyor farkındayım. Abim ise 2 aydır işsiz. Öncesinde güvenlikti fakat evde olmasına rağmen güvenlik yapmayacakmış başka bi iş bakıyor bulamıyor da. Bu durumda sıkıntıya düşen düşünen yine ben oluyorum maalesef ki. Kiraları çok fazla diye eşimin akrabasının evine taşınmalarını sağladım ve insanlara mahcup olacağım kiraları ödenmezse.
Anneme şimdiden bi şeyler düşünelim bak böyle olmuyor abimin iki tane kredisi var arabayla iki kere kaza yaptı ve suçlu olduğu için. Arabayı satmamız gerektiğini zaten arabanın muaynesinin olmadığını söyledim ne evlatlığım kaldı ne bi şeyliğim. Ben kötü bi evlatmışım annemi ele güne karşı muhtaç ediyormuşum falan konuştu konuştu kapattı telefonu suratıma.
Bu arada sürekli yardım ediyorum aile böyle bi tavrı asla hak etmiyorum ama abim sırf tartıştı diye işten çıkıp iki aydır evde yatarken birde iş beğenmezken ben saat 6da kalkıp işe gidiyorum. Buna rağmen bu tavrı bu hakaretleri duyuyorum. Arabanın sigortasını geçen sene ben yaptırdım 20 bin ödedim yine kaza yaptığı için en az 30 çıkar sigortası diyorlar ve benim sürekli bunlara para harcayacak durumum yok. Kendimce planlarım var birikim yapmaya çalışıyorum çünkü çocuk istiyorum. Ama bu stresle olacağını da sanmıyorum zaten çok yoruyor ailem beni.
Konuşmasam ilgilenmesem diyorum bu sefer zaten babam yok kendimi suçlu hissediyorum ama eminim onlar kadar suçlu hissetmiyor. Benden çok fazla şey beklenmesinden yoruldum o kadar yüksek maaşta almıyorum ama sürekli yardım etmeye çalışıyorum. Fark ettim ki ne kadar yaparsam yapayım hep daha fazlası bekleniyor hep benim onları düşünmem gerekiyor. Nasıl uzaklaşabilirim kendi ailemden? İnsanlara ailesi destek olur ben aileme destek olsam da yaranamamaktan artık stres oldum.
3 tane yetişkin var o evde kendi kendilerine gecinmeyi öğrenmeleri lazım.
En iyisi borca gör ev al araba al arsa al.onlar dert etsin biraz da kızımızın borcu var biz destek olalım diye.
En azından vermeslerde belki isteyemezler
 
3 tane yetişkin var o evde kendi kendilerine gecinmeyi öğrenmeleri lazım.
En iyisi borca gör ev al araba al arsa al.onlar dert etsin biraz da kızımızın borcu var biz destek olalım diye.
En azından vermeslerde belki isteyemezler
Bu sefer de kocana yediriyorsun erkeğe para yedirilmez alışıyor diyor ama başka çarem yok borçtan başka. Sadece onlar yiyecek paramı.:halay:
 
Bu sefer de kocana yediriyorsun erkeğe para yedirilmez alışıyor diyor ama başka çarem yok borçtan başka. Sadece onlar yiyecek paramı.:halay:
Desinler bana da diyorlar.napayim sonuçta kocamla bir hayat paylaşıyorum. Eşin senden para kaçırmiyorsa sıkıntı yok bence.
Ata ailenden ayrılma zamanı 🙄
 
Back
X