Aklsz kardeim !

birsen12

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2009
9
0
arkadaslar ben sinirimden yanlış da düşünüyo olabilirm kusura bakmayın -
şimdi benim akılsız kardeşimin bir sevgilisi var ve sürekli kavgalı bir ilişki. ıkı yıllık beraberliğin toplasan 3 ayı mükemmeldir. kızı tanıştırdı bizimle ve kız daha içimize girmeden hakkımızda ileri geri konuşmuş bizimkisi de zannedersınız kı deli divane ama ben öyle olduguna inanmıyorum çünkü kızın ailevi sorunları var (aile gerçekten sıkıntı verici boyutta ), baya bir sıkıntı yaşamış ama ona ragmen kardeşim hep üzgün hep üzgün. yınede sevıyorum diyor bizimki.. şimdide evlenmek istiyor ve evlenince her ikisi de herşeyin hallolacagını düşünüyor .gelelim tepemin tasını attıran olaya ..
kız ailesinden maddi bir yardım görmüyor ve gururu yüzünden birazda istemıyor -anne baba ayrı -kardeşim kendi kazandığını gitti kızın okul parasına verdi, yetmezmiş gibi babamdan da aldı, babamda kız okusun diye yardım etmek istedi sanırım ,ama benim canımı sıkıyor bu mesele .. neden mi eger paran yoksa sigara lükstür ve o bundan hiçte mahrum kalmıyor mesela.. biz de öle aman aman bi zenginliğimizde yok ve babamın bır sürü borcu var.. başta bende yardım etsin dedim nolcak dedim ama yaşananları gördükçe içim istemıyor ne kızı ne de bu yapılanı. kardeşim kendı parasıdır istediğine versin ama babam vermemeli , onda bizim de hakkımız var ve benim gönlüm yok :eek:klava:
yanlşmıyım ya ? acaba vicdansızlık mı yapıyorum diye de düşünüyorum ama kız bunları haketmıyor malesef, şimdiden teşekkürler .a.s.
 
Son düzenleme:

Zehir

her seçiş bir vazgeçiştir
Kayıtlı Üye
6 Ocak 2009
1.865
1
haklisin canim

gelin ata binmis ya nesip demis

ne malum evlencekleri

bu kiz babanin resmen gelini mi ,degil

babanin ne haddine elin kizinin okul parasi vermek

ben evli oldugum halde benim kaynanamlar vermiyor okul parami ,babam veriyor
 

Duygu

Popüler Üye
Pro Üye
23 Temmuz 2009
3.775
5
birsen kızın durumunu bilemeyiz. Gerçi her ne olursa olsun bu kadar yardım elbette fazla çünkü ileride ne olacağını bilmiyorsunuz. Belki ayrılacaklar.. Ama şu da bir gerçek ki sevgi hiç bir engel tanımıyor. Belki kardeşin gerçekten aşık olmuştur ve gözü ondan başkasını görmüyordur. Kendini onun yerine koy çok sevdiğin insanı durumu yok diye yada sorunlarından dolayı terkedebilir misin? Ben edemem.. Bu aşk denen şey böyle işte. Eksileriyle artılarıyla kabullenmek yada vazgeçememek...
Yalnız akıllı olmakta gerek aynı zamanda. Eğer bazı şeyler karşılıklı değilse ve hep senden gidiyorsa orada bir düşünmek lazım.. ışte bunun ayrımını yapmakta çok zor.
 

birsen12

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2009
9
0
babam bizi zar zor okuttu ve zannettı ki kız fakirlikten okuyamıyor ee kardeşim adına da yardım etmek istedi heralde.. kız , kardeşime yapmadığı kalmadı ama onlar buna sevgi dıyor ..birazda kızın sıkıntsından dolayı ona vicdan yapıyor gibi gelıyor bana, bır yandan şu mübarek günlerde verdiği babamın hayrına olur diyorum ama diğer yandan..
bende sevdiğimin yanında olmak isterim tabiki , kendımı cok defa onun yerıne koydum ama dediğim gibi eger bu kadar zor durumda olsaydım bazı şeylerden de kendımı mahrum ederdım
ailede kimse istemıyor çünkü herkesın gönlü kırıldı daha şimdiden .. haketse keşke ben parasında pulunda değilim ..
 
Son düzenleme:

Duygu

Popüler Üye
Pro Üye
23 Temmuz 2009
3.775
5
Kardeşiniz herşeye rağmen seviyor ve istiyorsa yapacak pek birşey yok gibi geliyor bana. Çünkü istemezsiniz ayrılırlar mutsuz olursa sizden bilir.. Ben gönül işlerine karışmaktan çok korkarım. Bence bırakın gittiği yere kadar gitsin. Madem rahatsızsınız babanıza söylersiniz yardımı kesersiniz. Hem şimdiden aileye yük olunmaz ki. Ortada nişan yk düğün yok. Bırakın kendi yağlarıyla kavrulsunlar bakalım nereye kadar...
 

blinblin

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Haziran 2009
247
1
ben kızı neden sevmediğinizi anlamış değilim ama para konusunda haklısınız alamadığım şu ki kız ailesinden gururu nedeniyle para alamazken sizden nasıl alabiliyor çok çelişkili geldi bana:nazar:
 

birsen12

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2009
9
0
neden mi sevmıyorum kızı tanıyorum , başta önyargısızca sadece sevmeye çalıştım hatta bıraz ısınmıştım ama sonra kardeşimle kavgalarına -ufak tefek değil ve sürekli böyle oldugunu biliyorum- şahit oldum bikaç kez. her seferinde kardeşim gidiyor ve kız öyle alışmış ki onun gelmesine bizimkisi gözünü acıp görmuyor bile olanları . ne kadar tarafsız olmaya çalışsamda kardeşim üzülünce canım acıyor ve sevemıyorm. saçma gururu yüzünden aileden alamazken kardeşimden de pek guzel alıyorr
 

blinblin

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Haziran 2009
247
1
neden mi sevmıyorum kızı tanıyorum , başta önyargısızca sadece sevmeye çalıştım hatta bıraz ısınmıştım ama sonra kardeşimle kavgalarına -ufak tefek değil ve sürekli böyle oldugunu biliyorum- şahit oldum bikaç kez. her seferinde kardeşim gidiyor ve kız öyle alışmış ki onun gelmesine bizimkisi gözünü acıp görmuyor bile olanları . ne kadar tarafsız olmaya çalışsamda kardeşim üzülünce canım acıyor ve sevemıyorm. saçma gururu yüzünden aileden alamazken kardeşimden de pek guzel alıyorr

hımm bencede pek saçma bir gururmuş kızın ki şahsen kendi adıma konuşuyorum ailemden almaya utanırken sevgilimden hiç almazdım

lakin kardeşinin fikirlerini değştiremezsin ancak zamanla kardeşinin doğruları görmesine yardımcı olabilirsin bunu da çok tepki göstererek değil daha sakin halledebilirsin kolay gelsin a.s
 

dove

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2009
3.312
4
dediğiniz gibi yaşam standartlarından ödün vermiyorsa, alışmış olmalı sizden ne de olsa para gelecek diye... bence babanla konuş.. yani kardeşin istediği kadar yardım etsin ama madem borcunuz harcınız da var baban sizin rızkınızdan kesmesin.. ya da azaltsın. nereye kadar yardım edebilirsiniz ki?
 
E

emdev

Ziyaretçi
canım kardeşin birini seviyorsa sende onu sevmeye çalışmalısın
büyütme olayları
aralarındaki kavgadan dolayıda kızdan soğuman hata
o onların arasında,tam meseleyide bilmiyorsundur.
 

ilayda cem

Guru
Kayıtlı Üye
3 Ağustos 2008
2.697
15
39
üniversite hayatını bedavadan yaşayan ,kendine okul başında sponsor bulan ,okul bitişide totosuna tekme vuran bir sürü kız gördüm....
bunlardan birinin mağduruda benim kuzenim oldu,üstelik kızın maddi durumuda gayet iyiydi...gelgelelim bizim oğlan aradan 10 yıl geçmesine rağmen beyinden etdavi görüyor,hasar bu kadar ciddi oldu yani....kesin evlilik gözüyle bakılıyordu,kız gitti hayatını kurdu olan bizim kine oldu...
 

dove

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
27 Ağustos 2009
3.312
4
üniversite hayatını bedavadan yaşayan ,kendine okul başında sponsor bulan ,okul bitişide totosuna tekme vuran bir sürü kız gördüm....
bunlardan birinin mağduruda benim kuzenim oldu,üstelik kızın maddi durumuda gayet iyiydi...gelgelelim bizim oğlan aradan 10 yıl geçmesine rağmen beyinden etdavi görüyor,hasar bu kadar ciddi oldu yani....kesin evlilik gözüyle bakılıyordu,kız gitti hayatını kurdu olan bizim kine oldu...

off bu da çok kötüymüş!!!! :/
 

pinkystar

Popüler Üye
Pro Üye
26 Mayıs 2009
1.083
5
39
ne zamndır beraberler canım, kardeşin çalışıyor mu? birde yaşları kaç?..bunları bilmeden yorum yapamayacağım