• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Aldatılmak, psikolojik şiddet var ama BOŞANAMIYORUM neden :( BOŞANMAK İSTİYORUM..

Ev araba yok mu? Ben olsam tazminat davası açardım
Yok ne ev ne araba ne varsa yedi.. benim birikimlerimi bile. En son 2 bilezik vardı onları da aldı bozdurmuş.. bi maaşı var.. senin için hıc bisey yapmamama çocukların herşeyiyle ilgileneceğim dedi ona babaligina laf ettirmemek için
 
Yok ne ev ne araba ne varsa yedi.. benim birikimlerimi bile. En son 2 bilezik vardı onları da aldı bozdurmuş.. bi maaşı var.. senin için hıc bisey yapmamama çocukların herşeyiyle ilgileneceğim dedi ona babaligina laf ettirmemek için
Meslepiniz ne ne okudun? Yaşın genç güvenlik vs olamaz mısın? Kpss senesi atanmaya çalışsan en azından temizlikçi olarak
 
Kiradayız bu evi bile ucuz diye bana bırakmak istemiyordu evi eşyaları ben gitmeyjnce bıraktı işte kendi gitmeye kararverdi.. o benim pişman olMami muhtaç olmami istiyor cunku en sonda çalışıp nasıl geçineceksin deyince anladım bunu
 
Meslepiniz ne ne okudun? Yaşın genç güvenlik vs olamaz mısın? Kpss senesi atanmaya çalışsan en azından temizlikçi olarak
Tüm alımları takip ediyorum çocuk gelişimi mezunuyum.. kpss ye girdim puanım biraz düşük 2026 için tekrar girio hepsine başvuracağım inşallah.m yaşım 36 bilgiler taze değil zor oluyor hafıza da eskisi gibi değil sıkıntı stresten ama pes etmeden başvuruyorum.. şuan özelde iş bakıyorum asgari ücret üstü olması benim için çok iyi olacak
 
Benim annem ve babam da biz 3 kız kardeş o yaşlardayken ergenken boşandılar. Boşanmaları 4 yıl sürdü. 4 yıl boyunca hergün kavgaya uyandık bizi çok yıprattı annemin de maddi gücü yoktu ailesi destek çıkmadı evli kaldıkları süre içinde çağrı merkezinde işe girdi son 2 yılı öyle geçti diyebilirim birikimi hiç yoktu borçla bir ev tuttuk eşyalar aldık odamızı zaten evden taşımıştık o işten çıkıp haftalık maaş aldığı bulaşık yıkadığı işlere girdi tabi babam bu süreçte tehdit etmese de psikolojik şiddete devam etti annemi mesajlarla taciz etti annem de karşılık verdi tartışıp durdular ama git gide bu süreç bitti ve ortalık duruldu nafaka bile almadı ama çok şükür hiçbir şeye de muhtaç olmadık Allah bereketini verdi sosyal yardım falan aldı geçinip gittik yıprandı belki ama eve gelince bizle mutluydu kafası rahattı ağır depresyon ilaçlarını bıraktı özgüveni yerine geldi şuan 50 yaşında ve hayatında onu çok seven çok mutlu olduğu bir adam var. İlk sene boşansalar çok daha mutlu olabilirdik bize çok travmalar yaşattılar malesef babamıza çok öfke dolduk ben erken yaşta alakasız bir adamla evlilik yaptım 9 yıldır cilesini çekiyorum değer görmediği an giden bir anne örneğim olmadı çabalayıp fedakarlık eden toparlamaya çalışan bir anne profilim olduğu için (psikolog tespitim) ben şuan kendimi seçemiyorum karar vermekte sizin gibi çok zorlanıyorum. Kızlarınızın eş seçimini erkek arkadaş secimi çok etkiliyosunuz bilmeden. Ufacık ilgiyi aşk sanacaklar kendilerini feda edecekler değer görmedikleri yerde gidemeyecekler malesef. Dua edin bir yola adım atın Allah büyüktür çocuklarınızın içinde ne fırtınalar koptuğunu da sizin içinizdeki korkuyu da çok iyi biliyorum kendimizi ve çocuğumuzu seçmek zorundayız. Kolay olacak diye kimse diyemez ama şuanda da kolay değil. Bir iş bulun ve süreci hızlandırın benim tavsiyem. (Biz anneme hala konusu açıldıkça keşke hemen boşansaydınız diyoruz)
 
Başladı mı dava süreci ne durumdasın
 
Bugün geldi ve anlaşmalı olarak boşanalım dedi arkadaşlar bende tamam dedim yapamadığım şey sonunda oluyor sanırım.. tabi bunu söyledikten sonrada kendi için rahatlatmak için son kez tüm suçu bana atti ve çok pişman olacaksın çok sevdigin ailen ve kardeşlerin sana destek olacak mı bakalım.. İs ara kendine kirayi ben veremem cocuklarin ihtiyaclarini karsilarim sadede dedi. asgari ücret ile bu evi nasil gecindireceksin bakalım biraz zor dedi kim destek olacak bakalım sana rahat rahat evinde oturmak varken uğraş bakalım dedi alacağım parayida küçümseyerek benim guvenimi kirmaya calisti.. bende iş.bakiyorum uzun süredir hayırlısı olsun inşallah zorlanmadan geçinebileceğim bir iş bulurum dua edin bana. Pazartesi günü birlikte gideceğiz protokol hazırlanıyormuş sanırım avukata gerek.varmi acaba
lütfen arabanın altınlarını vermeyi kabul etti de.
 
Yok ne ev ne araba ne varsa yedi.. benim birikimlerimi bile. En son 2 bilezik vardı onları da aldı bozdurmuş.. bi maaşı var.. senin için hıc bisey yapmamama çocukların herşeyiyle ilgileneceğim dedi ona babaligina laf ettirmemek için
sakın lafına inanıp hiçbir şey istememezlik yapma çok pişman olursun. burada sayısız konu var adamlar boşanma sonrası çocukların yüzüne bakmıyor
 
Çekişmeli gireceğim süreç çocuklara.ve bana zarar verecek biliyorum normalde tehditler ederdi onuda yapmadı.. yani gündemde boşanan kadınların öldürülme haberlerini görünce en sorunsuz şekilde bitecekse bitsin diyor insan.. sizin dediginiz belki daha sağlıklı insanlarla yaşanacak bi süreç olabilirdi
dediklerimi geri alıyorum. hakkında hayırlısı olsun. tez zamanda huzurlu bir yuva dilerim sana ve çocuklarına 🙏
 
sakın lafına inanıp hiçbir şey istememezlik yapma çok pişman olursun. burada sayısız konu var adamlar boşanma sonrası çocukların yüzüne bakmıyor
Tabiki nafaka isteyeceğim ama onu harici bi çöpü yok isteyeceğim inanın benim birikim var onun yok bana vereceği heray nafaka onuda düzgün verse raziyim
 
lütfen arabanın altınlarını vermeyi kabul etti de.
Söyle araba almayı düşündüğüm altınlar benim birikimim . Ondan gizli haberi yok olsa onuda yerdionlar bende.. onun aldığı kolumdaki 2 bilezik sadece onları bozdurmuş kredi kartına gitti diyor yemiş yani onları alma şansım yok. Araba alacak kadar parası yok adamın ben 5 yıldır gizli birikim yapıyorum yarın bi gün böyle.olacağımı hissetmiş gibi kötü şeyler yaşadıkça kenara atmaya.basladim çok fazla olmasada çalışmadan 700 bini buldu işte orta halli bi araba alırım diye düşünerek
 
Söyle araba almayı düşündüğüm altınlar benim birikimim . Ondan gizli haberi yok olsa onuda yerdionlar bende.. onun aldığı kolumdaki 2 bilezik sadece onları bozdurmuş kredi kartına gitti diyor yemiş yani onları alma şansım yok. Araba alacak kadar parası yok adamın ben 5 yıldır gizli birikim yapıyorum yarın bi gün böyle.olacağımı hissetmiş gibi kötü şeyler yaşadıkça kenara atmaya.basladim çok fazla olmasada çalışmadan 700 bini buldu işte orta halli bi araba alırım diye düşünerek
abla naptınız bizi de güncelle
 
küçücük yaşta hayatını mahvetmişsin
hadi sen evlenmek istedin 17 yasında evlenmene ailen nasıl izin verdi
hadi evlendin 4 çocuk niye
neyse zararın neresinden dönersen kar
umarım bundan sonra o adamdan kurtulur çocuklarınla güzel bir düzen kurarsın
 
abla naptınız bizi de güncelle
Bugün gelmedi eve konuşmadık.. bende bugün çok kötüydüm sabah modum çok düşük kötü uyandım.. Bazen çok iyiyim 3.4 gün sonra bi gün sürekli ağlamak geliyor içimden hasta gibi yatmak istiyorum öylebir gün geçirdim oturdum yattım ağladım akşam anneme iftara geçtim derken gün bitti.. sanırım benim protokol hazırlamamibekliyor yada her zamanki gibi dengesizliklerini yapacak boşanalım deyip 3 gün sonra dememiş gibi duracak bilmiyorum.. kendimi kötü hissettim kendime kalmak istedim bugün uzuntum ona olan sevgim falan değil öfke kızgınlık var icimde.. birde meb daimi personel alımına başvurmak için heyecanla oturup yaş sınırına takılınca çok moralim bozuldu oturdum ağladım herşeye geç kalmış gibi
 
3 isimli marketlerden birine iş görüşmesine gittim part time hem çocukara zaman ayırırım diye düşünerek ama kapanış saatleri çok geç istemedim.. internetten iş ilanlarına baktım bitane buldum 3 vardiya gece bile mesaisi var.. içime bI korku düştü yapabilecekmiyim iş bulabilir miyim çalışsam çocuklara vakit ayirabilirmiyim endişeler işte. Çok kızdım kendime neden bunca yıl bekledin diye birşeylere gecikmiş hissi geldi icimene bileyim
 
3 isimli marketlerden birine iş görüşmesine gittim part time hem çocukara zaman ayırırım diye düşünerek ama kapanış saatleri çok geç istemedim.. internetten iş ilanlarına baktım bitane buldum 3 vardiya gece bile mesaisi var.. içime bI korku düştü yapabilecekmiyim iş bulabilir miyim çalışsam çocuklara vakit ayirabilirmiyim endişeler işte. Çok kızdım kendime neden bunca yıl bekledin diye birşeylere gecikmiş hissi geldi icimene bileyim
bunu söylemek için çok küçüğüm belki ama bence hiçbir şey için geç kalmış değilsin abla burada ne kadınlar okuyoruz sıfırdan başlıyorlar, pes etme ilerde çocukların seninle gurur duyacaklar eminim Allah illa ki bi kapı açacaktır sana da yavrularına da
 
Lütfen geleceği düşünün ben ilerde 3 kızı ile mutlu bır kadın olarak betımlıyorum sizi. Bunu çocuklarınız için yapın. Bır tanıdığım var esınden ayrılmış 3 çocuklu zaman geçti smdi öyle guclendı ki smdı öyle huzurlu ki. Bu günler de geçecek ama lütfen adım atın boşanmaya. Çocuklarınız çok küçük degıl kendilerini idare ederler sız de inşallah bır iş bulup yenı bır sayfa açarsınız.Bu adamla ömrünüzün nasıl geçtiğini gördünüz devamını lütfen istemeyın. Çocuklarınız sizi o adam yüzünden ağlarken görmesin artık. Bu arada iyi ki para biriktırmissinz şu an sizin için mükemmel bır güç adımı.
 
pazartesi günü gider açarız davayı protokol hazırlanıyor muş sen anlarsın onu hazırla demişti.. hıc gidelim edelim demiyor şimdi.. her gün banaeski konuları acipacip moralimi alt üst ediyor.. ağza alınmayacak sozler.. geri adım atmadığım hakkimi savunduğum için.. neymiş 4 ay dir eve geliyormuş ben neden yakasından tutup nereye gidiyorsundeyip sarilmamisim! Gurur diye.Biseyyok adamın gözünde
 
Back
X