Bugün geldi ve anlaşmalı olarak boşanalım dedi arkadaşlar bende tamam dedim yapamadığım şey sonunda oluyor sanırım.. tabi bunu söyledikten sonrada kendi için rahatlatmak için son kez tüm suçu bana atti ve çok pişman olacaksın çok sevdigin ailen ve kardeşlerin sana destek olacak mı bakalım.. İs ara kendine kirayi ben veremem cocuklarin ihtiyaclarini karsilarim sadede dedi. asgari ücret ile bu evi nasil gecindireceksin bakalım biraz zor dedi kim destek olacak bakalım sana rahat rahat evinde oturmak varken uğraş bakalım dedi alacağım parayida küçümseyerek benim guvenimi kirmaya calisti.. bende iş.bakiyorum uzun süredir hayırlısı olsun inşallah zorlanmadan geçinebileceğim bir iş bulurum dua edin bana. Pazartesi günü birlikte gideceğiz protokol hazırlanıyormuş sanırım avukata gerek.varmi acaba