Alışamıyorum :(

Lonelypoet

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ağustos 2016
Mesajlar
2.196
Emoji Skoru
1.573
Puanlar
53
Yaş
42
Arkadaşlar, bu yıl yeni bir okula atandım ama ortama alışamıyorum. Gruplaşmışlar ben de aralarına görmek istiyorum ama olmuyor hepsi yaşça büyük. Anaokulundayım ve yeni geldim bana yardım edeceklerine (ki ben daha önce yeni gelenlere hep ettim ederim de)ama hep bi zorlamayla yardım ediyorlar çok zoruma gidiyor
 
Zamanla kaynaşırsınız bence... Biraz girişken olmaya çalışın...
 
zamana bırakmak en iyisi..
 
Zamanla alisirsin her okulun ortamı bir olmuyor.kimseden yardım bekleyin siz de kendi işinizi kendiniz yapın
 

Daha bu ilk hafta değil mi?
Ne zaman açıldı ki?
 
Bırakın kendileri gelsinler size sonuçta siz yeni atanmışsınız
 
zaten hep öyle olur. sonradan geleni dışlarlar, sanki kendileri analarının karnından orda doğdular. boşver atanmışsın ne güzel, hayatını kurtarmışsın. atanamayan binlerce insanı düşün ve kendini teselli et. onlarla da samimi olmak zorunda değilsin.
 
Zamanla kaynasirsiniz. Aralarına girmek için ekstra bir çaba harcamayin, kendiniz olun
 
Ben hiç öyle olmadığımdan karşıdaki kişiden de aynı şeyi bekliyorum belkide ondan
 
Ben de birkac sene once calistigim okula ilk geldigimde ayni seyi yasadim ilk zamanlar. 18 kadınla birlikte calisiyorum ve beni kabullenmeleri nereden baksaniz 1 yılı aldı. Herkesle iyi olamazsiniz mizaciniza daha yakin gelen biri elbet vardır onunla muhabbet etmeyi deneyin gerisi kendiliginden gelir zaten.
 
becerebilirsen bir kek yada bir pasta al ,

kaynasan kaynasır kaynasmayanda ötede dursun yoorma kafanı
 
Zamanla kaynasirsiniz. Aralarına girmek için ekstra bir çaba harcamayin, kendiniz olun
Canım şöyle düşün tanımadığın bi çevre yeni bir ev bunlarla başa çıkmaya çalışırken en azından okulda yürüyen sisteme adapte olmam için buna ihtiyaç duyuyorum. Öğrencilerim de 3 yaş Ve onları alıştırmaya çalışıyorum
 
kural 1: asla kimseyi kendin gibi sanma.
Çok haklısın
becerebilirsen bir kek yada bir pasta al ,

kaynasan kaynasır kaynasmayanda ötede dursun yoorma kafanı
Hiç görüşme vaktimiz olmuyo çocuklardan sadece bi evrak isterken bile kırk takla atıyorum yoksa samimi olayım falan demiyorum sadece yardımlaşmak istiyorum onlar istese hiç düşünmeden yardım ederim ne var nolcak sanki
 
Aslında var ama o da öğleden sonra
 
hiçbiri senden üstün değil orda. seni de ordan hiçbiri yollayamaz bunu düşün ve sen de onlara tınlama.
Canım tam da onu diycektim sanki ben senden önce geldim havası var üstünlük taslama var
 
`