• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

alt komşu sorunu

Merhaba Hanımlar,

dengesizin biri yüzünden napıcağımı bilmiyorum

yeni bir siteye taşındık ev kendi evimiz, gayet güzel ailelerin oturduğu bir site çok memnunuz normalde,

ilk taşındığımız zamnlarda çok kısa bir matkap işimiz olmuştu raf takıyorduk, yönetime söyledik duyuru yaptı 'şu blokta matkap işi olacak diye.'

eşim tam işini yapıyor çocuk odasında alt komşu vurmuş sonra eşim duymamışl tabi sesten

sonra yaşlı bir teyze kapıya gelmiş.

-bizim çocupumun uyku saati zor uyuttum ses yapmayın demiş,

eşimde- teyze bitti zaten demiş göndermiş.

bu teyze ya annneanne ya babaanne.Genç bir çift var altımızda çocuk 4-5 aylık bu teyze gündüz geliyor akşam gidiyor ..

neyse dedik biz ya sabır ,gündüz vakti yapılan kısa bir tadilat ve haber verildi yönetime haklıyız ama yine de dedik gerçekten çaresiz kalmıştır. bizim de çocuğumuz var 8 yaşında biz de o dönemlerden geçtik dedik...

geçen gün işten geldim 7 de evi süpürdüm sıliyorum 8 e doğru kapı çaldı teyze kapıya dayanmış, -bizim çocuğumuuzn gece uykuya geçiş saati annnesi 1 saattinr uyutamadı temizlik yapmayın demiyoruz da şu paspası sıkarken ses geliyor dedi,

ben şok oldum zaten bina sağlam betonu kalın öyle ses geçirmez ,paspas dediği parex wondero sıkarken biraz güç gerektiriyor olabilir sert vurmuş olabilirim..

dedim teyze çalışıyorum başka zamanım yok ,bizde çocuk büyttük böyle olmaz dedim, gazı varsa ilaç alın dedim, işte komşuyuz birbirimizi idare edelim felan diyor

aslında ne diyeceğimi şaşırdım kapıyı açmadan delikten görünce sinirle bir haydaaaaa dedim :) yine mi bu hesabı... ama ben teyzenin gözünde bir çaresizlik bir komşuluk mütevaziliği ,bir olgun tavır, görmedim kapııya dayanmıştı resmen

yeni ev aldığımız için arabamız biraz eski birde ben de eşim de oğlum da herkese -günaydın iyi günler felan deriz ,dış kapıyı ,asansör kapısını felan tutarız.

eşim diyor ki bunlar bizi küçük görüyorlar...

iyi de kendi de benim evimin altında oturuyor bende o da ev sahibiyiz onlar gençler belki bu teyze vermiştir onlara bu evi bilemiyoruz ama biz onlardan yaşça büyüğüz herşeyi kendimiz yaptık ettik şükür kimseden jkendimi aşağı görmüyorum...

velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....
Gecmıs olsun.
 
Merhaba. Ben bir alt komşuyum. Üst komşumun evinde 10 yaşında davar var. Laf söz anlayacak yaşta ama anası onun çocuk olduğunda ısrarcı. Öküz gibi odadan odaya koşuyor. Uyarıyorum. İnatla uyaracağım. Kadında elektrikli süpürge fetişi var. Bir açtı mı döt kadar evi 3 saatte süpürüyor. Çalışıyor. İşten 5 gibi gelip başlıyor işe.

Bende çocuk yok. Evde 2 kişiyi sesimiz çıkmıyordu ama artık çıkıyor. Eşime maç günlerinde arkadaşlarını çağır dedim. Gönlünüzce maç izleyin gülün kızın sövün dedim. Alt katta da 5 çocuk 2 yetişkin toplam 7 kişi var. Daima uğultu halinde sesleri geliyor. 4 yaşındaki oğlan sürekli uluyor. Bildiğiniz uluyor. İnanılmaz rahatsız edici. Açıyorum süpürgeyi. Sonuçta kendi üst katımdan dolayı tecrübem var. Parkeye sürtünme sesi çok gıcık. Allahım nolur kapıma gelsinler diyorum da herkes yaptığı gürültüyü bilir. Cesaret edemezler. Üst komşumun erken uyuduğunu biliyorum. İnatla her gece onun odasının altında uzuuun uzunnnn saç kurutuyorum. İçim soğuyor çok güzel oluyor. 2 de kızı var. Kızlar da ses yapıyor. En küçüğü 10 yaşında olan 3 koca çocuk laf dinlemeli. Dinletemiyorsa sözünü gece zor uyur...
 
Merhaba. Ben bir alt komşuyum. Üst komşumun evinde 10 yaşında davar var. Laf söz anlayacak yaşta ama anası onun çocuk olduğunda ısrarcı. Öküz gibi odadan odaya koşuyor. Uyarıyorum. İnatla uyaracağım. Kadında elektrikli süpürge fetişi var. Bir açtı mı döt kadar evi 3 saatte süpürüyor. Çalışıyor. İşten 5 gibi gelip başlıyor işe.

Bende çocuk yok. Evde 2 kişiyi sesimiz çıkmıyordu ama artık çıkıyor. Eşime maç günlerinde arkadaşlarını çağır dedim. Gönlünüzce maç izleyin gülün kızın sövün dedim. Alt katta da 5 çocuk 2 yetişkin toplam 7 kişi var. Daima uğultu halinde sesleri geliyor. 4 yaşındaki oğlan sürekli uluyor. Bildiğiniz uluyor. İnanılmaz rahatsız edici. Açıyorum süpürgeyi. Sonuçta kendi üst katımdan dolayı tecrübem var. Parkeye sürtünme sesi çok gıcık. Allahım nolur kapıma gelsinler diyorum da herkes yaptığı gürültüyü bilir. Cesaret edemezler. Üst komşumun erken uyuduğunu biliyorum. İnatla her gece onun odasının altında uzuuun uzunnnn saç kurutuyorum. İçim soğuyor çok güzel oluyor. 2 de kızı var. Kızlar da ses yapıyor. En küçüğü 10 yaşında olan 3 koca çocuk laf dinlemeli. Dinletemiyorsa sözünü gece zor uyur...
siz tam bir cenderede kalmışsınız vallahi kendi derdimden utandım...

biz geçekten gürültü yapmıyoruz ki daha taşınali 3 ay oldu kapıya gelecek kadar yaşanmışlığımız yok

anlayışsız insan nasılsa çocuğu da öyle oluyor malesef inanın bu konuda hassasızdır...
 
O sırada üst katında sürekli çocuk tepinen ben 🤣 bazen gece 3 te bile uyumuyor sıpa 🥰
O bitiyor, banyoda yatak odasında konusma seslerini duyuyoruz sürekli.
Daha bir kere kapılarina gitmedim, site/apartman hayatında bunlar oluyor maalesef.
Yalıtım sorunu her evde var, her oto b.ka şikayet edecek insanlar müstakil evlere taşınsin ya da en üst katta otursun
 
Başlarım ben .Cidden başlarım.Yani iyiyimdir ponçik sayılırım keyifliyken.Fakat bir yere kadar .Ben kapıyı açmam . Sonra polis mahkeme canları nasıl isterse .Gidip müstakil ev alıp çocuklarını öyle büyütecekler .Bitti o işler .Sizde sıkıntı yok onlar değişik .Başkası olsa iş kötüde sonuçlanır o nedenle söyleyin o teyzeye oturduğu yerde otursun .Onun kapıya gelip durması da suç haneye tecavüzden tut tehtit ettiden tut huzur bozduya kadar da yolu var .Çocukları severim ama bu kadar buldumcuk olursan insanlari sinir edersin .
 
Sinir edersende sonuclarina katlanirsin .Yüz vermeyin bence iyice sacmalamislar
 
Merhaba Hanımlar,

dengesizin biri yüzünden napıcağımı bilmiyorum

yeni bir siteye taşındık ev kendi evimiz, gayet güzel ailelerin oturduğu bir site çok memnunuz normalde,

ilk taşındığımız zamnlarda çok kısa bir matkap işimiz olmuştu raf takıyorduk, yönetime söyledik duyuru yaptı 'şu blokta matkap işi olacak diye.'

eşim tam işini yapıyor çocuk odasında alt komşu vurmuş sonra eşim duymamışl tabi sesten

sonra yaşlı bir teyze kapıya gelmiş.

-bizim çocupumun uyku saati zor uyuttum ses yapmayın demiş,

eşimde- teyze bitti zaten demiş göndermiş.

bu teyze ya annneanne ya babaanne.Genç bir çift var altımızda çocuk 4-5 aylık bu teyze gündüz geliyor akşam gidiyor ..

neyse dedik biz ya sabır ,gündüz vakti yapılan kısa bir tadilat ve haber verildi yönetime haklıyız ama yine de dedik gerçekten çaresiz kalmıştır. bizim de çocuğumuz var 8 yaşında biz de o dönemlerden geçtik dedik...

geçen gün işten geldim 7 de evi süpürdüm sıliyorum 8 e doğru kapı çaldı teyze kapıya dayanmış, -bizim çocuğumuuzn gece uykuya geçiş saati annnesi 1 saattinr uyutamadı temizlik yapmayın demiyoruz da şu paspası sıkarken ses geliyor dedi,

ben şok oldum zaten bina sağlam betonu kalın öyle ses geçirmez ,paspas dediği parex wondero sıkarken biraz güç gerektiriyor olabilir sert vurmuş olabilirim..

dedim teyze çalışıyorum başka zamanım yok ,bizde çocuk büyttük böyle olmaz dedim, gazı varsa ilaç alın dedim, işte komşuyuz birbirimizi idare edelim felan diyor

aslında ne diyeceğimi şaşırdım kapıyı açmadan delikten görünce sinirle bir haydaaaaa dedim :) yine mi bu hesabı... ama ben teyzenin gözünde bir çaresizlik bir komşuluk mütevaziliği ,bir olgun tavır, görmedim kapııya dayanmıştı resmen

yeni ev aldığımız için arabamız biraz eski birde ben de eşim de oğlum da herkese -günaydın iyi günler felan deriz ,dış kapıyı ,asansör kapısını felan tutarız.

eşim diyor ki bunlar bizi küçük görüyorlar...

iyi de kendi de benim evimin altında oturuyor bende o da ev sahibiyiz onlar gençler belki bu teyze vermiştir onlara bu evi bilemiyoruz ama biz onlardan yaşça büyüğüz herşeyi kendimiz yaptık ettik şükür kimseden jkendimi aşağı görmüyorum...

velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....

Bu tip alt komşular bunu bilerek yapıyorlar. Önceden "bak ben alt komşunum gürültü yapmayacaksın" uyarısı yapıyorşar, herhalde kendilerince ayar verdiklerini, en başından sınır koyduklarını düşünüyorlar. Bu tip alt komşular daha sonradan en çok gürültü insanlar oluyorlar maalesef.

Allah kolaylık versin. Genellikle apartmanlarda gürültü-tadilat sınırı/yasağı akşam 10'da başlıyor. Akşam 7-8'de yapılan temizlik kimseyi ilgilendirmez.
 
O sırada üst katında sürekli çocuk tepinen ben 🤣 bazen gece 3 te bile uyumuyor sıpa 🥰
O bitiyor, banyoda yatak odasında konusma seslerini duyuyoruz sürekli.
Daha bir kere kapılarina gitmedim, site/apartman hayatında bunlar oluyor maalesef.
Yalıtım sorunu her evde var, her oto b.ka şikayet edecek insanlar müstakil evlere taşınsin ya da en üst katta otursun
Hepimiz anlayış gösterdik .Çalışan kadındır süpürgeyi gece acabilir çocuk hasta olabilir diş çıkarabilir insan eve yeni taşınmış olabilir bir dönem her insan anlayış göstermiştir.Kapiya gidilirmi bilmem kaç kere .Bakalım sen insanlarin sinirlerini zorlarsan insan bu pisleşir.Belli kurallara elbette uyulur .Fakat konudaki teyze irrreti edici .Sen kimsin diye suratına kapı çarpılır.Ne yapacak yani jandarma polis mi çağıracak bilmemne kurutma sesi bilmemne diye .Polisinde işi yok onunla uğrasacak .
 
Arabayla alakası olduğunu sanmıyorum, hatta eminim bile diyebilirim. Alt komşunuz uyuz. Gece belli bir saatten sonra olsa ya da sabah belli bir saatten önce, anlarım. Yaşıyorsunuz sonuçta siz de ve normal saat aralığında tabii ki hareket edeceksiniz bir şeyler yapacaksınız. 3 4 aylık bebek zaten gününün çoğunu uyuyarak geçirir, geçmiş olsun size. Bir daha gelirse haklarınızdan bahsedin uygun bir dille.
 
Merhaba Hanımlar,

dengesizin biri yüzünden napıcağımı bilmiyorum

yeni bir siteye taşındık ev kendi evimiz, gayet güzel ailelerin oturduğu bir site çok memnunuz normalde,

ilk taşındığımız zamnlarda çok kısa bir matkap işimiz olmuştu raf takıyorduk, yönetime söyledik duyuru yaptı 'şu blokta matkap işi olacak diye.'

eşim tam işini yapıyor çocuk odasında alt komşu vurmuş sonra eşim duymamışl tabi sesten

sonra yaşlı bir teyze kapıya gelmiş.

-bizim çocupumun uyku saati zor uyuttum ses yapmayın demiş,

eşimde- teyze bitti zaten demiş göndermiş.

bu teyze ya annneanne ya babaanne.Genç bir çift var altımızda çocuk 4-5 aylık bu teyze gündüz geliyor akşam gidiyor ..

neyse dedik biz ya sabır ,gündüz vakti yapılan kısa bir tadilat ve haber verildi yönetime haklıyız ama yine de dedik gerçekten çaresiz kalmıştır. bizim de çocuğumuz var 8 yaşında biz de o dönemlerden geçtik dedik...

geçen gün işten geldim 7 de evi süpürdüm sıliyorum 8 e doğru kapı çaldı teyze kapıya dayanmış, -bizim çocuğumuuzn gece uykuya geçiş saati annnesi 1 saattinr uyutamadı temizlik yapmayın demiyoruz da şu paspası sıkarken ses geliyor dedi,

ben şok oldum zaten bina sağlam betonu kalın öyle ses geçirmez ,paspas dediği parex wondero sıkarken biraz güç gerektiriyor olabilir sert vurmuş olabilirim..

dedim teyze çalışıyorum başka zamanım yok ,bizde çocuk büyttük böyle olmaz dedim, gazı varsa ilaç alın dedim, işte komşuyuz birbirimizi idare edelim felan diyor

aslında ne diyeceğimi şaşırdım kapıyı açmadan delikten görünce sinirle bir haydaaaaa dedim :) yine mi bu hesabı... ama ben teyzenin gözünde bir çaresizlik bir komşuluk mütevaziliği ,bir olgun tavır, görmedim kapııya dayanmıştı resmen

yeni ev aldığımız için arabamız biraz eski birde ben de eşim de oğlum da herkese -günaydın iyi günler felan deriz ,dış kapıyı ,asansör kapısını felan tutarız.

eşim diyor ki bunlar bizi küçük görüyorlar...

iyi de kendi de benim evimin altında oturuyor bende o da ev sahibiyiz onlar gençler belki bu teyze vermiştir onlara bu evi bilemiyoruz ama biz onlardan yaşça büyüğüz herşeyi kendimiz yaptık ettik şükür kimseden jkendimi aşağı görmüyorum...

velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....
Sizin o komşunun burada konusu vardı😂😂aynı kişi değildir tabi de. Bebeği uyuyor diye aşağı kocasını yoluyordu. Küçük görme yoktur. Gelirse birdaha azarlayin yollayın. Birdaha gelmeyin deyin. Biz de ağlamaları vs idare ediyoruz deyin.
Ben olsam net azarlarim
 
Back
X