• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

alt komşu sorunu

bizden önceki ev sahibinin 3 yaşında çocuğu varmış ama o zaman bu teyze piyasada yok çünkü gençler oturuyor onlardan mı çok rahtsız olduşar da bizi de erkenden susturmak istiyorlar giib düşünüyorum.
Bazı komşular gerçekten çok sorunlu
ALttaki komşusu çok sorunlu diye evini ucuza satıp çıkanlar var
Denk getirmesin mevla:)))
Belki çocuğun verdiği bir hassas döneme denk gelmişsinizdir
Geçici bşr süreçtir
Eviniz de hayırlı uğurlu olsun güle güle oturun
İçinizi soğutmayın
Araba yüzünden sizi aşağa görende görsün
Ama zannetmiyorum
 
Niyet okumayın. Sizin arabanızla falan ilgilenmiyorlardır.

Yeni bebeği olmuş buldumcuk bir aile muhtemelen. Bir daha kapınıza gelmemelerini, yasal saatler dahilinde ses olabileceğini, çocuğun uyku saatinin ve alanının sorumluluğunun sizde olmadığını, kendi çözümlerini bulmaları gerektiğini söyleyin. Tekrarı olursa yasal olarak şikayetçi olacağınızı da ekleyin. Gözleri korkar.
 
Kapı önüne bi kamera taktırın şimdiden böyleyse sonu gelmez .

Bidaha gelince yönetimle görüşün diyip Kapatın kapıyı muhatap olmayın siz efendi davranırsanız gelir durur .
arkasına da ev sahibi gençlerle görüşün işten kaçta geliyorlarsa artık denk getirin
keyfi eğlenceler düzenlemiyorum bende evımın düzeninin peşindeyim sabah işe gidiyorum akşam gelıyorum evimde çocuk var haftalık temızlıge bırakamam haftasonunu çocuğuma ayırıyorum işleri biriktirip kendımi dinlenme günümde yoramam die son kez söyleyin (gereksiz bilgi kime ne evde ne yaptığınız ama teyze neden sizi rahatsız ediyor bilsinler)
teyze bakıcımı babaanne mi ananemi neyse tembihlesinler saçma sapan saatler olmamasına rağmen yapılan tacizdir die de ekleyin . kapınıza zırt zırt gelmesin insanın esref saati olur ters bi zamana denk gelir işten stresli gelirsiniz eşinizle tartışmış olursunuz kabak teyze her kimse ona patlar haklıyken haksız konuma düşersiniz .

Baktınız gercek ev sahibi de tantana yapıyor kapımda kamera var tacizden şikayet ederim diyip geçin
Daha da gelirse zaten iyilikten anlayacak aman selam sabah ediyoruz komşudur kırmayalım denecek insan değildir demek ki .
 
Merhaba Hanımlar,

dengesizin biri yüzünden napıcağımı bilmiyorum

yeni bir siteye taşındık ev kendi evimiz, gayet güzel ailelerin oturduğu bir site çok memnunuz normalde,

ilk taşındığımız zamnlarda çok kısa bir matkap işimiz olmuştu raf takıyorduk, yönetime söyledik duyuru yaptı 'şu blokta matkap işi olacak diye.'

eşim tam işini yapıyor çocuk odasında alt komşu vurmuş sonra eşim duymamışl tabi sesten

sonra yaşlı bir teyze kapıya gelmiş.

-bizim çocupumun uyku saati zor uyuttum ses yapmayın demiş,

eşimde- teyze bitti zaten demiş göndermiş.

bu teyze ya annneanne ya babaanne.Genç bir çift var altımızda çocuk 4-5 aylık bu teyze gündüz geliyor akşam gidiyor ..

neyse dedik biz ya sabır ,gündüz vakti yapılan kısa bir tadilat ve haber verildi yönetime haklıyız ama yine de dedik gerçekten çaresiz kalmıştır. bizim de çocuğumuz var 8 yaşında biz de o dönemlerden geçtik dedik...

geçen gün işten geldim 7 de evi süpürdüm sıliyorum 8 e doğru kapı çaldı teyze kapıya dayanmış, -bizim çocuğumuuzn gece uykuya geçiş saati annnesi 1 saattinr uyutamadı temizlik yapmayın demiyoruz da şu paspası sıkarken ses geliyor dedi,

ben şok oldum zaten bina sağlam betonu kalın öyle ses geçirmez ,paspas dediği parex wondero sıkarken biraz güç gerektiriyor olabilir sert vurmuş olabilirim..

dedim teyze çalışıyorum başka zamanım yok ,bizde çocuk büyttük böyle olmaz dedim, gazı varsa ilaç alın dedim, işte komşuyuz birbirimizi idare edelim felan diyor

aslında ne diyeceğimi şaşırdım kapıyı açmadan delikten görünce sinirle bir haydaaaaa dedim :) yine mi bu hesabı... ama ben teyzenin gözünde bir çaresizlik bir komşuluk mütevaziliği ,bir olgun tavır, görmedim kapııya dayanmıştı resmen

yeni ev aldığımız için arabamız biraz eski birde ben de eşim de oğlum da herkese -günaydın iyi günler felan deriz ,dış kapıyı ,asansör kapısını felan tutarız.

eşim diyor ki bunlar bizi küçük görüyorlar...

iyi de kendi de benim evimin altında oturuyor bende o da ev sahibiyiz onlar gençler belki bu teyze vermiştir onlara bu evi bilemiyoruz ama biz onlardan yaşça büyüğüz herşeyi kendimiz yaptık ettik şükür kimseden jkendimi aşağı görmüyorum...

velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....
Üst komşu belası diye konu açanada destek oluyoruz,sorunlu alt komşu diye konu açanada destek oluyoruz,kim nereden vurgun yediyse o tarafı destekliyor😂gürültünün alt kattan ne kadar hissedildiğini bilmiyoruz kaldı ki sadece o da değil başka seslerde gidiyor olabilir,bende bir üst komşu var sorsan evde uçuyoruz ayaklarımız yere basmıyor diyor ben kulaklıkla tv izlemek zorunda kalıyorum,bizim alt komşu geldi mesela şikayete evde yoktuk asansörden inince gördüm diyorki sesten evde oturamıyoruz ev boş oysaki,annemlerde mesela langur lungur hareket ederler evin içinde ses yok tabiki ama onlarada alt komşu sürekli geliyor,sandalye çekiyorsun sürekli diye ki hiç aklıma gelmezdi ama ciddi ses gidiyor aşağıya,terlik sesi cinnet geçirttirir,yani konunun haklı kısmını aramayın,tamam aşırı edepsiz insanlar var gürültüden oturamazsınız evde ama onun dışındaki şeyler her apartmanda oluyor.
 
Kapı önüne bi kamera taktırın şimdiden böyleyse sonu gelmez .

Bidaha gelince yönetimle görüşün diyip Kapatın kapıyı muhatap olmayın siz efendi davranırsanız gelir durur .
arkasına da ev sahibi gençlerle görüşün işten kaçta geliyorlarsa artık denk getirin
keyfi eğlenceler düzenlemiyorum bende evımın düzeninin peşindeyim sabah işe gidiyorum akşam gelıyorum evimde çocuk var haftalık temızlıge bırakamam haftasonunu çocuğuma ayırıyorum işleri biriktirip kendımi dinlenme günümde yoramam die son kez söyleyin (gereksiz bilgi kime ne evde ne yaptığınız ama teyze neden sizi rahatsız ediyor bilsinler)
teyze bakıcımı babaanne mi ananemi neyse tembihlesinler saçma sapan saatler olmamasına rağmen yapılan tacizdir die de ekleyin . kapınıza zırt zırt gelmesin insanın esref saati olur ters bi zamana denk gelir işten stresli gelirsiniz eşinizle tartışmış olursunuz kabak teyze her kimse ona patlar haklıyken haksız konuma düşersiniz .

Baktınız gercek ev sahibi de tantana yapıyor kapımda kamera var tacizden şikayet ederim diyip geçin
Daha da gelirse zaten iyilikten anlayacak aman selam sabah ediyoruz komşudur kırmayalım denecek insan değildir demek ki .
Kapı önü kamera yasal değilmiş malesef
 
Üst komşu belası diye konu açanada destek oluyoruz,sorunlu alt komşu diye konu açanada destek oluyoruz,kim nereden vurgun yediyse o tarafı destekliyor😂gürültünün alt kattan ne kadar hissedildiğini bilmiyoruz kaldı ki sadece o da değil başka seslerde gidiyor olabilir,bende bir üst komşu var sorsan evde uçuyoruz ayaklarımız yere basmıyor diyor ben kulaklıkla tv izlemek zorunda kalıyorum,bizim alt komşu geldi mesela şikayete evde yoktuk asansörden inince gördüm diyorki sesten evde oturamıyoruz ev boş oysaki,annemlerde mesela langur lungur hareket ederler evin içinde ses yok tabiki ama onlarada alt komşu sürekli geliyor,sandalye çekiyorsun sürekli diye ki hiç aklıma gelmezdi ama ciddi ses gidiyor aşağıya,terlik sesi cinnet geçirttirir,yani konunun haklı kısmını aramayın,tamam aşırı edepsiz insanlar var gürültüden oturamazsınız evde ama onun dışındaki şeyler her apartmanda oluyor.
yanlış anlamayın ben sadece destek almak ,pohpohlanmak için yazmıyorum hatalarımla yüzleşmeye hazırım her zaman...

benim derdim kimse zarar görmeden durumu nasıl idare edebiliirm derdim o sadece.
 
Üst komşu belası diye konu açanada destek oluyoruz,sorunlu alt komşu diye konu açanada destek oluyoruz,kim nereden vurgun yediyse o tarafı destekliyor😂gürültünün alt kattan ne kadar hissedildiğini bilmiyoruz kaldı ki sadece o da değil başka seslerde gidiyor olabilir,bende bir üst komşu var sorsan evde uçuyoruz ayaklarımız yere basmıyor diyor ben kulaklıkla tv izlemek zorunda kalıyorum,bizim alt komşu geldi mesela şikayete evde yoktuk asansörden inince gördüm diyorki sesten evde oturamıyoruz ev boş oysaki,annemlerde mesela langur lungur hareket ederler evin içinde ses yok tabiki ama onlarada alt komşu sürekli geliyor,sandalye çekiyorsun sürekli diye ki hiç aklıma gelmezdi ama ciddi ses gidiyor aşağıya,terlik sesi cinnet geçirttirir,yani konunun haklı kısmını aramayın,tamam aşırı edepsiz insanlar var gürültüden oturamazsınız evde ama onun dışındaki şeyler her apartmanda oluyor.
Burdaki komsu konularini gordukce alt komsuma cicekler hediyeler alasim geliyor. Cocuklarin evde oldugu saatler ev timarhane gibi. Kadin bi kere watsatan bile yazmadi gurultu var diye. Canisim ya 🥰🥰🥰
 
bizim ev içinde var çocuk için ,, şey var kapı dürbünü o yasal mı acaba
Değilmiş o malesef kamu alanı sayılıyormuş. Bence kapına gelince polis çağır rahatsız ettiği için hatta mesaj yaz gruba kanıt olsun sürekli kapıma gelip beni rahatsız ediyorlar diye yasal saatler içindeysen hakkı yoj korkarlar
 
Burdaki komsu konularini gordukce alt komsuma cicekler hediyeler alasim geliyor. Cocuklarin evde oldugu saatler ev timarhane gibi. Kadin bi kere watsatan bile yazmadi gurultu var diye. Canisim ya 🥰🥰🥰

vallahi bende kimsenin kapısına gitmedim kimse de kapıma gelmedi çocuk da vardı bir de o yüzden şaşırıyorum zaten... evet Allah bozmasın ,komşuluk hakkı önemli ama kimse önemsemiyor yarın o çocuğa ya da o teyzeye birşey olsa belki ben koşacağım ama bu satten sonra kimse kimeye muhtaç etmesin rabbim bunlar bize su bile vermez...
 
Merhaba Hanımlar,

dengesizin biri yüzünden napıcağımı bilmiyorum

yeni bir siteye taşındık ev kendi evimiz, gayet güzel ailelerin oturduğu bir site çok memnunuz normalde,

ilk taşındığımız zamnlarda çok kısa bir matkap işimiz olmuştu raf takıyorduk, yönetime söyledik duyuru yaptı 'şu blokta matkap işi olacak diye.'

eşim tam işini yapıyor çocuk odasında alt komşu vurmuş sonra eşim duymamışl tabi sesten

sonra yaşlı bir teyze kapıya gelmiş.

-bizim çocupumun uyku saati zor uyuttum ses yapmayın demiş,

eşimde- teyze bitti zaten demiş göndermiş.

bu teyze ya annneanne ya babaanne.Genç bir çift var altımızda çocuk 4-5 aylık bu teyze gündüz geliyor akşam gidiyor ..

neyse dedik biz ya sabır ,gündüz vakti yapılan kısa bir tadilat ve haber verildi yönetime haklıyız ama yine de dedik gerçekten çaresiz kalmıştır. bizim de çocuğumuz var 8 yaşında biz de o dönemlerden geçtik dedik...

geçen gün işten geldim 7 de evi süpürdüm sıliyorum 8 e doğru kapı çaldı teyze kapıya dayanmış, -bizim çocuğumuuzn gece uykuya geçiş saati annnesi 1 saattinr uyutamadı temizlik yapmayın demiyoruz da şu paspası sıkarken ses geliyor dedi,

ben şok oldum zaten bina sağlam betonu kalın öyle ses geçirmez ,paspas dediği parex wondero sıkarken biraz güç gerektiriyor olabilir sert vurmuş olabilirim..

dedim teyze çalışıyorum başka zamanım yok ,bizde çocuk büyttük böyle olmaz dedim, gazı varsa ilaç alın dedim, işte komşuyuz birbirimizi idare edelim felan diyor

aslında ne diyeceğimi şaşırdım kapıyı açmadan delikten görünce sinirle bir haydaaaaa dedim :) yine mi bu hesabı... ama ben teyzenin gözünde bir çaresizlik bir komşuluk mütevaziliği ,bir olgun tavır, görmedim kapııya dayanmıştı resmen

yeni ev aldığımız için arabamız biraz eski birde ben de eşim de oğlum da herkese -günaydın iyi günler felan deriz ,dış kapıyı ,asansör kapısını felan tutarız.

eşim diyor ki bunlar bizi küçük görüyorlar...

iyi de kendi de benim evimin altında oturuyor bende o da ev sahibiyiz onlar gençler belki bu teyze vermiştir onlara bu evi bilemiyoruz ama biz onlardan yaşça büyüğüz herşeyi kendimiz yaptık ettik şükür kimseden jkendimi aşağı görmüyorum...

velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....
Evi 10 çocuklu Suriyeli aileye satmakla tehdid edin :) emin olun işe yarıyor 😃
 
Üst komşumun misafiri çok gelir kendisi de çalışıyor sabah işe gitmek zorunda geçen gece 12buçukta süpürgeyi açtı , bana soruyor yatak odası hariç süpürgeyi açabilirsin diyorum. Çokta ses çıkıyor ama kadın soruyor sonuçta insanlar birbirini idare edebilmeli diye düşünüyorum. Kadın birdaha gelirse sert çıkışın çünkü 7 çok erken bir saat, şimdiden alışırsa önünü alamazsınız.
 
Merhaba Hanımlar,

dengesizin biri yüzünden napıcağımı bilmiyorum

yeni bir siteye taşındık ev kendi evimiz, gayet güzel ailelerin oturduğu bir site çok memnunuz normalde,

ilk taşındığımız zamnlarda çok kısa bir matkap işimiz olmuştu raf takıyorduk, yönetime söyledik duyuru yaptı 'şu blokta matkap işi olacak diye.'

eşim tam işini yapıyor çocuk odasında alt komşu vurmuş sonra eşim duymamışl tabi sesten

sonra yaşlı bir teyze kapıya gelmiş.

-bizim çocupumun uyku saati zor uyuttum ses yapmayın demiş,

eşimde- teyze bitti zaten demiş göndermiş.

bu teyze ya annneanne ya babaanne.Genç bir çift var altımızda çocuk 4-5 aylık bu teyze gündüz geliyor akşam gidiyor ..

neyse dedik biz ya sabır ,gündüz vakti yapılan kısa bir tadilat ve haber verildi yönetime haklıyız ama yine de dedik gerçekten çaresiz kalmıştır. bizim de çocuğumuz var 8 yaşında biz de o dönemlerden geçtik dedik...

geçen gün işten geldim 7 de evi süpürdüm sıliyorum 8 e doğru kapı çaldı teyze kapıya dayanmış, -bizim çocuğumuuzn gece uykuya geçiş saati annnesi 1 saattinr uyutamadı temizlik yapmayın demiyoruz da şu paspası sıkarken ses geliyor dedi,

ben şok oldum zaten bina sağlam betonu kalın öyle ses geçirmez ,paspas dediği parex wondero sıkarken biraz güç gerektiriyor olabilir sert vurmuş olabilirim..

dedim teyze çalışıyorum başka zamanım yok ,bizde çocuk büyttük böyle olmaz dedim, gazı varsa ilaç alın dedim, işte komşuyuz birbirimizi idare edelim felan diyor

aslında ne diyeceğimi şaşırdım kapıyı açmadan delikten görünce sinirle bir haydaaaaa dedim :) yine mi bu hesabı... ama ben teyzenin gözünde bir çaresizlik bir komşuluk mütevaziliği ,bir olgun tavır, görmedim kapııya dayanmıştı resmen

yeni ev aldığımız için arabamız biraz eski birde ben de eşim de oğlum da herkese -günaydın iyi günler felan deriz ,dış kapıyı ,asansör kapısını felan tutarız.

eşim diyor ki bunlar bizi küçük görüyorlar...

iyi de kendi de benim evimin altında oturuyor bende o da ev sahibiyiz onlar gençler belki bu teyze vermiştir onlara bu evi bilemiyoruz ama biz onlardan yaşça büyüğüz herşeyi kendimiz yaptık ettik şükür kimseden jkendimi aşağı görmüyorum...

velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....
Sizi küçük görmekle alakası yok sorunlu tipler belli ki he he diyip geçin.
 
Bu konunun ev sahibi olmanizla, arabanizla alakasi nedir nasil bağladiniz anlamadim. 🙄
Yaşlilarin cogu sorunlu zaten.
 
Merhaba Hanımlar,

dengesizin biri yüzünden napıcağımı bilmiyorum

yeni bir siteye taşındık ev kendi evimiz, gayet güzel ailelerin oturduğu bir site çok memnunuz normalde,

ilk taşındığımız zamnlarda çok kısa bir matkap işimiz olmuştu raf takıyorduk, yönetime söyledik duyuru yaptı 'şu blokta matkap işi olacak diye.'

eşim tam işini yapıyor çocuk odasında alt komşu vurmuş sonra eşim duymamışl tabi sesten

sonra yaşlı bir teyze kapıya gelmiş.

-bizim çocupumun uyku saati zor uyuttum ses yapmayın demiş,

eşimde- teyze bitti zaten demiş göndermiş.

bu teyze ya annneanne ya babaanne.Genç bir çift var altımızda çocuk 4-5 aylık bu teyze gündüz geliyor akşam gidiyor ..

neyse dedik biz ya sabır ,gündüz vakti yapılan kısa bir tadilat ve haber verildi yönetime haklıyız ama yine de dedik gerçekten çaresiz kalmıştır. bizim de çocuğumuz var 8 yaşında biz de o dönemlerden geçtik dedik...

geçen gün işten geldim 7 de evi süpürdüm sıliyorum 8 e doğru kapı çaldı teyze kapıya dayanmış, -bizim çocuğumuuzn gece uykuya geçiş saati annnesi 1 saattinr uyutamadı temizlik yapmayın demiyoruz da şu paspası sıkarken ses geliyor dedi,

ben şok oldum zaten bina sağlam betonu kalın öyle ses geçirmez ,paspas dediği parex wondero sıkarken biraz güç gerektiriyor olabilir sert vurmuş olabilirim..

dedim teyze çalışıyorum başka zamanım yok ,bizde çocuk büyttük böyle olmaz dedim, gazı varsa ilaç alın dedim, işte komşuyuz birbirimizi idare edelim felan diyor

aslında ne diyeceğimi şaşırdım kapıyı açmadan delikten görünce sinirle bir haydaaaaa dedim :) yine mi bu hesabı... ama ben teyzenin gözünde bir çaresizlik bir komşuluk mütevaziliği ,bir olgun tavır, görmedim kapııya dayanmıştı resmen

yeni ev aldığımız için arabamız biraz eski birde ben de eşim de oğlum da herkese -günaydın iyi günler felan deriz ,dış kapıyı ,asansör kapısını felan tutarız.

eşim diyor ki bunlar bizi küçük görüyorlar...

iyi de kendi de benim evimin altında oturuyor bende o da ev sahibiyiz onlar gençler belki bu teyze vermiştir onlara bu evi bilemiyoruz ama biz onlardan yaşça büyüğüz herşeyi kendimiz yaptık ettik şükür kimseden jkendimi aşağı görmüyorum...

velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....
Şöyle giriş yapayım aynı sorun bende de var. İçiniz rahat olsun komşunun sizi küçük gördüğü falan yok kendi hadsizlikleri sadece. Oturduğum daire kendimin ve bir dairem daha var bu apatmanda ve aynı sorunu ben de yaşadım bunu küçük görmeye bağlamayın. Alt kata yeni taşınan kiracı yaptı hem de bunu bana. İlk taşınırlarken bir şeye ihtiyacınız var mı dedim gayet sıcak davrandim ben sıcak kanlıyımdır zaten bütün apartmanla iyiyizdir. Onlara da gayet güler yüzlüydüm. Bir gün kadın iş yerime geldi belediye de çalışıyormuş. Harika çok güzel dedim. Öylesine tamamen galiba kendini bir şey zannetti. İki de bir bana gelmeye başladı ses oluyormuş bilmem ne diye. En son yürüyorsunuz evde demeye başladı. Tamamen iletişimimi kestim görsem selam vermiyorum. Dün unutup gece çamaşır makinesi çalıştırdım çok geç gelmiştik eve hala ses yok bakalım. Elimizden yere mutfakta bir şey düşüyordu ertesi gün şikayete geliyordu. Kesti sesini mesafe her şey gerçekten. Burnu havada olanlara imreniyorum artık.
 
velhasılkelam çok moralimiz bozuldu biz bu teyzeyle napcaz tecrübeli. yorumlarınıız bekliyorum....


ne yapacaksınız bu konuda vicdanınız rahat ise gercekten ses nasıl yapılır göstereceksiniz. hatta şöyle söyleyin "ben ses yapmıyorum dikkat ediyorum. ama siz kapıma gelip duracaksınız, ben size gercekten nasıl ses yapıldığını gösterebilirim. karşılıklı biz üstten siz alttan vuruşup dururuz. ama emin olun üst kata vurmak daha zor " hatta bi de çivi topuklu bi ayakkabı alın ve gösterin bununla evin içinde gezmemi ister misiniz diye 😇
 
Back
X