Annem kızım konusunda çok müdahale ediyor ve bu beni çok yordu artık.Ben kırılıyorum çekiyorum kendimi sonra o triplere giriyor arayıp sormuyor
Ekran süresine karışıyor kapat kızım bitti diyorum izlicem diye tutturuyor annem de izlesin biraz daha çocuk .Yrmek konusunda da bırakın yemiyorsa zorlamayın .abur cubur yicem diyor yemekten önce bırakın yesin ,kızım 9 yaşında o da bu durumu kullanıyor bana bağırıp çağırıyor karışma bana diyor ,annem de üstüne gitme çocuğun diyor falan .Kardeşim geldi şehir dışından onun için gidip kaldım ama bi daha kalmayacağımı söyledim .
Kaç kere söyledim karışma seninle aramız bozuluyor diye durmuyor susmuyor ,beni eleştiriyor devamlı ,sonrada zor çocuk büyütmek diyor dün gece mesela bırak izlesin dediler sinirlendim artık karışmadım gece 2 oldu yatacaklar hadi kapat kızım annen kızacak diyor kapatmıyor o da sonra kendileri yattı kızım hala izliyor ben de bi daha gelip kalmayacağız biyerde dedim kapattım yatırdım ister istemez modum düştü çektim kendimi gergin bir ortam oldu yani sonra küstü bana karışıyorum diye diyor annem eve geldim mesaj atmış kızımın bana söylediği gibi yazıklar olsun ben bunu mu hakkettim diye,kızım da bu cümleleri bana çok kullanıyor bu ara çok bunaldım
Kardeşim gidecek diye gidip bi kaç saat oturup döndük ardından annem mesaj attı niye böyle yaptın hareketlerine anlam veremedim kötü anneanneysem görüstürme kızım diye kardeşim söyledi çok ağlamış arkamızdan