• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Annemin ve erkek kardeşimin bana yasattiklari?

Ben sizi normal bulmadim. Huzursuzluk ciksin diye baya ugrasmmissiniz.
Yemek yapmis, kahvalti hazirlamis neyin kaprisi bu. Ayrica bu kadar kötüler madem, esinizle
Kavgalar edip gitmissiniz, neyin celiskisi bu.
Huzursuzlugu ben cikarmadim.. altan almadi kardeş kisisi öyle olunca üzüldüm annemde çok üstüme geldi öyle olunca iyilik yerine kötulyk oldu ustune zaten bana bu olaylardan önce söylenip duruyolardi hetseyimi elestitiuolrdi onlarinda etkisi oldu. Yiyemedim ama yanlarinds oturdum konustum
 
5 Gun oldu geleli kimseyle konuşmadım kimsede arayıp sormadı. Bi annanemle konuştum bu olayları şok oldu o bile atildigimda paran varmi kızım diye sordu.. annanemle bugün telde konuştuk sordum ısrar ettim anlatsin bisey biliyorsa diye anne olucak kadın daha kimse onu kovmadı ben yalvardım gitme diye dinlemedi hic birseyfen memnun olmamis herseyi şikayet etmişim ustune.. kirginmis daha cok kirgin olsun benim öyle annem felan yok geri adimda atmam üstüne daha niye eşime herseyi anlatmisim diye kafasi ona takik gerçekten kafa gidik
Anneniz özür dileyeceğine saçmalamış. Cidden daha muhattap olmayın ki dersini alsın. O elbet sizin kapınıza gelecek ne oldu ki niye küstün diyecek bekleyin ve görün
 
Anneniz özür dileyeceğine saçmalamış. Cidden daha muhattap olmayın ki dersini alsın. O elbet sizin kapınıza gelecek ne oldu ki niye küstün diyecek bekleyin ve görün
Ben muhatap olmuyorum ztn bi annanemle konuşuyorum o bahsetti iyi şekilde anne sahsin dysuncesi tamda tahmin ertigim gibi olguyla birbirlerini dolduruo tum suçu benim sirtima yüklediler herzamanki gibi. Kendi kötuluklerini görmicek kadarda sagir ve körler. Bu saatten sonra geri adim atmazlar ki atmasin anne alismis hep ben geri adım aticam diye daha aylar önce dedim bak bende evli barkli kadinim hep sen haklı değilsin diye. Anneyide sildim hayatimdan, huzurlu olurum hiç olmazsa
 
Değişmez!! Anneniz hiç değişmemiş kardeşiniz neden değişsin??? Uzaktan herkes iyidir ama siz aynı evde yıllarca yaşamış onların karakterini biliyorsunuz, hangi davranışına hangi haline şok oldunuz?
Haklisiniz yerden göğe kadar. Bi hafta oldu hız kimsede gram pişmanlık yok bende bundan sonra asla geri adım atmam. 2 gün önce annandmden duydum anne sahsi kendince kirginmis bana yalvarmis sarilmis elimi ayagma doğru ama yanlış insana yalvardi kovulan benim küfürlü bana yalvariuo olguna ses cikaramiyor!!???? Ustune kimse beni kovmamis ben kendim gitmek istemişim demiş. Devam etsin bundan sonra ne benim ne kızımın tuzunu görur. Senede 4-5 kez oglunu görmek için beklesin
 
Back
X