arkadaşımdan bıktım

willedwoman

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2016
1.323
2.655
35
kızlar merhaba bana bi akıl verin.
iş yerinde bi bayan arkadaş var evi bize yürüme mesafesi 20 dk ben işe hergün kendi aracımla geliyorum bu birgün beni aradı sabah çıkmadıysan sana geleyim beraber geçelim işe dedi tamam gel dedim neyse geldi benim aracımla işe geçtik benim evle iş yeride araba ile 10 dk.
bu hergün sabah 7:30 da gelmeye başladı bize mesai 8:30 da başlıyor. ben normalde sekize doğru kalkarım kahvaltımı ederim sabah haberlerini izlerim sakin sakin hazırlanır çıkarım evden. bu gelince rahat edemiyorum sabahın yorgunluğu oluyo. çok zaman kapıya vura vura erkenden o uyandırıyo evimin içinde gezip duruyo yatak odama giriyo dakka başı banyoya giriyo parfümlerimden sıkıyo. makyaj mazemelerimden kullanıyo çok rahatsız oluyorum. evin içinde bağıra bağıra konuşuyo. küçük kızım var 4 yaşında o uyuyo oluyo onu uyandıracak diye korkuyorum. mesele işe götürmek değil. ama hersabah onu çekmek artık çok geriyo beni çok rahatsız oluyorum. ben onu kırmak üzmek istemiyorum. kırmadan nasıl gelmemesini söyleyebilirim.
 

zeymuran0

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2008
7.378
6.256
kızlar merhaba bana bi akıl verin.
iş yerinde bi bayan arkadaş var evi bize yürüme mesafesi 20 dk ben işe hergün kendi aracımla geliyorum bu birgün beni aradı sabah çıkmadıysan sana geleyim beraber geçelim işe dedi tamam gel dedim neyse geldi benim aracımla işe geçtik benim evle iş yeride araba ile 10 dk.
bu hergün sabah 7:30 da gelmeye başladı bize mesai 8:30 da başlıyor. ben normalde sekize doğru kalkarım kahvaltımı ederim sabah haberlerini izlerim sakin sakin hazırlanır çıkarım evden. bu gelince rahat edemiyorum sabahın yorgunluğu oluyo. çok zaman kapıya vura vura erkenden o uyandırıyo evimin içinde gezip duruyo yatak odama giriyo dakka başı banyoya giriyo parfümlerimden sıkıyo. makyaj mazemelerimden kullanıyo çok rahatsız oluyorum. evin içinde bağıra bağıra konuşuyo. küçük kızım var 4 yaşında o uyuyo oluyo onu uyandıracak diye korkuyorum. mesele işe götürmek değil. ama hersabah onu çekmek artık çok geriyo beni çok rahatsız oluyorum. ben onu kırmak üzmek istemiyorum. kırmadan nasıl gelmemesini söyleyebilirim.
aynen bu yazdıklarını söyleyeceksin.
sabah sabah zor durumda kaldığını çocuğunun rahatsız olduğunu vs.
baktın anlamadı küseceksin:))
zira bu tipte fisaretsiz insanlarla dost kalmanın pek te bir manası yoktur
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2220 gün geçti.

willedwoman

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2016
1.323
2.655
35
yazmayı unuttum kızlar bide bu bayan 44 yaşından ama çocuk gibi laftan anlamıyor. kocası çalışmıyor evde yatıyor. son model arabalarıda var. bikere sana yürümek zor oluyo söyle eşin hergün sabah seni işe bıraksın dedim. eşim sabaha kadar bilgisayar başında oturuyo gece uyuyamıyor. yazık zaten sabaha karşı yatıyor nasıl kaldırayım diyo. adam akşam 3 kadar yatarsa gece uyuyamaz tabi. işte aramıyor kocası neymiş ona göre iş yokmuş yazık nasıl çalışsınmış. bunları duyunca dahada deli oluyorum kendi arabamla işede götürmek istemiyorum.
 

willedwoman

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2016
1.323
2.655
35
İşe götürmek sorun değilse " x ben sabah 8.20 de evden çıkıyorum, sne de o saatte gel birlikte gidelim. Lütfen erken gelme" diyebilirsiniz.
bikeresinde dedim erkenden geliyorsun yatırmıyorsun beni dedim olsun erken kalkmak iyidir diyor. anlayacağınız karşımda bir abiye kuzu var
 

poncikbirgelincik

22.08❤️
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2016
9.741
13.086
24
kızlar merhaba bana bi akıl verin.
iş yerinde bi bayan arkadaş var evi bize yürüme mesafesi 20 dk ben işe hergün kendi aracımla geliyorum bu birgün beni aradı sabah çıkmadıysan sana geleyim beraber geçelim işe dedi tamam gel dedim neyse geldi benim aracımla işe geçtik benim evle iş yeride araba ile 10 dk.
bu hergün sabah 7:30 da gelmeye başladı bize mesai 8:30 da başlıyor. ben normalde sekize doğru kalkarım kahvaltımı ederim sabah haberlerini izlerim sakin sakin hazırlanır çıkarım evden. bu gelince rahat edemiyorum sabahın yorgunluğu oluyo. çok zaman kapıya vura vura erkenden o uyandırıyo evimin içinde gezip duruyo yatak odama giriyo dakka başı banyoya giriyo parfümlerimden sıkıyo. makyaj mazemelerimden kullanıyo çok rahatsız oluyorum. evin içinde bağıra bağıra konuşuyo. küçük kızım var 4 yaşında o uyuyo oluyo onu uyandıracak diye korkuyorum. mesele işe götürmek değil. ama hersabah onu çekmek artık çok geriyo beni çok rahatsız oluyorum. ben onu kırmak üzmek istemiyorum. kırmadan nasıl gelmemesini söyleyebilirim.

o gelsede işe gidiyorsunuz gelmesede hadi götürün neyse de 7 30 da niye geliyor? Ben biraz daha uyumak istiyorum uykumu alamıyorum biraz geç gel sabahları mesela şu saatte evden cıkıyorum su saatte gel diyin
 

CuteMom

Dünya vazgeçenleri değil,azmedenleri hatırlar
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2013
30.111
24.851
İşe götürmek sorun degıl demıssınız ama sonrada sorun demıssınız o zaman bunu dırek konusarak cozeceksınız
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1272 gün geçti.

Samsonn

Guru
Pro Üye
25 Mart 2012
18.067
42.943
bikeresinde dedim erkenden geliyorsun yatırmıyorsun beni dedim olsun erken kalkmak iyidir diyor. anlayacağınız karşımda bir abiye kuzu var
İyi de kadının tarzı buysa, kolay alınmaması da gerekir. Üstteki öneriye katılıyorum. Lütfen aracın yanında şu saatte buluşalım, sabah kapımı bile çalma de.