Arkadaşlar yaşadığım olayda sadece haklı olup olmadığımı sizden de duymak istiyorum?

mavilimonata

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2018
1.740
3.493
"Seni aramıyorsa aradığı başkaları vardır" gibi bir laf vardı.
Bırak gitsin zaten bu tavırları da bi nevi "seni istemiyorum" demek bencce.
 

Essazait

Üye
Kayıtlı Üye
4 Ekim 2017
109
52
29
sevgilimi genelde ben arar mesaj atarım, inanın bu durumdan şikayetçi olduğumuyansıtmazdım. ama rahatsız oldum. günde bir kez arıyodum o akşam , isteksizce konuştuğunu fark ettim. sonra dedim bırak o arasın artık. bir kaç gün aramadı sonra aradı beş dakika konuştuk uyayacam ben de şimdi dedi kapadık. ben aramamaya devam ettim zateen dakikam bitti faturamı ödeyemediğimden. ne aradı ne sordu. bir hafta geçti. sonra faturamı ödedim ben de artık açık açık konuşayım dedim bu durumu. ayrıca bir arkadaşlık sitesine girmiş sahur vakitleri. bunu da görünce sinirlerim tepeme çıktı. mesaj attım artık aramamanın nedenini öğrenmek istiyorum diye. arkadaşından aradı, niye aramadın diyorumm sen niye aramadın diyo. dakika yoktu diyorum bende de yoktu diyo. faceden yazsaydın dedim kaldırdım dedi. teli bozukmuş da kaldırmış da. o arkadaşlık sitesini kaldırmıyorsun orda takılıyosun ama dedim. evet girdim öylsine dedi. tabi sinirlendi de. allah allaah diye sabır çekiyo beyimiz. neyse kapadık akşam konuşuruz diye dışardaydı çünkü. aradım tel direk meşgule atıyo. saat gece bir oldu yine aynı ciidden delirdim arkadaşlar. artık bitsin seni istemiyom dese bitiricem en azından duymuş olup kabullenecem. mesaj attım açık açık konuşalım artık diye. neyse ulaşabildim ben sonunda beyimize. derdin ne anlat dedi , ben de umursamıyosun dedim. aramamak umursamamak mı oluyo dedi. kaç gün geçti haberi yok beyefendinin en azından öldünmü kaldın mı arkadaşından mesaj at, yurtta kalıyo sonuçta. o arkadaşlık sitesine neden girme gereği duyuyosun dedim. sonra bu anlatıyodu ben hızımı alamadım söyleniyodum. amacım orda onun sözünü kesmek değildi sadece sinirliydim. sus da anlatalım dedi sesini yükseltti bir de arkadaşları da yanında. ben de kibar ol biraz dedim. bunu diyince daha da sinirlendi. anlatmıyorum lan dedi. girdim oldumu dedi. ben de gir beni de arama daha dedim kapadımtelefonu. eğer telefonu yüzüne kapamasaydım hüngür hüngür ağlayacaktım , ağlayıpda totosunu kalksın istemedim. km haklı?eğer ben haklıysam içim rahat rahat yoluma bakacağım arkadaşlar.ayrıca belirtmek isterim beni asla aramaz daha arar diye beklemiyorum. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :)
Seven sevdiginin sesini duymadan yapamazki
 

Cizi22

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Mart 2014
2.119
3.024
sevgilimi genelde ben arar mesaj atarım, inanın bu durumdan şikayetçi olduğumuyansıtmazdım. ama rahatsız oldum. günde bir kez arıyodum o akşam , isteksizce konuştuğunu fark ettim. sonra dedim bırak o arasın artık. bir kaç gün aramadı sonra aradı beş dakika konuştuk uyayacam ben de şimdi dedi kapadık. ben aramamaya devam ettim zateen dakikam bitti faturamı ödeyemediğimden. ne aradı ne sordu. bir hafta geçti. sonra faturamı ödedim ben de artık açık açık konuşayım dedim bu durumu. ayrıca bir arkadaşlık sitesine girmiş sahur vakitleri. bunu da görünce sinirlerim tepeme çıktı. mesaj attım artık aramamanın nedenini öğrenmek istiyorum diye. arkadaşından aradı, niye aramadın diyorumm sen niye aramadın diyo. dakika yoktu diyorum bende de yoktu diyo. faceden yazsaydın dedim kaldırdım dedi. teli bozukmuş da kaldırmış da. o arkadaşlık sitesini kaldırmıyorsun orda takılıyosun ama dedim. evet girdim öylsine dedi. tabi sinirlendi de. allah allaah diye sabır çekiyo beyimiz. neyse kapadık akşam konuşuruz diye dışardaydı çünkü. aradım tel direk meşgule atıyo. saat gece bir oldu yine aynı ciidden delirdim arkadaşlar. artık bitsin seni istemiyom dese bitiricem en azından duymuş olup kabullenecem. mesaj attım açık açık konuşalım artık diye. neyse ulaşabildim ben sonunda beyimize. derdin ne anlat dedi , ben de umursamıyosun dedim. aramamak umursamamak mı oluyo dedi. kaç gün geçti haberi yok beyefendinin en azından öldünmü kaldın mı arkadaşından mesaj at, yurtta kalıyo sonuçta. o arkadaşlık sitesine neden girme gereği duyuyosun dedim. sonra bu anlatıyodu ben hızımı alamadım söyleniyodum. amacım orda onun sözünü kesmek değildi sadece sinirliydim. sus da anlatalım dedi sesini yükseltti bir de arkadaşları da yanında. ben de kibar ol biraz dedim. bunu diyince daha da sinirlendi. anlatmıyorum lan dedi. girdim oldumu dedi. ben de gir beni de arama daha dedim kapadımtelefonu. eğer telefonu yüzüne kapamasaydım hüngür hüngür ağlayacaktım , ağlayıpda totosunu kalksın istemedim. km haklı?eğer ben haklıysam içim rahat rahat yoluma bakacağım arkadaşlar.ayrıca belirtmek isterim beni asla aramaz daha arar diye beklemiyorum. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :)
Bu çocukla bir daha görüşürsen kişiliksiz olduğunu düşüneceğim,
Adam sana pislikmişsizn gibi davranmış.
Kendi kıymetini bilen biri çıkar karşına, seni seveni el üstünde tutanı sev.
Zaten erkek milletinin gözü bir kere dışarı kaydı mı öyle sosyal medya felan geçmiş olsun.
Yakma kendini
 

afraima

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Şubat 2012
1.057
332
sevgilimi genelde ben arar mesaj atarım, inanın bu durumdan şikayetçi olduğumuyansıtmazdım. ama rahatsız oldum. günde bir kez arıyodum o akşam , isteksizce konuştuğunu fark ettim. sonra dedim bırak o arasın artık. bir kaç gün aramadı sonra aradı beş dakika konuştuk uyayacam ben de şimdi dedi kapadık. ben aramamaya devam ettim zateen dakikam bitti faturamı ödeyemediğimden. ne aradı ne sordu. bir hafta geçti. sonra faturamı ödedim ben de artık açık açık konuşayım dedim bu durumu. ayrıca bir arkadaşlık sitesine girmiş sahur vakitleri. bunu da görünce sinirlerim tepeme çıktı. mesaj attım artık aramamanın nedenini öğrenmek istiyorum diye. arkadaşından aradı, niye aramadın diyorumm sen niye aramadın diyo. dakika yoktu diyorum bende de yoktu diyo. faceden yazsaydın dedim kaldırdım dedi. teli bozukmuş da kaldırmış da. o arkadaşlık sitesini kaldırmıyorsun orda takılıyosun ama dedim. evet girdim öylsine dedi. tabi sinirlendi de. allah allaah diye sabır çekiyo beyimiz. neyse kapadık akşam konuşuruz diye dışardaydı çünkü. aradım tel direk meşgule atıyo. saat gece bir oldu yine aynı ciidden delirdim arkadaşlar. artık bitsin seni istemiyom dese bitiricem en azından duymuş olup kabullenecem. mesaj attım açık açık konuşalım artık diye. neyse ulaşabildim ben sonunda beyimize. derdin ne anlat dedi , ben de umursamıyosun dedim. aramamak umursamamak mı oluyo dedi. kaç gün geçti haberi yok beyefendinin en azından öldünmü kaldın mı arkadaşından mesaj at, yurtta kalıyo sonuçta. o arkadaşlık sitesine neden girme gereği duyuyosun dedim. sonra bu anlatıyodu ben hızımı alamadım söyleniyodum. amacım orda onun sözünü kesmek değildi sadece sinirliydim. sus da anlatalım dedi sesini yükseltti bir de arkadaşları da yanında. ben de kibar ol biraz dedim. bunu diyince daha da sinirlendi. anlatmıyorum lan dedi. girdim oldumu dedi. ben de gir beni de arama daha dedim kapadımtelefonu. eğer telefonu yüzüne kapamasaydım hüngür hüngür ağlayacaktım , ağlayıpda totosunu kalksın istemedim. km haklı?eğer ben haklıysam içim rahat rahat yoluma bakacağım arkadaşlar.ayrıca belirtmek isterim beni asla aramaz daha arar diye beklemiyorum. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :)
haklı olabilirsiniz ama bu kadar diretmenin anlamı yok. çünkü seni umursamayan aramayan doğru düzgün bir açıklamada dahi bulunmayan, inciten, saçma sapan arayışlar içine giren karşı taraf için ne diretmenin ne de kendinizi üzmenin hiç bir anlamı yok. yaşınız kaç , kaç yıldır beraberseniz bilemiyorum ama bu ilişkinin bitmesi iyi olmuş aslında.
 

dreamxxx

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
23 Mayıs 2018
71
29
23
bu güncelleme mesajı bir kadının ne kadar aciz olduğuyla ilgilidir.bu forumu açıp kafamda bitirmeme rağmen beni aradığında telefonu açtım.soğuk davrandım ama hiç bişekilde iletişim kurmamalıydım.kendi kararıma saygı göstermedim.burda sizin fikirlerinizi alırken belki sizin zamanınızı çaldım.kendime saygısı olmayan bir kadınım ben.gönlümü almak arayan o şahsa artık hayatımda değilsin diiyemedim.kolay yolu seçtim,uzun acı yerine anlık haz duymayı istedim.her zamanki gibi ben bunu yapma kırılıyorum dedim o da tamam yapmam dedi ama sonuç tahmin ettiğiniz gibi.her defasında geldiğim sonuçtan daha büyük bir yükle çıktım.sevmek benim için her zaman sınırları kaldırmamdı.sevdiğim bi insanla sevişirdim, sevdiğim bir insana katlanırdım,sevdiğim bi insanı beklerdim.yine aynısını yaptım.evet evet yanlış anlamadınız, seviştim tüm bu sizinle konuştuklarımıza rağmen.verdiği sözlerin mutluluğuyla sarhoş ettim kendimi.kişiliksiz davrandım,ruhumu sattım.bir kaç gün geçti , iyiyiz sandım.o ilk zamanlardaki gibiyiz.sevgi sözcükleri ile konuştu,belki ilk kez gönlümü aldı.ne içindi peki? iki dakikalık zevki içindi.suç sadece onun değil tabi ben ne kadar acizim biliyorum, kadınların yüz karasıyım.siz diyeceksiniz saf neden inandın yine bu adama diye.inanmadım ama işime öyle geldi.evet , değer görmek işime geldi.bana gram değer vermeyen birinin bir anda değer vereceğini zannetmek kaltak ruhuma iyi geldi.sonucu anlatıyorum.aşkım diye mesaj attım dışarıdaydım ve mutlu bir gün geçiriyordum.gelen mesaj biz sevgilimiydik ahahaha oldu.benim istediğim şeyle dalga geçer gibi konuşuyordu.cam bir fanusun kırılması gibi bi anda o hayallerden koptum.ne bekliyordun ki dedi beynim? ne bkliyordun kaltak!iki güzel sözle boşaldı.sonra sen onun hayatında boşalmak için güzel söz söylediği kadın (!) oldun.sen bu adamla aylarca sevgili olduğunu sandın.o boktan hayal aleminde nasıl yaşadın.evet ,bu bir kadının yapacağı en aciz şeydi.hepinizden vaktinizi çaldığım için özür dilerim.bunu yazmam gerekiyordu çünkü siz de nasıl biri olduğumu bilmeliydiniz.hayatın güzellikleri sizinle olsun.her şey için teşekkür ederim
 

Minel_ask

Previously lilla
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2010
3.328
3.769
bu güncelleme mesajı bir kadının ne kadar aciz olduğuyla ilgilidir.bu forumu açıp kafamda bitirmeme rağmen beni aradığında telefonu açtım.soğuk davrandım ama hiç bişekilde iletişim kurmamalıydım.kendi kararıma saygı göstermedim.burda sizin fikirlerinizi alırken belki sizin zamanınızı çaldım.kendime saygısı olmayan bir kadınım ben.gönlümü almak arayan o şahsa artık hayatımda değilsin diiyemedim.kolay yolu seçtim,uzun acı yerine anlık haz duymayı istedim.her zamanki gibi ben bunu yapma kırılıyorum dedim o da tamam yapmam dedi ama sonuç tahmin ettiğiniz gibi.her defasında geldiğim sonuçtan daha büyük bir yükle çıktım.sevmek benim için her zaman sınırları kaldırmamdı.sevdiğim bi insanla sevişirdim, sevdiğim bir insana katlanırdım,sevdiğim bi insanı beklerdim.yine aynısını yaptım.evet evet yanlış anlamadınız, seviştim tüm bu sizinle konuştuklarımıza rağmen.verdiği sözlerin mutluluğuyla sarhoş ettim kendimi.kişiliksiz davrandım,ruhumu sattım.bir kaç gün geçti , iyiyiz sandım.o ilk zamanlardaki gibiyiz.sevgi sözcükleri ile konuştu,belki ilk kez gönlümü aldı.ne içindi peki? iki dakikalık zevki içindi.suç sadece onun değil tabi ben ne kadar acizim biliyorum, kadınların yüz karasıyım.siz diyeceksiniz saf neden inandın yine bu adama diye.inanmadım ama işime öyle geldi.evet , değer görmek işime geldi.bana gram değer vermeyen birinin bir anda değer vereceğini zannetmek kaltak ruhuma iyi geldi.sonucu anlatıyorum.aşkım diye mesaj attım dışarıdaydım ve mutlu bir gün geçiriyordum.gelen mesaj biz sevgilimiydik ahahaha oldu.benim istediğim şeyle dalga geçer gibi konuşuyordu.cam bir fanusun kırılması gibi bi anda o hayallerden koptum.ne bekliyordun ki dedi beynim? ne bkliyordun kaltak!iki güzel sözle boşaldı.sonra sen onun hayatında boşalmak için güzel söz söylediği kadın (!) oldun.sen bu adamla aylarca sevgili olduğunu sandın.o boktan hayal aleminde nasıl yaşadın.evet ,bu bir kadının yapacağı en aciz şeydi.hepinizden vaktinizi çaldığım için özür dilerim.bunu yazmam gerekiyordu çünkü siz de nasıl biri olduğumu bilmeliydiniz.hayatın güzellikleri sizinle olsun.her şey için teşekkür ederim
Çok geçmiş olsun.. çocukluğunda yeterli sevgiyi alamadığınizi düşünüyorum.boyle bir adamdan sevgi beklemenin başka açıklaması olamaz.
 

ImTheDevil

I’m a devil of my world
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
28 Şubat 2017
5.059
11.809
bu güncelleme mesajı bir kadının ne kadar aciz olduğuyla ilgilidir.bu forumu açıp kafamda bitirmeme rağmen beni aradığında telefonu açtım.soğuk davrandım ama hiç bişekilde iletişim kurmamalıydım.kendi kararıma saygı göstermedim.burda sizin fikirlerinizi alırken belki sizin zamanınızı çaldım.kendime saygısı olmayan bir kadınım ben.gönlümü almak arayan o şahsa artık hayatımda değilsin diiyemedim.kolay yolu seçtim,uzun acı yerine anlık haz duymayı istedim.her zamanki gibi ben bunu yapma kırılıyorum dedim o da tamam yapmam dedi ama sonuç tahmin ettiğiniz gibi.her defasında geldiğim sonuçtan daha büyük bir yükle çıktım.sevmek benim için her zaman sınırları kaldırmamdı.sevdiğim bi insanla sevişirdim, sevdiğim bir insana katlanırdım,sevdiğim bi insanı beklerdim.yine aynısını yaptım.evet evet yanlış anlamadınız, seviştim tüm bu sizinle konuştuklarımıza rağmen.verdiği sözlerin mutluluğuyla sarhoş ettim kendimi.kişiliksiz davrandım,ruhumu sattım.bir kaç gün geçti , iyiyiz sandım.o ilk zamanlardaki gibiyiz.sevgi sözcükleri ile konuştu,belki ilk kez gönlümü aldı.ne içindi peki? iki dakikalık zevki içindi.suç sadece onun değil tabi ben ne kadar acizim biliyorum, kadınların yüz karasıyım.siz diyeceksiniz saf neden inandın yine bu adama diye.inanmadım ama işime öyle geldi.evet , değer görmek işime geldi.bana gram değer vermeyen birinin bir anda değer vereceğini zannetmek kaltak ruhuma iyi geldi.sonucu anlatıyorum.aşkım diye mesaj attım dışarıdaydım ve mutlu bir gün geçiriyordum.gelen mesaj biz sevgilimiydik ahahaha oldu.benim istediğim şeyle dalga geçer gibi konuşuyordu.cam bir fanusun kırılması gibi bi anda o hayallerden koptum.ne bekliyordun ki dedi beynim? ne bkliyordun kaltak!iki güzel sözle boşaldı.sonra sen onun hayatında boşalmak için güzel söz söylediği kadın (!) oldun.sen bu adamla aylarca sevgili olduğunu sandın.o boktan hayal aleminde nasıl yaşadın.evet ,bu bir kadının yapacağı en aciz şeydi.hepinizden vaktinizi çaldığım için özür dilerim.bunu yazmam gerekiyordu çünkü siz de nasıl biri olduğumu bilmeliydiniz.hayatın güzellikleri sizinle olsun.her şey için teşekkür ederim
Kendini suçlama mutlu ol ya anlamasaydın ya bitmeseydi ya daha kötüsü olsaydı sen bunları kendine bile zor itiraf ederken bize edecek kadar güçlüsün hatanı anlamak en büyük güç ve erdemdir sevdin seviştin bunun işin pişman olma öğrendiklerin için mutlu ol bazen 1 müsibet bin nasihatten iyi derler ya doğru işte bir daha böyle insanları hayatına almaman gerektiğini iyi öğrendin bari şimdi bizi dinle kendini üzme sakın çünkü inan bu zamanların geri gelmeyecek asla asla ileride öyle şeyler yaşacaksın ki bu yaşadığın şeyi dertten saymayacaksın inan hayat çok zor bu yüxdrn kendini üzerek vakit kaybetme bu hatayı yapma ben geçmişte ya bu geceninde sabahı olur mu diyip günlerce aylarca beni depresyona sokan şeylere dönüp bakıyorum da ne kadar gereksiz ucuz şeylermiş burada insanlar sanıyor ki biz oturduğumuz yerden insanlara ahkam kesiyoruz ama öyle değil yolu acıdan geçmeyen kimse kolay kolay bdv yi keşfetmez hepimizin kendimize göre yaşadığı çok şey var o yüzden kulak ver dik dur ve yoluna bak
 

ombreistiyorum

Kalbimizi yoranlar değil, onaranlar kıymetlidir!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Nisan 2017
245
1.317
sevgilimi genelde ben arar mesaj atarım, inanın bu durumdan şikayetçi olduğumuyansıtmazdım. ama rahatsız oldum. günde bir kez arıyodum o akşam , isteksizce konuştuğunu fark ettim. sonra dedim bırak o arasın artık. bir kaç gün aramadı sonra aradı beş dakika konuştuk uyayacam ben de şimdi dedi kapadık. ben aramamaya devam ettim zateen dakikam bitti faturamı ödeyemediğimden. ne aradı ne sordu. bir hafta geçti. sonra faturamı ödedim ben de artık açık açık konuşayım dedim bu durumu. ayrıca bir arkadaşlık sitesine girmiş sahur vakitleri. bunu da görünce sinirlerim tepeme çıktı. mesaj attım artık aramamanın nedenini öğrenmek istiyorum diye. arkadaşından aradı, niye aramadın diyorumm sen niye aramadın diyo. dakika yoktu diyorum bende de yoktu diyo. faceden yazsaydın dedim kaldırdım dedi. teli bozukmuş da kaldırmış da. o arkadaşlık sitesini kaldırmıyorsun orda takılıyosun ama dedim. evet girdim öylsine dedi. tabi sinirlendi de. allah allaah diye sabır çekiyo beyimiz. neyse kapadık akşam konuşuruz diye dışardaydı çünkü. aradım tel direk meşgule atıyo. saat gece bir oldu yine aynı ciidden delirdim arkadaşlar. artık bitsin seni istemiyom dese bitiricem en azından duymuş olup kabullenecem. mesaj attım açık açık konuşalım artık diye. neyse ulaşabildim ben sonunda beyimize. derdin ne anlat dedi , ben de umursamıyosun dedim. aramamak umursamamak mı oluyo dedi. kaç gün geçti haberi yok beyefendinin en azından öldünmü kaldın mı arkadaşından mesaj at, yurtta kalıyo sonuçta. o arkadaşlık sitesine neden girme gereği duyuyosun dedim. sonra bu anlatıyodu ben hızımı alamadım söyleniyodum. amacım orda onun sözünü kesmek değildi sadece sinirliydim. sus da anlatalım dedi sesini yükseltti bir de arkadaşları da yanında. ben de kibar ol biraz dedim. bunu diyince daha da sinirlendi. anlatmıyorum lan dedi. girdim oldumu dedi. ben de gir beni de arama daha dedim kapadımtelefonu. eğer telefonu yüzüne kapamasaydım hüngür hüngür ağlayacaktım , ağlayıpda totosunu kalksın istemedim. km haklı?eğer ben haklıysam içim rahat rahat yoluma bakacağım arkadaşlar.ayrıca belirtmek isterim beni asla aramaz daha arar diye beklemiyorum. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :)

Çok uzatmaya gerek yok, erkek dediğin kızı arar sorar ilgilenir her şeyi kızdan beklemez yol yakınken kafanı daha çok bozmasına fırsat verme, arkadaslarinin yaninda erkeklik taslayıp sana sesini yükseltebilmişse yarın ailesinin yanında da sana kolaylıkla bağırabilir ve gururun kırılır. Önce karşıdakine saygılı olmalı, hakkında en hayırlısı olsun..
 

kirmizigitar

Guru
Kayıtlı Üye
4 Mart 2011
10.360
11.963
1 ay ne konustugum ne mesajlastigim (sehir disinda) ama pat diye sabahin korunde kapima dayanan seni ozledim geldim diyen sevgilim oldu, biliyorum cok seviyordu ama telefon olayi ona gore degildi ozlerse gelirdi beni oper sarar sarmalar giderdi, bu boyle 2 yil surdu, kor kutuk asik oldugum tek erkekti, bende onun icin oyleydim biliyorum, ama iliskimizin rengi boyleydi, bana artik normal geliyordu...

Ama rutininiz bu sekilde degilse ki degil anlasilan, adam zaten hayatindan cikartmis seni. Gakliyi haksizi bosver yoluna bak derim
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 42 Kg. ile 56 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 150 cm. Başlangıç Kilom :69.1 Kg. Şimdiki Kilom :58.9 Kg.

Safsarisin

Oğlum herşeyim 🤲 🧿 💙
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2018
10.991
14.495
direnmek değil ben sadece adam gibi bana seni istemiyorum demesini duymak istedim.
Neden desin ki oyle birseyi zaten istemedigi ortada. Sizin anlamamaniz tuhaf ya da anlamak istememeniz
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 460 gün geçti.

Safsarisin

Oğlum herşeyim 🤲 🧿 💙
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2018
10.991
14.495
bu güncelleme mesajı bir kadının ne kadar aciz olduğuyla ilgilidir.bu forumu açıp kafamda bitirmeme rağmen beni aradığında telefonu açtım.soğuk davrandım ama hiç bişekilde iletişim kurmamalıydım.kendi kararıma saygı göstermedim.burda sizin fikirlerinizi alırken belki sizin zamanınızı çaldım.kendime saygısı olmayan bir kadınım ben.gönlümü almak arayan o şahsa artık hayatımda değilsin diiyemedim.kolay yolu seçtim,uzun acı yerine anlık haz duymayı istedim.her zamanki gibi ben bunu yapma kırılıyorum dedim o da tamam yapmam dedi ama sonuç tahmin ettiğiniz gibi.her defasında geldiğim sonuçtan daha büyük bir yükle çıktım.sevmek benim için her zaman sınırları kaldırmamdı.sevdiğim bi insanla sevişirdim, sevdiğim bir insana katlanırdım,sevdiğim bi insanı beklerdim.yine aynısını yaptım.evet evet yanlış anlamadınız, seviştim tüm bu sizinle konuştuklarımıza rağmen.verdiği sözlerin mutluluğuyla sarhoş ettim kendimi.kişiliksiz davrandım,ruhumu sattım.bir kaç gün geçti , iyiyiz sandım.o ilk zamanlardaki gibiyiz.sevgi sözcükleri ile konuştu,belki ilk kez gönlümü aldı.ne içindi peki? iki dakikalık zevki içindi.suç sadece onun değil tabi ben ne kadar acizim biliyorum, kadınların yüz karasıyım.siz diyeceksiniz saf neden inandın yine bu adama diye.inanmadım ama işime öyle geldi.evet , değer görmek işime geldi.bana gram değer vermeyen birinin bir anda değer vereceğini zannetmek kaltak ruhuma iyi geldi.sonucu anlatıyorum.aşkım diye mesaj attım dışarıdaydım ve mutlu bir gün geçiriyordum.gelen mesaj biz sevgilimiydik ahahaha oldu.benim istediğim şeyle dalga geçer gibi konuşuyordu.cam bir fanusun kırılması gibi bi anda o hayallerden koptum.ne bekliyordun ki dedi beynim? ne bkliyordun kaltak!iki güzel sözle boşaldı.sonra sen onun hayatında boşalmak için güzel söz söylediği kadın (!) oldun.sen bu adamla aylarca sevgili olduğunu sandın.o boktan hayal aleminde nasıl yaşadın.evet ,bu bir kadının yapacağı en aciz şeydi.hepinizden vaktinizi çaldığım için özür dilerim.bunu yazmam gerekiyordu çünkü siz de nasıl biri olduğumu bilmeliydiniz.hayatın güzellikleri sizinle olsun.her şey için teşekkür ederim
Oooooooo masallah
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 460 gün geçti.

azkolabolbuz

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Ocak 2014
4.369
10.018
sevgilimi genelde ben arar mesaj atarım, inanın bu durumdan şikayetçi olduğumuyansıtmazdım. ama rahatsız oldum. günde bir kez arıyodum o akşam , isteksizce konuştuğunu fark ettim. sonra dedim bırak o arasın artık. bir kaç gün aramadı sonra aradı beş dakika konuştuk uyayacam ben de şimdi dedi kapadık. ben aramamaya devam ettim zateen dakikam bitti faturamı ödeyemediğimden. ne aradı ne sordu. bir hafta geçti. sonra faturamı ödedim ben de artık açık açık konuşayım dedim bu durumu. ayrıca bir arkadaşlık sitesine girmiş sahur vakitleri. bunu da görünce sinirlerim tepeme çıktı. mesaj attım artık aramamanın nedenini öğrenmek istiyorum diye. arkadaşından aradı, niye aramadın diyorumm sen niye aramadın diyo. dakika yoktu diyorum bende de yoktu diyo. faceden yazsaydın dedim kaldırdım dedi. teli bozukmuş da kaldırmış da. o arkadaşlık sitesini kaldırmıyorsun orda takılıyosun ama dedim. evet girdim öylsine dedi. tabi sinirlendi de. allah allaah diye sabır çekiyo beyimiz. neyse kapadık akşam konuşuruz diye dışardaydı çünkü. aradım tel direk meşgule atıyo. saat gece bir oldu yine aynı ciidden delirdim arkadaşlar. artık bitsin seni istemiyom dese bitiricem en azından duymuş olup kabullenecem. mesaj attım açık açık konuşalım artık diye. neyse ulaşabildim ben sonunda beyimize. derdin ne anlat dedi , ben de umursamıyosun dedim. aramamak umursamamak mı oluyo dedi. kaç gün geçti haberi yok beyefendinin en azından öldünmü kaldın mı arkadaşından mesaj at, yurtta kalıyo sonuçta. o arkadaşlık sitesine neden girme gereği duyuyosun dedim. sonra bu anlatıyodu ben hızımı alamadım söyleniyodum. amacım orda onun sözünü kesmek değildi sadece sinirliydim. sus da anlatalım dedi sesini yükseltti bir de arkadaşları da yanında. ben de kibar ol biraz dedim. bunu diyince daha da sinirlendi. anlatmıyorum lan dedi. girdim oldumu dedi. ben de gir beni de arama daha dedim kapadımtelefonu. eğer telefonu yüzüne kapamasaydım hüngür hüngür ağlayacaktım , ağlayıpda totosunu kalksın istemedim. km haklı?eğer ben haklıysam içim rahat rahat yoluma bakacağım arkadaşlar.ayrıca belirtmek isterim beni asla aramaz daha arar diye beklemiyorum. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :)
Haksızsın ama sadece bu kadar uzattığın için. Bunları hiç yaşamadan bitirmeliydin zira o bitireli çok olmuş zaten. Boşu boşuna kendini üzmüşsün.