Artık dayanamıyorum mahvoldum :(

handan52

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Ağustos 2009
8
0
58
slm kizlar :gitme:

ben herseyi denedim kesdim sürdüm sacima herseyi sikla$masi icin ve kalinla$masi icin hic bir $ey ba$aramadim ve bu durum beni cok maaf etti
artik gülemiyorum saclarim seyrek günes vurunca belli oluyor kafa derim :KK43: :sinifsinif::gitme:
kendime güvencimi kayib ettim :sinifsinif:


hic önceden saclari seyrek olupta sonradan sikla$anlar varmi ?
hangi yöntemle sikla$di ? yada kalinla$di ?
nolur yardim edin :KK43: :sinifsinif: kizlar :KK43:


simdiden cevaplariniz icin tskler
 

Doro

Tantrumm!
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2009
9.926
3
canım benim saçım seyrek değil ama her gece yatmadan ısırgan çayı içiyorum ve haftada 2 kere yılan yağı sürüyorum yeni saçlarım çıktı söyliyim dedim çok üzüldüm :gitme:
 

ViolettaM

Pfff çokTa TıNN:p
Kayıtlı Üye
31 Temmuz 2009
636
195
bnde üsüldüm ya şimdi zeytinyağında sarmsağı beklet bi ikin gün onu sür hatta diplerine tülbente sardığın sarımsakları bile sürtebilirsin benim bi arkadaşımda böyleydi sarımsak yağı sürdü haftada bi kere 2 ayda boşlukları baya doldu sonra kokusunu sevmiom die bıraktı bende de çam terebentin yeni saçlar çıkarmıştı şampuanıma 2 çorba kaşığı koymuştum 400 gr lık şampuana umarm ii olrsn ya
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1843 gün geçti.

2yengec

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Mart 2009
819
5
39
Çamterebnetın bendede Çok ıŞe yaradı yenı saÇların ÇıktıĞı gÖzle farkedıldı.ama bır kÖtÜ yanı oldu saÇlarımı kuruttu
 

nymphbs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2009
219
8
bnce bi aktara danış onun vericeği yağlarla vitamin ampüllerinyle saçını toparlayabrsnn
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3074 gün geçti.

Doro

Tantrumm!
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2009
9.926
3
çam terebentinin saçı kurutmasını istemiyorsanız badem yağı ile karıştırın yerimseniben
 

Mnyk

gurbette ölüyorum
Kayıtlı Üye
29 Haziran 2009
2.047
25
34
sarimsak ve isirgan iyi geliyomus diye duydum sitede vardir mutlaka bak istersen
 

PastelBoya

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2007
1.865
6
31
Önce benim tavsiyemde doktora görünmen sonuçta farklı birşeyde olabilir
Ama saçların doğuştan böyleyse yapılacak pek birşey yok :çok üzgünüm:
Benim demir eksikliğinden seyreldi mesela ilaçlarımı kullansam eskisi gibi olucak
Aynı zamanda ailende seyrek saçları olan varmı?
Hırsi de olabilir çünkü benim sonradan saçlarım böyle oldu ve bilmeyenler
Yapısı bu diyordu sonradan olduğunu söyleyince bakım yap,ilaçlarını kullan
gibi şeyler söylüyorlardı..
 

SceneRush

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2009
233
2
Demir eksikliği, çinko eksikliği,hormon dengesizlikleri yada bazı hastalıklar vb. tarzı şeyler olabilir o yüzden bi doktora görün derim eğer o tamam derse bu yağdır serumdur maskedir onları yap seyrek diyorsun iki bitkisel şey deniycem derken onlardan da olma hayatım korkutmak gibi olmasın da
 

izmrizmr

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Ağustos 2009
25
0
arkadaşlar beslenmeninde saç üzerinde çok etkisi var bol sebze ve meyve yememiz lazım saç dökülmesini engellemek için ama yeni saç çıkarırı mı bilmiyorum.
 

LEYLA10

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Ağustos 2009
1.072
8
Sarımsak kullanıyoruz.
Korkmayın,buram buram kokmayacaksınız,hazırlarken eviniz biraz kokacak ama siz kokmayacaksınız.



-10 diş sarımsak soyun.
-Yorgan iğnelerine dizin.Bir yorgan iğnesinde bir diş sarımsak olsun.
-Ocak demirlerine yorgan iğnelerini sarımsaklar alevde kalacak şekilde yerleştirin.İlk başlarda epey sarımsak telef olacaktır,bu yüzden bolca hazırlatıyorum,demirden kayıp düşenleri elinizle almaya çalışmayın.O telaş içinde demirin kızgın olduğu unutulabiliyor dikkatli olun,elinizin altında ince uzun bir pansuman cımbızı yada limon maşası düşenleri almakta yardımcı olacaktır.
-Ocağı kısık ateşte yakın.Sarımsaklar alevde kalsın.
-Renkleri tamamen siyaha dönünceye kadar,dış kısımlarında açık gri renkte küller oluşuncaya kadar ocakta tutun.Çevirebilecek durumda olanları çevirin.
-Tamamen yandıklarından emin olduğunuzda ocağı kapatın ve soğuması için bekleyin.
-Sarımsakları cam bir kaseye alın ve iyice ezin.
-Külü cam bir kavanozda saklayın.
Başka hiçbir ekleme yapmayacaksınız.
Uygulanışı ; Bu kül ile saç derisini ovalayın.Kızarıncaya ısınıncaya kadar ovalayın.En az 10 dakika boyunca ovalayın ve en az 2 saat bekletin.

HollyHerbs
 

sevinctas

Guru
Kayıtlı Üye
30 Temmuz 2009
401
4
slm kizlar :gitme:

ben herseyi denedim kesdim sürdüm sacima herseyi sikla$masi icin ve kalinla$masi icin hic bir $ey ba$aramadim ve bu durum beni cok maaf etti
artik gülemiyorum saclarim seyrek günes vurunca belli oluyor kafa derim :KK43: :sinifsinif::gitme:
kendime güvencimi kayib ettim :sinifsinif:


hic önceden saclari seyrek olupta sonradan sikla$anlar varmi ?
hangi yöntemle sikla$di ? yada kalinla$di ?
nolur yardim edin :KK43: :sinifsinif: kizlar :KK43:


simdiden cevaplariniz icin tskler

bencede bi dermatolog görsün mutlaka, belki başka bir nedeni vardır, kan değerlerinde bi problem olabilir, vitamin eksikliği olabilir... saçınızı boyuyorsanız onunla alakalı olabilir... dermatologda bi problem görmezse, kına deneyebilirsiniz bence, saç telini kalınlaştırıyor kına...