• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Aşılama hakkında

ilk aşılamamı özelde yaptırdım ikinci aşılamamı devlette yaptırdım ve tuttu çam sakura muzaffer hoca
lutfen devlette yaptırın özellerde tutma şansı cok daha dusuk

şuan 16 haftalık hamıleyım en kısa sırede Rabbim isteyen herkese nasip etsin 37 yasındayım 3 yıllık evlıyım saatlerce bu platformda bana umut verecek yazılar aradım ve kendıme soz verdım hamıle kaldıktan sonra da ara ara gırıp yazacagım hamıle kalıp kenara cekılmeyecegım dedım
 
ilk aşılamamı özelde yaptırdım ikinci aşılamamı devlette yaptırdım ve tuttu çam sakura muzaffer hoca
lutfen devlette yaptırın özellerde tutma şansı cok daha dusuk

şuan 16 haftalık hamıleyım en kısa sırede Rabbim isteyen herkese nasip etsin 37 yasındayım 3 yıllık evlıyım saatlerce bu platformda bana umut verecek yazılar aradım ve kendıme soz verdım hamıle kaldıktan sonra da ara ara gırıp yazacagım hamıle kalıp kenara cekılmeyecegım dedım
Aşılamanız sonrası hiç belirtiniz olmuş muydu
Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
 
Merhaba bende sizlerdenim nisan ayının sonunda hitereskopi oldum bir adet döngüsü dinlenmek istedim yarın doktora gidecem 3. Aşılama için ilaçlarıma başlicam ortalama 7 gün kadar letu hap ve gonal f kullanıyorum sonra çatlatma ignesi ben özelde yaptırıyorum. Umarım bu ay hepimiz için mucizelere şahit oldugumuz umutlu bir ay olur 🤲
 
İlk iki aşılamamda sadece bir gün dinlenip sonra hergün gezmiştim bu defa en az 3 gün evde yatıp dinlenmeyi planlıyorum gerçekten psikolojik olarak çok zor bir süreç rabbim yardımcımız olsun
 
Back
X