Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
ilk aşılamamı özelde yaptırdım ikinci aşılamamı devlette yaptırdım ve tuttu çam sakura muzaffer hoca
lutfen devlette yaptırın özellerde tutma şansı cok daha dusuk
şuan 16 haftalık hamıleyım en kısa sırede Rabbim isteyen herkese nasip etsin 37 yasındayım 3 yıllık evlıyım saatlerce bu platformda bana umut verecek yazılar aradım ve kendıme soz verdım hamıle kaldıktan sonra da ara ara gırıp yazacagım hamıle kalıp kenara cekılmeyecegım dedım
ilk aşılamamı özelde yaptırdım ikinci aşılamamı devlette yaptırdım ve tuttu çam sakura muzaffer hoca
lutfen devlette yaptırın özellerde tutma şansı cok daha dusuk
şuan 16 haftalık hamıleyım en kısa sırede Rabbim isteyen herkese nasip etsin 37 yasındayım 3 yıllık evlıyım saatlerce bu platformda bana umut verecek yazılar aradım ve kendıme soz verdım hamıle kaldıktan sonra da ara ara gırıp yazacagım hamıle kalıp kenara cekılmeyecegım dedım
Merhaba bende sizlerdenim nisan ayının sonunda hitereskopi oldum bir adet döngüsü dinlenmek istedim yarın doktora gidecem 3. Aşılama için ilaçlarıma başlicam ortalama 7 gün kadar letu hap ve gonal f kullanıyorum sonra çatlatma ignesi ben özelde yaptırıyorum. Umarım bu ay hepimiz için mucizelere şahit oldugumuz umutlu bir ay olur
İlk iki aşılamamda sadece bir gün dinlenip sonra hergün gezmiştim bu defa en az 3 gün evde yatıp dinlenmeyi planlıyorum gerçekten psikolojik olarak çok zor bir süreç rabbim yardımcımız olsun