• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Aşılama süreci

cansu0416

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Nisan 2026
Mesajlar
149
Emoji Skoru
27
Puanlar
13
Yaş
32
Merhabalar kızlar
02.04.2026 hastaneye gittim kontrol amaçlı âdetin de beşinci günüydü bir oğlum var aşılamayla olmuştu 2023’te ikinci aşılamayı düşünelim dedik yumurta tembelliği vardı ya kist falan vardı ondan dolayı yumurtam büyüyordu ama çatlamıyor aşılama tekrar önerdi doktor beşinci günü gittiğimde doktora letu hap kullan dedi beş gün beş günden sonra kontrole gittiğimde on milim olmuştu sol yumurta bir tane beş günde gonal f iğne verdi altı günde iğne kullandım saat 4:00’te yapıyordum tekrar kontrole gittiğimde 17mm olmuştu yumurtam iki gün içinde tekrar Gonal F kullandım sonra çatlatma iğnesini yapacaksın dedi saat 23:00’te 36 saat sonra yani saat sabah 11 gibi eşimden örnek alıp 2 saat öncesinden aşılamayı yaptı zaten 1 dakika sürüyor şimdi de altıncı gündeyim sizler bu durumu yaşayan var mı
 
Merhabalar kızlar
02.04.2026 hastaneye gittim kontrol amaçlı âdetin de beşinci günüydü bir oğlum var aşılamayla olmuştu 2023’te ikinci aşılamayı düşünelim dedik yumurta tembelliği vardı ya kist falan vardı ondan dolayı yumurtam büyüyordu ama çatlamıyor aşılama tekrar önerdi doktor beşinci günü gittiğimde doktora letu hap kullan dedi beş gün beş günden sonra kontrole gittiğimde on milim olmuştu sol yumurta bir tane beş günde gonal f iğne verdi altı günde iğne kullandım saat 4:00’te yapıyordum tekrar kontrole gittiğimde 17mm olmuştu yumurtam iki gün içinde tekrar Gonal F kullandım sonra çatlatma iğnesini yapacaksın dedi saat 23:00’te 36 saat sonra yani saat sabah 11 gibi eşimden örnek alıp 2 saat öncesinden aşılamayı yaptı zaten 1 dakika sürüyor şimdi de altıncı gündeyim sizler bu durumu yaşayan var mı
Hangi hastanede yaptınız bende o süreçteyim o yüzden raporunuz için hemen çıktımı ki
 
Canım ben Erzurum Atatürk Üniversitesinde yaptım
Rapor iğneler için yazdı sabah akşam 5 kadar ancak çıktı eczanede bekledik mecbur belirli eczanelere veriliyor
Geçmiş olsun inşallah peki aşılama için adet olunca gel mi dediler yoksa sizi aradilarmi merak ediyorum canım o yüzden zaman olarak daha 2 haftam var dahaa yeni başlıyorum
 
Geçmiş olsun inşallah peki aşılama için adet olunca gel mi dediler yoksa sizi aradilarmi merak ediyorum canım o yüzden zaman olarak daha 2 haftam var dahaa yeni başlıyorum
Canım yeni başladım bende bugün 6. Günüm aşılama yapılalı bişey demediler 10 . Gün adet olmazsan eğer test yap dediler öyle gönderdiler devlet hastanelerinde 3 kere hak varmış ben ilkez kullandım bakalım artık hayırlısı ayın 25 nde adet olmazsam eğer test yapıca
 
Canım yeni başladım bende bugün 6. Günüm aşılama yapılalı bişey demediler 10 . Gün adet olmazsan eğer test yap dediler öyle gönderdiler devlet hastanelerinde 3 kere hak varmış ben ilkez kullandım bakalım artık hayırlısı ayın 25 nde adet olmazsam eğer test yapıca
İnşallah tutar hayırlıysa yok hani ben aşılama öncesi dedim muane olduktan sonra ki ay hemen başlıyormu
 
Amin inşallah canım ilk çocuk mu daha önce yaptnızmı veya düşük varmı
 
Geçmiş olsun inşallah peki aşılama için adet olunca gel mi dediler yoksa sizi aradilarmi merak ediyorum canım o yüzden zaman olarak daha 2 haftam var dahaa yeni başlıyorum
Evet adetle birlikte baslanıyor adetin 2. Ya da 3. Günü gel diyorlar
 
Merhabalar kızlar
02.04.2026 hastaneye gittim kontrol amaçlı âdetin de beşinci günüydü bir oğlum var aşılamayla olmuştu 2023’te ikinci aşılamayı düşünelim dedik yumurta tembelliği vardı ya kist falan vardı ondan dolayı yumurtam büyüyordu ama çatlamıyor aşılama tekrar önerdi doktor beşinci günü gittiğimde doktora letu hap kullan dedi beş gün beş günden sonra kontrole gittiğimde on milim olmuştu sol yumurta bir tane beş günde gonal f iğne verdi altı günde iğne kullandım saat 4:00’te yapıyordum tekrar kontrole gittiğimde 17mm olmuştu yumurtam iki gün içinde tekrar Gonal F kullandım sonra çatlatma iğnesini yapacaksın dedi saat 23:00’te 36 saat sonra yani saat sabah 11 gibi eşimden örnek alıp 2 saat öncesinden aşılamayı yaptı zaten 1 dakika sürüyor şimdi de altıncı gündeyim sizler bu durumu yaşayan var mı
Aşılama ile hamile kaldım 10. Günde hamile olduğumu öğrendim aynı aşamalardan geçtim sadece yattım sürekli yürürsem 10 dakka kalktım geri uzandım şuan 9. Haftam umarım sizinde tutmuştur aynı şeyleri yaşadım bende
 
Üstüne ilişki yasadinzmi aşılamadan sonra yoksa sadece aşılama
Aşılama ile hamile kaldım 10. Günde hamile olduğumu öğrendim aynı aşamalardan geçtim sadece yattım sürekli yürürsem 10 dakka kalktım geri uzandım şuan 9. Haftam umarım sizinde tutmuştur aynı şeyleri yaşadım bende
 
Aşılama ile hamile kaldım 10. Günde hamile olduğumu öğrendim aynı aşamalardan geçtim sadece yattım sürekli yürürsem 10 dakka kalktım geri uzandım şuan 9. Haftam umarım sizinde tutmuştur aynı şeyleri yaşadım bende
Ya ne güzel maşallah size sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben fazla uzanmıyorum oğlum var malum ondan dolayı biraz tereddütlüyüm
 
Ama canım o belli olmuyor daha önce çocuk yoksa belirli tahlil veya rahım filimi istiyor lar eşinin sprm tahlilini falan ona göre doktor başlıyo
Evet evet tabi tüm belgeler tamamlandıktan sonra regl zamanı çağırıyorlar hani regl degilken herhangi bir gün başlanmıyor anlamında dedim
 
Back
X