Hakkıında hayırlısı o zaman kuzum...onu da yapıcam canım ama hapta kullanıcam zaten şubata kadar hamile kalmak pek istemiyordum denk geldi bu kistte
Teşekkürler canım benimHakkıında hayırlısı o zaman kuzum...
Tamamdır kuzum, işşallah ikizin olur filoooooo....Tskler yelizım
Sat 13 ekim
Yaş 28
Boşluk kalmasın tabloda :-D
Filooo gebe misin???Tskler yelizım
Sat 13 ekim
Yaş 28
Boşluk kalmasın tabloda :-D
He yaw gebe, yine aynı anda kalmışız filomlaFilooo gebe misin???
Ay allahim cok sevindim canimmm
Rabbim tamamina erdirsin. Inşallah da ikizdir
açok ama çok tskler tatlımUOTE="Ocean, post: 37870887, member: 33474"]Filooo gebe misin???
Ay allahim cok sevindim canimmm
Rabbim tamamina erdirsin. Inşallah da ikizdir