- Katılım
- 20 Aralık 2022
- Mesajlar
- 1.614
- Emoji Skoru
- 1.397
- Puanlar
- 63
- Yaş
- 29
Kızlar merhaba. Daha önce Almanya’ya gideceğimizle ilgili konu açmıştım ve kayınvalidemin tavrından yakınmıştım. Hayatta her şey planlandığı gibi gitmiyormuş malesef.
13 aylık bir oğlum var. Şöyle ki; ben daha 30 günlük lohusayken eşimin telefonunda 2 tane tanışma ve sanal chat programları yakalamıştım. Uygulamaları evden dışarıda ya da tuvalette (1 saatten fazla kalır her zaman) yükleyip eve gelince siliyormuş demek ki ben uygulamaları iPhone “Parolalar” kısmında gördüm. Çok üzüldüm tabii ki ve sütüm kesildi üzüntüden, 1 haftadan az bir süre sonra da abisinin düğünü vardı ve bir şekilde ikinci bir şansı verip hayatıma devam ettim, bebeğim daha çok küçüktü. Aradan 10 ay geçti ki bir gün ben yine dayanamadım ve içime doğdu bir şeyler birden bire, eşim uyurken telefonunun ekran süresine bir baktım yine aynı 2 uygulamaya gece vardiyasındayken girmiş kullanmış ve silmiş. Daha sonra onun telefonunun ekran videosunu alıp kardeşime attım elimde bulunsun diye, gittim onu uyandırdım. İlk önce haklı gibi arsız arsız hop oturup hop kalktı. Vay efendim virüsmüş, vay efendim eskiden girdiğiymiş bilmem ne. Hemen abisiyle eltisini çağırdım bize ve bir şekilde eltim bu uygulamalara girildiğini ispat etti, kendisi yazılım mühendisi. Sonra eşimde aptal bir sırıtmalı tavır belirdi ve sus pus oldu. Dünyam başıma geçti. Sinir krizleri geçirdim. Ağlamalar kontrolü kaybetmeler derken adam nerden aldıysa bu aklı, geldi bana arkadaşım girdi demeye başladı. Velhasıl ben yemedim arkadaşlar, oğlumu da alıp baba evine döndüm. Şimdiiii; boşanma konusunda kesin kararlıyım.
Bana bundan sonraki süreçte en kolay şekilde boşanmak için yapmam gereken ne varsa söyleyebilir misiniz? Akıl verebilir misiniz? Bu arada ben her iki aileyi de eve çağırdım, zaten ilk seferinde de kendi ailesine söylemiştim durumu biliyorlardı, ikinci sefer de artık kendi aileme de söyledim. Herkesin içinde eşime evden gitmesi gerektiğini, bebeğimizin düzeni boşanana kadar bozulmasın diye evde benim kalmam gerektiğini söyledim. Adam ben evden gitmem dedi, bir kere daha iğrendim. Annem de “O zaman biz gideceğiz yavrum” diyerek oğlumu ve beni aldı. Ben de eşime elimde kanıt olsun diye WhatsApp uygulamasından mesaj attım, bunun çocuk kaçırma olmadığını, çocuğun psikolojisinin bozulmaması için ailemin evine geldiğimi ve boşanana kadar çocuğunu görebileceğini yazdım o da sadece “Tamam” yazdı. Elimde kanıt bulunsun çünkü dava sürecinde bunu aile birliğini bozmak ve çocuk kaçırmak olarak görsünler istemedim. Bu arada 5 senelik evliliğimiz süresince ben karnım burnumda son ana kadar işime gittim geldim, tazminatımı bile evlilik birliği içerisinde mal varlığı alımı için kullandık.
Mal varlıkları şu şekilde;
Evimiz var (düğünden önce eşimin dayısından bir miktar altın borç alındı, düğünden bir gün sonra yakamızdaki 200₺’lere kadar ne varsa bu borcu ödemek için verdik ve 5 senedir de kredi ödüyoruz, daha kredisi devam ediyor. Onun üzerine tapu)
Arabamız var (arabanın da 3 aylık bir taksiti kaldı, benim üzerime)
200gram altınımız var (abisi 1 sene önce evlendi, ev alabilsin diye onlara borç vermiştik, hala onlarda)
Ben anlaşmalı boşanmaya gitmek istiyorum, daha fazla zaman harcamak istemiyorum. Bu durumların hepsi şeffaftır, devlet nezdinde mal varlığın kaçta kaçı benim olur, neler talep etmeliyim? Şimdiden hepinizden Allah razı olsun.
13 aylık bir oğlum var. Şöyle ki; ben daha 30 günlük lohusayken eşimin telefonunda 2 tane tanışma ve sanal chat programları yakalamıştım. Uygulamaları evden dışarıda ya da tuvalette (1 saatten fazla kalır her zaman) yükleyip eve gelince siliyormuş demek ki ben uygulamaları iPhone “Parolalar” kısmında gördüm. Çok üzüldüm tabii ki ve sütüm kesildi üzüntüden, 1 haftadan az bir süre sonra da abisinin düğünü vardı ve bir şekilde ikinci bir şansı verip hayatıma devam ettim, bebeğim daha çok küçüktü. Aradan 10 ay geçti ki bir gün ben yine dayanamadım ve içime doğdu bir şeyler birden bire, eşim uyurken telefonunun ekran süresine bir baktım yine aynı 2 uygulamaya gece vardiyasındayken girmiş kullanmış ve silmiş. Daha sonra onun telefonunun ekran videosunu alıp kardeşime attım elimde bulunsun diye, gittim onu uyandırdım. İlk önce haklı gibi arsız arsız hop oturup hop kalktı. Vay efendim virüsmüş, vay efendim eskiden girdiğiymiş bilmem ne. Hemen abisiyle eltisini çağırdım bize ve bir şekilde eltim bu uygulamalara girildiğini ispat etti, kendisi yazılım mühendisi. Sonra eşimde aptal bir sırıtmalı tavır belirdi ve sus pus oldu. Dünyam başıma geçti. Sinir krizleri geçirdim. Ağlamalar kontrolü kaybetmeler derken adam nerden aldıysa bu aklı, geldi bana arkadaşım girdi demeye başladı. Velhasıl ben yemedim arkadaşlar, oğlumu da alıp baba evine döndüm. Şimdiiii; boşanma konusunda kesin kararlıyım.
Bana bundan sonraki süreçte en kolay şekilde boşanmak için yapmam gereken ne varsa söyleyebilir misiniz? Akıl verebilir misiniz? Bu arada ben her iki aileyi de eve çağırdım, zaten ilk seferinde de kendi ailesine söylemiştim durumu biliyorlardı, ikinci sefer de artık kendi aileme de söyledim. Herkesin içinde eşime evden gitmesi gerektiğini, bebeğimizin düzeni boşanana kadar bozulmasın diye evde benim kalmam gerektiğini söyledim. Adam ben evden gitmem dedi, bir kere daha iğrendim. Annem de “O zaman biz gideceğiz yavrum” diyerek oğlumu ve beni aldı. Ben de eşime elimde kanıt olsun diye WhatsApp uygulamasından mesaj attım, bunun çocuk kaçırma olmadığını, çocuğun psikolojisinin bozulmaması için ailemin evine geldiğimi ve boşanana kadar çocuğunu görebileceğini yazdım o da sadece “Tamam” yazdı. Elimde kanıt bulunsun çünkü dava sürecinde bunu aile birliğini bozmak ve çocuk kaçırmak olarak görsünler istemedim. Bu arada 5 senelik evliliğimiz süresince ben karnım burnumda son ana kadar işime gittim geldim, tazminatımı bile evlilik birliği içerisinde mal varlığı alımı için kullandık.
Mal varlıkları şu şekilde;
Evimiz var (düğünden önce eşimin dayısından bir miktar altın borç alındı, düğünden bir gün sonra yakamızdaki 200₺’lere kadar ne varsa bu borcu ödemek için verdik ve 5 senedir de kredi ödüyoruz, daha kredisi devam ediyor. Onun üzerine tapu)
Arabamız var (arabanın da 3 aylık bir taksiti kaldı, benim üzerime)
200gram altınımız var (abisi 1 sene önce evlendi, ev alabilsin diye onlara borç vermiştik, hala onlarda)
Ben anlaşmalı boşanmaya gitmek istiyorum, daha fazla zaman harcamak istemiyorum. Bu durumların hepsi şeffaftır, devlet nezdinde mal varlığın kaçta kaçı benim olur, neler talep etmeliyim? Şimdiden hepinizden Allah razı olsun.