derisi yenileniyor canım. benim bebeğimde de olmuştu. ben de gün aşırı yıkıyorum. havlusunu ve kıyafetlerini banyo yaptırmaya başlamadan önce kaloriferin üzerine koyuyorum. bittiğinde sıcacık havluya sarılınca mest oluyor hem de üşümüyor. tavsiye ederim.