• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebegimiz daha cok kucuk, babamiz icin duaya ihtiyacimiz var

Kötü çıksa bile erken teşhis edilen şeyden korkmaya gerek yok. Artık tedavi ediliyor. Yalandan sıkıntıya sokmayın kendinizi de eşinizi de. Annemde de rektumda vardi ama erken teşhis edildi. Ameliyatla o kısım alındı şu an gayet iyi. Korkulacak bir şey yok ki. Ne kadar çok kurmuşsunuz kafanızda bebeğimiz vardı diye. Bebeğiniz halen daha var ve eşinizin de şu an korkulacak bir durumu yok.

Riskler ve ihtimaller hepimiz için. Hepimiz bir an sonrasını bilmeden yaşıyoruz. Eşinizin şansı varmış ki erken fark edilmiş. Sizin garantiniz var mı şu an sağlıklı olduğunuza? Haberiniz bile yok değil mi ? Öyle düşünün. Hastalık ömür bitirmez. Her insan Allahın verdiği kadar yaşar ve bunu hiçbir güç değiştiremez.
 
Öncelikle çok geçmiş olsun. Şifa diliyorum. Ama henüz ortada kesinleşmiş bir şey yok. Negatif düşünüp kötüyü çağırmayın hemen. İnşallah güzel haberler alır, kızınız ve eşinizle sağlıklı bir hayatınız olur.
 
Daha kitlenin iyi mi kötü mü olduğunu öğrenmeden adamı mezara sokmuşsunuz. Yaşadığınız stresi anlıyorum elinizden de bir şey gelmez ama sonuçlar netleşmeden bu kadar karamsar olmayın. Kanser olsa bile kemoterapi, radyoterapi, ameliyat, tedavi şansı var.
Annem de yakın bir zamanda koltuk altındaki bir kitle nedeniyle kanser olduğuna inanmıştı tamamen. Doktora gidiyorduk netleşmesi için ama sürekli ben tedavi olmam, babanız başkasıyla evlenip para yedirmesin gibi söylemleri oluyordu. İyi huylu çıktı bizimki sonuç olarak.
Eşiniz için de en iyi sonucu alırsınız umarım.
 
Herkese selamlar🌸 oncelikle el acip bizim icin dua eden, iyi dilekler sunan herkese cok tesekkur ediyorum, hepinizden Allah razi olsun. Dualariniz yalniz olmadigimi hissettirdi ayrica baska yerlerde bizim icin dua eden birilerinin varligi bile sukur sebebi oldu benim icin bu surecte, gonlumu ferahlatti. Rabbim kimseye dermansiz dert hastalik vermesin.

Konuya gelecek olursam gelismeleri merak edenler vardi. Biz sabah ilacli mr olduk. Sonuc dun doktorun da bekledigi gibi kotu huylu cikti. Fakat bobregin hemen alt tarafinda oldugundan, esimin de yasi genc oldugundan bobrek alinmadan tumor olan kisimin alinmasinin avantaj oldugunu soyledi doktoru. Kapali ameliyat olacakmis ve 3 gun hastanede kalinagini soyledi

Esim tek cocuk ve annesi ona cok duskun. Memlekete gitmislerdi esim gec olmadan bugun donmelerini ve soylemeyi istedi. Kayinvalidemin iyi bir uroloji doktoru oldugu icin. Benim ailem bizdeler, aksama dogru da kayinvalidemler bize gelecekler hep birlikteyken soylemeyi dusunuyoruz.

Bir de 2.bir doktor arayisina girecegiz suan. İstanbulda iyi bir ürolog tanıdığınız varsa yazarsaniz cok memnun olurum. Suan mr sonucunun raporlanmasini, ardindan ozel saglik sigortasindan onayi bekleyeceğiz ameliyat gunu icin.
 
İçinizi karartmak istemiyorum ama bu kadar uzulmeyin. Kötü bir durumda gidecek kapınız yok mu neden bu kadar üzüldünüz ?
Sizin bu gidecek kapıyla alıp veremediğiniz şey ne anladığım kadarıyla sizin yok her konuda alakasız alakasız gidecek kapı diyorsunuz şaka mısınız.Kadının konusuyla üzüntüsüyle bunun ne alakası var sizin etrafınızda ki insanlar işinize geldiği kadar mı iyi yani gidecek kapınız olsun diye mi varlar?
 
Mr önemli sabırlı olun hemen karalar bağlamayın. Inşallah korktuğunuz gibi olmaz.
 
Prof dr. Murat arslan. Bu adam bayağı iyi, İzmir İstanbul arası gidip geliyor. Randevu alıp görüşün mutlaka.
 
Herkese selamlar🌸 oncelikle el acip bizim icin dua eden, iyi dilekler sunan herkese cok tesekkur ediyorum, hepinizden Allah razi olsun. Dualariniz yalniz olmadigimi hissettirdi ayrica baska yerlerde bizim icin dua eden birilerinin varligi bile sukur sebebi oldu benim icin bu surecte, gonlumu ferahlatti. Rabbim kimseye dermansiz dert hastalik vermesin.

Konuya gelecek olursam gelismeleri merak edenler vardi. Biz sabah ilacli mr olduk. Sonuc dun doktorun da bekledigi gibi kotu huylu cikti. Fakat bobregin hemen alt tarafinda oldugundan, esimin de yasi genc oldugundan bobrek alinmadan tumor olan kisimin alinmasinin avantaj oldugunu soyledi doktoru. Kapali ameliyat olacakmis ve 3 gun hastanede kalinagini soyledi

Esim tek cocuk ve annesi ona cok duskun. Memlekete gitmislerdi esim gec olmadan bugun donmelerini ve soylemeyi istedi. Kayinvalidemin iyi bir uroloji doktoru oldugu icin. Benim ailem bizdeler, aksama dogru da kayinvalidemler bize gelecekler hep birlikteyken soylemeyi dusunuyoruz.

Bir de 2.bir doktor arayisina girecegiz suan. İstanbulda iyi bir ürolog tanıdığınız varsa yazarsaniz cok memnun olurum. Suan mr sonucunun raporlanmasini, ardindan ozel saglik sigortasindan onayi bekleyeceğiz ameliyat gunu icin.
Tamam yine de korkulacak bi şey yok ki. Erken teşhis edilmiş açık ameliyata bile gerek yokmuş. Tedavisi varmış ne güzel. Ne güzel. Abartıp eşinizi de korkutmayın. Insanları eve toplayıp 3 günlük ömrü kaldı der gibi ortam yaratmayın. Tedavisi olacak, kontrolleri yapılacak. Oldu bitti. Ablasi ya panik yapıp bizi de üzme. Ortada çaresiz dermansız bir dert yok.
 
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
Geçmiş olsun , üzülmeniz çok normal insan bi şok oluyor sağlık problemleriyle karşılaştığında ,benim eşim defalarca böbrek taşından ameliyat oldu ve üstelik bi kaç kisti var normal dendi. Onlarla yaşıyor hemde böbreğin içinde onlar.. su keseciği gibi bişey de var üstelik aylarca doktor bunun için uğraşıp Tıbbi konsilde dile getirdi. Az kala tek böbreğini alacaklardı yaşı çok genç olduğu için vazgeçtiler ve konsilde bir prof. Doktor biyopsi yapar gibi canlı canlı böbreğe girip o kesecik dediğimiz kisti patlatıp içine bir yapışkan sıkın demiş kısacası dondurmak amaçlı bir uygulama yapıldı.

8 cm olan kist 3 cmde öylece kaldı.

Her kist kötü değildir, her bünye aynı değildir. Varsa bile kötü bişey ki allah beterinden saklasın dirayetli olup eşine moral vermelisin! Eşler böyle zamanlar için varlar ..sen dik durursan oda pozitif kalır. Daha sonuç yok ortada şimdiden telaşlanmak ikinizi yıpratır , belkide boşa telaş ediyosunuzdur ve iyi huylu çıkar ? Bu defa da niye kendimi yedim bitirdim diye üzülürsünüz. Kesinleşmemiş hiç bir şey için kendinizi üzmeyin ikinizde bu her konuda geçerli. Stress ,üzüntü ,panik negatif düşünceler insanı hasta eder.


Ayrıca erken tehşis hayat kurtarır varsa bir durum olacak tedavisi var 🙏🏼 Allah tüm hastalara tez vakitte şifa versin.
 
Back
X