- Katılım
- 14 Ekim 2016
- Mesajlar
- 7.730
- Emoji Skoru
- 52.869
- Puanlar
- 548
- Konu Sahibi narcicegiim
- #21
Kötü çıksa bile erken teşhis edilen şeyden korkmaya gerek yok. Artık tedavi ediliyor. Yalandan sıkıntıya sokmayın kendinizi de eşinizi de. Annemde de rektumda vardi ama erken teşhis edildi. Ameliyatla o kısım alındı şu an gayet iyi. Korkulacak bir şey yok ki. Ne kadar çok kurmuşsunuz kafanızda bebeğimiz vardı diye. Bebeğiniz halen daha var ve eşinizin de şu an korkulacak bir durumu yok.
Riskler ve ihtimaller hepimiz için. Hepimiz bir an sonrasını bilmeden yaşıyoruz. Eşinizin şansı varmış ki erken fark edilmiş. Sizin garantiniz var mı şu an sağlıklı olduğunuza? Haberiniz bile yok değil mi ? Öyle düşünün. Hastalık ömür bitirmez. Her insan Allahın verdiği kadar yaşar ve bunu hiçbir güç değiştiremez.
Riskler ve ihtimaller hepimiz için. Hepimiz bir an sonrasını bilmeden yaşıyoruz. Eşinizin şansı varmış ki erken fark edilmiş. Sizin garantiniz var mı şu an sağlıklı olduğunuza? Haberiniz bile yok değil mi ? Öyle düşünün. Hastalık ömür bitirmez. Her insan Allahın verdiği kadar yaşar ve bunu hiçbir güç değiştiremez.