- Katılım
- 8 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 14
- Emoji Skoru
- 29
- Puanlar
- 8
- Yaş
- 29
- Konu Sahibi narcicegiim
- #1
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
Son düzenleme: