• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebegimiz daha cok kucuk, babamiz icin duaya ihtiyacimiz var

narcicegiim

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ağustos 2024
Mesajlar
14
Emoji Skoru
29
Puanlar
8
Yaş
29
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
 
Son düzenleme:
Arkadaşımın babası oldu bu ameliyattan, bir problem yok. Benim de sağ böbrek daha küçük, doktor ilk etapta kitle sanmış, ama ilaçlı filmden vs sonra küçükken geçirdiğim ateşli enfeksiyonlardan vs olduğunu söyledi. Hemen en kötüyü düşünmeyin, Allah dermansız dert vermesin. 🙏
 
Allahım acil şifalar versin inşallah.
 
Doktorlar genelde hep en kötüyü söylüyorlar, yüreğinizi ferah tutun lütfen. Hemen en kötüyü düşünmeyin, inşallah iyi haberler alırsınız 🌸
 
daha hiçbir sey kesin değil, yapmayın böyle. kaldı ki simdi çok sükür büyük oranda tedavi ediliyor coğu durum. kücück bebeğiniz var, siz böyle yaparsanız esiniz nasıl sağlam dursun? hep olumlu düsünün. Allah yardımcınız olsun, sağlık versin insallah. Sakin olmaya calisin
 
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
Çok geçmiş olsun inşallah tertemiz çıkacak 🙏
 
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
Liyakat çok önemli.Ortada fol yok yumurta yok ama konuşma çok.Alın sonuçları gidin bir profesöre.Birşey çıkmaz basit bir işlemle iyileşir eşiniz.inşallah.Geçmiş olsun.
 
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
Canım benim Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah.Neden olumsuz düşüncelere kapılıp hem kendini hem eşini üzüyorsun.Daha net olarak bir şey söylenmemiş.Ki ameliyatı var tedavisi var.İçini ferah tut.Hepimiz farklı sıkıntılarla imtihan oluyoruz.Geçecek emin ol🙏🙏
 
Çook geçmiş olsun. İnşallah sonuçlarınız güzel gelecektir. Biliyorum bu süreçte zordur ama siz iyi düşünün ki iyi olsun. Allah yardımcınız olsun 🙏
 
Gecmıs olsun . insan dili ne söylerse hayatına onu çağırır derler iyi düşünün iyi olsun .

Babam öyle dimdik bi adamdı ki benim diyeni kırk kez yolda bırakırdı saglıksal bi sorunu yoktu hatta yaşım var falan demez haftada 2 gün halı saha yapardı dinç biriydi 55 demezdin
2011 de trafık kazasında babamı kaybettik öyle gündüz boynuna sarıldığım ooo hırkan çok guzelmıs kocama da al bundan die şakalaştığım adamının ertesi sabah toprağındaydım . Annem halen bizimle ama kanser yıllardır 🤲

Kısaca sizin sabaha uyanacağınızın garantisi var mı , hastaneye varabilecek misiniz filme girecek vaktiniz var mı biliyor musunuz ?
 
Gecmıs olsun . insan dili ne söylerse hayatına onu çağırır derler iyi düşünün iyi olsun .

Babam öyle dimdik bi adamdı ki benim diyeni kırk kez yolda bırakırdı saglıksal bi sorunu yoktu hatta yaşım var falan demez haftada 2 gün halı saha yapardı dinç biriydi 55 demezdin
2011 de trafık kazasında babamı kaybettik öyle gündüz boynuna sarıldığım ooo hırkan çok guzelmıs kocama da al bundan die şakalaştığım adamının ertesi sabah toprağındaydım . Annem halen bizimle ama kanser yıllardır 🤲

Kısaca sizin sabaha uyanacağınızın garantisi var mı , hastaneye varabilecek misiniz filme girecek vaktiniz var mı biliyor musunuz ?
Merhabalar evet dogru soyluyorsunuz hicbirimizin yok ama bahsi gecen hastaligin isminin kotu hastalik olmasi beni yikti sanirim. Esimle de bu zamana kadar ha sunu bitireim ha sunu alalim derken daha dogru duzgun bir rahatliga kavusamamistik. Bir kizimiz oldu o bize güneş gibi dogdu sonra bu haberi alinca yikildim daha yasayacak guzel gunlerimiz var diyorum kendimce. Rabbim beterinden korusun tabii ki
Sizin de basiniz sagolsun , annenize sifalar diliyorum🌸🙏
daha hiçbir sey kesin değil, yapmayın böyle. kaldı ki simdi çok sükür büyük oranda tedavi ediliyor coğu durum. kücück bebeğiniz var, siz böyle yaparsanız esiniz nasıl sağlam dursun? hep olumlu düsünün. Allah yardımcınız olsun, sağlık versin insallah. Sakin olmaya calisin
Amiin insallah cok tesekkue eswrim
Canım benim Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah.Neden olumsuz düşüncelere kapılıp hem kendini hem eşini üzüyorsun.Daha net olarak bir şey söylenmemiş.Ki ameliyatı var tedavisi var.İçini ferah tut.Hepimiz farklı sıkıntılarla imtihan oluyoruz.Geçecek emin ol🙏🙏
Amin insallah cok teşekkür ederim evet hercekten oyle
 
Merhabalar evet dogru soyluyorsunuz hicbirimizin yok ama bahsi gecen hastaligin isminin kotu hastalik olmasi beni yikti sanirim. Esimle de bu zamana kadar ha sunu bitireim ha sunu alalim derken daha dogru duzgun bir rahatliga kavusamamistik. Bir kizimiz oldu o bize güneş gibi dogdu sonra bu haberi alinca yikildim daha yasayacak guzel gunlerimiz var diyorum kendimce. Rabbim beterinden korusun tabii ki
Sizin de basiniz sagolsun , annenize sifalar diliyorum🌸🙏

Amiin insallah cok tesekkue eswrim

Amin insallah cok teşekkür ederim evet hercekten oyle
Allah razı olsun . umarım erken tanı erken tedaviyle güzel günlere ulaşırsınız
 
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
İnşallah sonuclariniz iyi olur. Ama lütfen kötü olsa da siz iyi olun bebeginiz çok küçük. Ve artık bu hastalıkta tedavi ediliyor. Evet süreç biraz meşakkatli ama sabırla oda gecer Acil şifalar diliyorum
 
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
Lütfen iyi düşünün. Arkadaşım ameliyat oldu, çok büyük bir kitle alındı, mecburen böbreği de aldılar. Şimdi çok şükür çok iyi. Tek böbrekle yaşayan çok sayıda insan var.
Allah eşinizi, gençliğine, size, yavrusuna bağışlasın 🙏
 
Herkese merhaba. Esimle evlendigimizden beridir midesinde be bagirsaklarinda problem vardi , birde yemeklerden sonra karni davul gibi siserdi son zamanlardaki israrimla artik bugun benimde daha once endoskopi oldugum gastroentoroloji doktoruna gidip gorunduk. Doktor sikayetleri dinleyinde safra kesesine bakilmasi icin ultrasona yonlendirdi. Fakat safra kesesinde bir sey gorunmeyip , sag bobrek altinda dışa donuk 3 cmlik bir kitle goruldu. Bizi direkt uroloji doktoruna sevk etti , doktor yarin ilacli mr cekilip durumu kesin soyleyecegini belirtti. İyi huylu mu kotu huylu mu diye sordugumda da genelde bu yaslarda buna cok denk gelinmedigini ve sert olan kitlelerin genellikle iyi huylu olmadigini belirttigi anda yikildim. Esimin yaninda aglamamak icin telefonum caliyor gibi davranip cikip disarda agladim. Eve geldigimizdej beri goz yaslarim durmuyor esime caktirmamaya calistigimi saniyodum aslinda ama az once artik aglama dedi o da. evet daha sonuc belli degil, belli olsa bile baslangic evresindeymis kitle henuz 3cm ama bizim bebegimiz daha 6 aylik, evlenirken cok zorluk gorduk yasadik simdi her sey tam oturdu bir bebegimiz oldu derken tadini suremedik daha cok seyin nasil anlatacagimi da bilmiyorum cok ama imtihan dunyasi sanirim bizim de imtihanimiz buymus
Geçmiş olsun canım aklına kötü şeyler getirme kötüyü çağırma inşallah güzel olacak herşey
 
Ama ortada hiçbir şey yok ki… bir doktorun o kitleyi hemen almamız lazım dediği şeye başka birisi takipte kalalım büyük değil diyebiliyor. Başka bir doktora daha göstermenizi tavsiye ederim geçmiş olsun
 
korkma Allahın izniyle iyi huylu çıkar kötü düşünme iyi düşün iyi olsun
 
Back
X