• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebekte mantar

Selfridge

Hadsizlere had bildirir
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Mayıs 2024
Mesajlar
1.002
Emoji Skoru
1.391
Puanlar
63
Kızlar selam,

17 aylık bebeğimde mantar enfeksiyonu olmuş anladığım kadarıyla, doktor travazol krem verdi. Mantar olan alana sürdük ama az önce baktım testilerinin alt kısmı da halka şeklinde kızarmış tekrar kremi uyguladım ancak yaktı muhtemelen huzursuzlandı oğlum. Altını da sık alırız aslında hiç bekletmeden hemen değiştiririm. Normalde oksizinc kullanıyorduk pişik için.

Bebekte mantarı nasıl geçirebiliriz? Ekstra neler yapmam gerekir. Travazole ek matarı geçirecek krem öneriniz var mı?

Yanıtlarınızı bekliyorum.
 
Kızlar selam,

17 aylık bebeğimde mantar enfeksiyonu olmuş anladığım kadarıyla, doktor travazol krem verdi. Mantar olan alana sürdük ama az önce baktım testilerinin alt kısmı da halka şeklinde kızarmış tekrar kremi uyguladım ancak yaktı muhtemelen huzursuzlandı oğlum. Altını da sık alırız aslında hiç bekletmeden hemen değiştiririm. Normalde oksizinc kullanıyorduk pişik için.

Bebekte mantarı nasıl geçirebiliriz? Ekstra neler yapmam gerekir. Travazole ek matarı geçirecek krem öneriniz var mı?

Yanıtlarınızı bekliyorum.
Travazol yakmaz aslında kaşıntıyı yanmayı alır normalde.

Çinkolu krem iyi bir tercih olmuş.

Ben hastalarıma sudokrem öneriyorum. Mantar içinse sık sık altını açık bırakmak, bezi sık değiştirmek ve travazolden başka bir önerim yok. İshal olduysa o da tetikler tabi.
 
Travazol yakmaz aslında kaşıntıyı yanmayı alır normalde.

Çinkolu krem iyi bir tercih olmuş.

Ben hastalarıma sudokrem öneriyorum. Mantar içinse sık sık altını açık bırakmak, bezi sık değiştirmek ve travazolden başka bir önerim yok. İshal olduysa o da tetikler tabi.
Antibiyotik kullandık 2 hafta önce ama enterogermina kids ile destekledim. Mantarı tetiklemiş olabileceğini düşünüyorum. Travazol geçirdi gerçekten ama benzer şekilde testilerin altında iki kızarıklık daha görünce tedirgin oldum. Besin kaynaklı bir durum olabilir mi?
 
Antibiyotik kullandık 2 hafta önce ama enterogermina kids ile destekledim. Mantarı tetiklemiş olabileceğini düşünüyorum. Travazol geçirdi gerçekten ama benzer şekilde testilerin altında iki kızarıklık daha görünce tedirgin oldum. Besin kaynaklı bir durum olabilir mi?
Olabilir ama antibiyotik dediniz daha yüksek ihtimal gibi geldi bana. Travazol devam edin. Besin için tropikal meyve, domates, kuruyemiş vs veriyorsanız ara verin. Çok uzarsa besin allerjisi düşünülebilir. Ama şu an besin mi allerji testi yapmalı mıyız demek için erken gibi.
 
Olabilir ama antibiyotik dediniz daha yüksek ihtimal gibi geldi bana. Travazol devam edin. Besin için tropikal meyve, domates, kuruyemiş vs veriyorsanız ara verin. Çok uzarsa besin allerjisi düşünülebilir. Ama şu an besin mi allerji testi yapmalı mıyız demek için erken gibi.
Anladım travazol de kortizonlu bir krem ne kadar süre devam edebiliriz? Geçmezse bir noktada bırakmamız gerekmez mi?
 
5-7 gün ince tabaka, sonra birkaç gün ara verip geçmezse tekrar edebilirsiniz 🌸
Çok teşekkürler hocam deneyeceğim. Son bir soru Chat gpt travazol üstüne sudokrem geçebilirsin demiş uygun olur mu iyileşmeyi geciktirir mi
 
Çok teşekkürler hocam deneyeceğim. Son bir soru Chat gpt travazol üstüne sudokrem geçebilirsin demiş uygun olur mu iyileşmeyi geciktirir mi
Sudokrem bariyer güçlendirici geciktireceğini düşünmüyorum. Aralıklı bir onu bir diğerini sürün isterseniz.
 
Back
X