- Katılım
- 27 Haziran 2024
- Mesajlar
- 2
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 6
- Yaş
- 21
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
tabi kimerhaba yaptıralı neredeyse 8 ay geçmiş ödem vs herhangi bir şikayetiniz kaldı mı yahut herhangi bir memnuniyetsizliğiniz oldu mu. Rica etsem bana öncesi sonrası iletebilir misiniz. Bir de doktorunuzdan memnunsanız bi iletişim numarası varsa iletir misiniz lütfen
Merhaba yazdım size bana da atar mısınıztabi ki
merhabalar sinav haftam sebebiyle yogundum yeni gördüm ben pişman olacaginizi dusunmuyorum ciddej cok rahatsizsaniz yapmanizi oneririm ki hudoplasti olacaginiza gore biraz deri dokusu benimki gibi fazla korkmana asla gerek yok ameliyat sonrasi 2 haftalik sikintili bi surec oluyor ama sonrasinda cok rahat ediyorsun ben ameliyattan 2.5 saat sonra falab taksiye binip evime gelmiştim hic bir sorun olmadi dert etme dolguyu suanlik yaptirma ameliyattan 40 gun sonra iyice iyilestikten sonra yaptirmak istersen yaptirLapioplasti ve hudoplasti bu hafta olacağım.2 doktorla görüştüm .İkiside içime sindi ve ikisinden de gün için haber bekliyorum.Ama şimdiden korkuyorum ya düzelteyim derken kötü olursa diye.V şeklinde kesi yapılacak.Klitoris üstündeki fazlalıkta alınıp yukarı kaldırılacak.Bir doktor kliniğinde yapıyor bu operasyonu.Bir buçuk saat süreceğini, dilersem lokal dilersem genel anestezi ile yapabileceğini,refakatçiye gerek olmadığını taksi ile eve gidebileceğini söyledi.Sizin fikirleriniz ne ameliyat sonrası taksi ile eve gidebilir miyim?Doktor dolgu da önerdi ama onu operasyon sonrası iyileşme sürecinden sonra gerek görürsem yaptıracağını belirttim.
çok geçmiş olsun dolguya bende ihtiysc gormedim gerek de yokÇok teşekkür ederim.Klitoris üstü özellikle yoğun deri kaplı.Gittiğim 3 doktorda görünce bu yönde fikirlerini belirtti.Dolguyu bende iyileşme sürecinden sonra gerek görürsem dedim ama dudak dolgusu vs ye bile karşıyım.O nedenle o fazla derilerden kurtulmak bile yeter.Umarım doktor da içinde iyi biridir.O da deriyi tamamen sıfır yapmaya karşı bir doktor.Şimdi doktordan ameliyat günü için haber bekliyorum
hayirOperasyon sonrası çok kanamanız oldu mu?
cok gecmis olsunTeşekkür ederim yanıtlarınız için.Bende oldum bakalım sonuç nasıl olacak![]()
yani bilemiyorum ama ödem diye dusumuyorumHenüz çok yeni ama dış dudaklar eskiden sarkık gelmezken,şimdi sarkık görünüyor.Operasyon etkisi mi yoksa şimdi onlar mı ön plana çıkacak.Doktor dolgu da önerdi ama iyileşme süreci sonrası ihtiyaç görürsem yaptırmayı uygun gördüm
Merhaba ben de labioplasti olmayı düşünüyorum bana da atabilir misiniz öncesi sonrasıozelden before after atayim
tabiMerhaba ben de labioplasti olmayı düşünüyorum bana da atabilir misiniz öncesi sonrası
Bana da atabilir misiniz rica etsem.Ne kadar zaman oldu.Tamamen iyileştiniz mi?
merhabalar 24 nisanda oldum ben 1 yila yakinn oldu tamamen iyilestim fotoyu yolluyorumBana da atabilir misiniz rica etsem.Ne kadar zaman oldu.Tamamen iyileştiniz mi?