• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben birşey anlamadım, yorumlarınızı alabilir miyim?

mrv_mn35

Nirvana
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Kasım 2007
Mesajlar
295
Emoji Skoru
273
Puanlar
628
Herkese iyi akşamlar,

Bir konuda kafam allak bullak biraz dısardan yoruma ihtiyacım var, okuyup fikirleriniz paylasırsanız cok sevinirim..
Evliliğimin başından beri hayatımın en sıkıntılı durumlarına sebep olan eşimin bir kaç akrabsı var. biri kv ile yasayan yenge..
bana nişan takıldıktan sonra daha önce hiç konusulmadıgı halde kv ve kp ile birlikte yasayacagımızı söyleiklerinde ailem nişanı at dedi zaten benim de isteyecegim bir şey degildi..
Ailemin tavrı karsında vazgectiler bu isteklerinden ve ilk gelinleri ile yasamaya devam ettiler, kpeder kısa süre sonra vefat etti zaten.
Biz ayrı eve duzen kurduk ama taa o günden beri kv ve beraber yasadıgı gelini namusa iftiradan esimden babası vefa ettiginde miras kacırma, cocuklarımı dışlama vs bir dünya saçma şey yasandı.


Bunlardan son zamanda yasananı ise şöyle;
Gecen yıl kv ölürsem ne oalcak diye evlenirken annemin onlar için yaptıgı bohçayı geri vermişti, istemedim ama zorla tutuşrmuştu elime.
Gecen gün de bir bohcan daha var, onu da kızına hediye edecegim geri diye kızımın eline bir torba tutuştudular.. yine itiraz ettim benim başka bohcam yok diye almak istemedim ama gelin kaynana beni bastırdılar..
Eve geldik bohcayı actım üstünde eşimin yengesi ve abisine oldugunu ifade eden bir not var yaklasık onsekiz sene önce bizim yazdıgımız. içini actım annemin hazırladıgı yazma vs. içinden patik alınmış, yerine bize ait olmayan siyah bir yemeni konmuş ucunda da paslı bir çatal iğne takılı..
Eltime yazdım dedim bu bohça seninmiş, hatta içinde de bizden gelmeyen bir yazma var diye.. Bana ben bilmiyorum, kızının nasibiymiş güle güle kullansın yazmıs.. birşey yazmadım, gece saat 2 ye dogru intagramdan alakasız bir link atmış sabah gördüm..

Aklımla mı dalga geciyorlar, çocuklarların varken onca yıl sonra nişan mı atıyoruz, amaçları nedir ne yapmaya çalışmaktadırlar beynim yandı..
Onlar yüzünden geçliğimde cok canım yandı çok üzüldüm artık cok umursamıyordum ama gün geçmiyor ki garip bir sey bulmasınlar..
Bu arada cok sık da görüşmüyoruz, kv ameliyat oldu nekahat doneminde birkaç kez gittik ama sonrasında epeydir gidilmemişti, oglu benden dolayı gitmiyor diye düşünmesinler, yanlız giderse de eşime akıl verip şişirmesinler diye ailecek ziyarete gittik.

Bu arada evlendikten sonra onlar hacca giderken annem de ben de yine hediyelikler yaptık, yurtdsından dönüşümde bit torba hediye verdik onlarda sorun yok ama durup durup bohçalarımı tutuşturuyorlar..
Sizler ne diyorsunuz bu duruma, şimdiden teşekkür ederim herkese iyi akşamlar..
 
Son düzenleme:
Ben hiç bişey anlamadım ne alaka bohça vermek
Bide kötülükte göremedim nerede kotuluk
 
Herkese iyi akşamlar,

Bir konuda kafam allak bullak biraz dısardan yoruma ihtiyacım var, okuyup fikirleriniz paylasırsanız cok sevinirim..
Evliliğimin başından beri hayatımın en sıkıntılı durumlarına sebep olan eşimin bir kaç akrabsı var. biri kv ile yasayan yenge..
bana nişan takıldıktan sonra daha önce hiç konusulmadıgı halde kv ve kp ile birlikte yasayacagımızı söyleiklerinde ailem nişanı at dedi zaten benim de isteyecegim bir şey degildi..
taa o günden beri kv ve beraber yasadıgı gelini namusma namusuma iftiradan esimden babası vefa ettiginde miras kacırma, cocuklarımı dışlama vs bir dünya saçma şey yasandı.


Bunlardan son zamanda yasananı ise şöyle;
Gecen yıl kv ölürsem ne oalcak diye evlenirken annemin onlar için yaptıgı bohçayı geri vermişti, istemedim ama zorla tutuşrmuştu elime.
Gecen gün de bir bohcan daha var, onu da kızına hediye edecegim geri diye kızımın eline bir torba tutuştudular.. yine itiraz ettim benim başka bohcam yok diye almak istemedim ama gelin kaynana beni bastırdılar..
Eve geldik bohcayı actım üstünde eşimin yengesi ve abisine oldugunu ifade eden bir not var yaklasık onsekiz sene önce bizim yazdıgımız. içini actım annemin hazırladıgı yazma vs. içinden patik alınmış, yerine bize ait olmayan siyah bir yemeni konmuş ucunda da paslı bir çatal iğne takılı..
Eltime yazdım dedim bu bohça seninmiş, hatta içinde de bizden gelmeyen bir yazma var diye.. Bana ben bilmiyorum, kızının nasibiymiş güle güle kullansın yazmıs.. birşey yazmadım, gece saat 2 ye dogru intagramdan alakasız bir link atmış sabah gördüm..

Aklımla mı dalga geciyorlar, 2 cocukla nişan mı atıyoruz, amaçları nedir ne yapmaya çalışmaktadırlar beynim yandı..
Onlar yüzünden geçliğimde cok canım yandı çok üzüldüm artık cok umursamıyordum ama gün geçmiyor ki garip bir sey bulmasınlar..
Bu arada cok sık da görüşmüyoruz, kv ameliyat oldu nekahat doneminde birkaç kez gittik ama sonrasında epeydir gidilmemişti, oglu benden dolayı gitmiyor diye düşünmesinler, yanlız giderse de eşime akıl verip şişirmesinler diye ailecek ziyarete gittik.

Bu arada evlendikten sonra onlar hacca giderken annem de ben de yine hediyelikler yaptık, yurtdsından dönüşümde bit torba hediye verdik onlarda sorun yok ama durup durup bohçalarımı tutuşturuyorlar..
Sizler ne diyorsunuz bu duruma, şimdiden teşekkür ederim herkese iyi akşamlar..
Namusuna laf edilip iftira atıldı ve sen buna rağmen evlendin veya evliliğe devam ettin öyle mi? Yuh diyorum.

Namusuna laf edilince gereken tepkiyi göstermemişsin, bohçayı mı dert ettin!? Dert edilecek şey bohça mı sahi!?

Ayrıca kv nin ona verilen şeyi sana geri vermesi çok saçma, kabul etmeyip sert çıksaydın.

Ha ama taa en baştan kendini ezdirip hiç ettirmişsin, bu durumda bohçadaki yemeniyi, paslı iğneyi sorun etme.
 
Namusuna laf edilip iftira atıldı ve sen buna rağmen evlendin veya evliliğe devam ettin öyle mi? Yuh diyorum.

Namusuna laf edilince gereken tepkiyi göstermemişsin, bohçayı mı dert ettin!? Dert edilecek şey bohça mı sahi!?

Ayrıca kv nin ona verilen şeyi sana geri vermesi çok saçma, kabul etmeyip sert çıksaydın.

Ha ama taa en baştan kendini ezdirip hiç ettirmişsin, bu durumda bohçadaki yemeniyi, paslı iğneyi sorun etme.
evlendikten sonra oldu o sacmalıkların cogu cocugum olduktan sonra iftiralar vs.
ezilme konusunda haklısnız malesef, alınla girdin salınla cık kafasına anne babanın kızı olunca bir adın iki oldu dediler, gecin kötü olma kötülükten fayda gelmez annemin hep salık verdikleri bunlardı..
 
Konuyu tekrar tekrar okudum ama anlamadım.
 
evlendikten sonra oldu o sacmalıkların cogu cocugum olduktan sonra iftiralar vs.
ezilme konusan haklısnız malesef, alınla girdin salınla cık kafasına anne babanın kızı olunca bir adın iki oldu dediler, gecin kötü olma kötülükten fayda gelmez annemin hep salık verdikleri bunlardı..
Annen hiç iyi öğütte bulunmamış, yazık etmiş. Ama sen de anneni dinleyip gerekeni yapmalıydın zamanında. Yapmamış, pısıp kalmışsın.

Ben anlayışlı, sessiz sakin biriyim ama ben bile öyle bir durumda ortalığı ayağa kaldırırdım ki olması gereken bu. Ha kocamın tavrına göre evliliğime devam edebilirim ama ailesiyle asla görüşmemek şartıyla, ki bu noktaya gelene kadar dahi kocama ve ailesine 40 takla attırırdım.

Kendini ezdirmemeyi ve hayır demeyi acilen öğrenmen, uygulaman lazım.
 
evlendikten sonra oldu o sacmalıkların cogu cocugum olduktan sonra iftiralar vs.
ezilme konusunda haklısnız malesef, alınla girdin salınla cık kafasına anne babanın kızı olunca bir adın iki oldu dediler, gecin kötü olma kötülükten fayda gelmez annemin hep salık verdikleri bunlardı..
Cümlelere bak kafayı yersin
 
Bohçaları 15 yıldır niye kullanmamışlar, niye kaynana ben ölürsem diye bohçayı geri veriyor altın mı bu da miras diye bırakıyor önden, hiçbir şey anlamadım
 
Back
X