• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben birşey anlamadım, yorumlarınızı alabilir miyim?

20 senedir kullanmamislar iste gordun, daha fazla kalabalik yapsin istememistir evlerinde.
onca seyi yedin yuttun buna mi takılıyorsun allaaasen
öyle malesef.. bu devede kulak.. artık anlam mefhumum da kayboldu
 
Öyle şeyleri boşverin. İnanmayın.. Önemli olan sizin eşinizle huzurunuz. Eşiniz size karşı nasıl,sever mi, size karşı saygılı mı? bunlar önemli
eşimle huzurumuz göreceli, bana kalırsa yok gibi, o hayatından memnunmuş. aile içi iletişimleri benim aileme göre bile cok yorucu, merhamet sevgi saygı tevazu bunlar o kadar az ki.. onlar alışmışlar ama farkında bile değiller. yıllarca kendi evliliğimde iletişimin kaliteisni arttımak adına direndim kendi çapımda ama baız seyler olmayınca olmuyor.. ben ilerleyen yaşla birlikte gelecekten beklentimi minmize ederek cocukların babasız büyümemeleri için saldım çoğu şeyi malesef.
 
eşimle huzurumuz göreceli, bana kalırsa yok gibi, o hayatından memnunmuş. aile içi iletişimleri benim aileme göre bile cok yorucu, merhamet sevgi saygı tevazu bunlar o kadar az ki.. onlar alışmışlar ama farkında bile değiller. yıllarca kendi evliliğimde iletişimin kaliteisni arttımak adına direndim kendi çapımda ama baız seyler olmayınca olmuyor.. ben ilerleyen yaşla birlikte gelecekten beklentimi minmize ederek cocukların babasız büyümemeleri için saldım çoğu şeyi malesef.

O zaman hiçbir şeyi kafaya takmayaxcaksınız.

18 seneyi devirmişsiniz. Çocuklar için idare ederim diyorsanız eğer çalışmıyorsanız iş bakabilirsiniz yada kurslara gidip kendinize hatkıda bulunacaksınız, kafanızı dağıtacaksınız.

Bu saatten sonra kendinize ne kadar çok zaman ayırırsanız o kadar umursamaz olursunuz. Kimseyi takmazsınız. Kendi mental sağlığınız için bir yerlerden başlayın.
 
O zaman hiçbir şeyi kafaya takmayaxcaksınız.

18 seneyi devirmişsiniz. Çocuklar için idare ederim diyorsanız eğer çalışmıyorsanız iş bakabilirsiniz yada kurslara gidip kendinize hatkıda bulunacaksınız, kafanızı dağıtacaksınız.

Bu saatten sonra kendinize ne kadar çok zaman ayırırsanız o kadar umursamaz olursunuz. Kimseyi takmazsınız. Kendi mental sağlığınız için bir yerlerden başlayın.
yapıcı yorumlarınız için cok tesekkur ediyorum, epey yogun bir işte çalışıyorum, her ne kadar yorulsam ve kendime zaman kalmasa da sacma ailesel ilişkilerden bir nebze uzak tutuyor
 
bohça falan ne alaka o kadar sen sonra
bohçadakileri ihtiyaç sahiplerine verin
o insanlarla da daha görüşmeyin
 
annesi operasyon gecirdi eşim annesini ziyaret etsin dul kadın ihtiyacını filan sorsun diye düşünüp gitmiştik
Kocan gitsin sen niye gidiyorsun namusuna laf eden insanların yanına? O çengelli siyah yemeni hiç hoşuma gitmedi akan bir suya at onu. Hatta o bohcayi tutma evde benden sana demesi. Yeni evli değilsin artık görüşme konuşma bir şey verirlerse de alma.

Çocuklari da bahane etme artık istersen buyumuslerdir
 
Back
X