• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ben de hamileyim :)

çok teşekkür ederim 2 gun sonra 2ye katlar ınşallah lekelenmem var endişeliyim o yüzden sevınemıyorum kı
Bebis tutunurken olurmus lekelenme reglinedaha varsa normal canm olumlu düşün sevin mutlu ol :)
 
çok teşekkür ederim 2 gun sonra 2ye katlar ınşallah lekelenmem var endişeliyim o yüzden sevınemıyorum kı
Canım benim 7 gün geçti değerim 987 çıktı snein 3 gün geçmesine rağmen çok iyi çıkmış lekelenme ne içinmiş?
 
bende hamileyiiiiiiimmmm :nazar::nazar::nazar: rabbiim tum isteyelere hayirli evlat sahibi yapsin insallahh:KK54:
Hayılrı olsun canım, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :nazar::KK15:
 
Canım benim 7 gün geçti değerim 987 çıktı snein 3 gün geçmesine rağmen çok iyi çıkmış lekelenme ne içinmiş?
şimdi doktordan geldim cok umıtlenme deger güzel değil dedi lekelenme için bişey demedi ama benım bugun lekelenmem nerdeyse hiç olmadı
 
Ben 4 aydır korunmuyordum canım, sabret, 1.5 seneye kadar normal demişti doktor.
benim doktor da eğer doğum kontrol hapı kullanmadıysan 1 seneye kadar normal, eğer hap kullandıysan 2 seneye kadar normal dedi.
 
benim doktor da eğer doğum kontrol hapı kullanmadıysan 1 seneye kadar normal, eğer hap kullandıysan 2 seneye kadar normal dedi.
İnşallah bu ay sende güzel haberleri alırsın canım:)
 
şimdi doktordan geldim cok umıtlenme deger güzel değil dedi lekelenme için bişey demedi ama benım bugun lekelenmem nerdeyse hiç olmadı
Kaç çıktı değerin canım, olumsuz düşünme, sen ne zmanadır korunmuyorsun yada çocuk istiyorsun? İnşallah değerlerin yükselir bak kanamanda durmuş belki geç döllenmiştir her an herşey olabilir.
 
1 senelik evliligimiz ilerlerken artık çocuk sahibi olmanın zamanı geldi diye düşündük ve korunmayı eylül 2014 te bıraktık. Ben hemen kadın doğuma gittim gebelik hakkında hiç bir bilgim olmadığı için. Doktorum smear testi yaptı ve muayene etti. sonuç temiz çıkınca folik asit yazdı ve 6 ay sonra gel dedi. Ben kadınlar klübüne üye oldum ve gebelikler ilgiyi konuları takip eder oldum. Bilmediğim çok şey öğrendim burda ve 4 ayin sonunda sonunda bende hamileyim. :anneadayı::nazar: Allah tüm isteyenlere nasip etsin. :KK46:
hayırlı olsun canım bılmem hatırladınmı ama:) darısı bana ınsallah
 
hayırlı olsun canım bılmem hatırladınmı ama:) darısı bana ınsallah
Hatırladım:) Kimyasal yaşadığımda konuşmuştuk, canım amin inşallah sen de tez zamanda hayırlı bir evlat sahibi olursun :nazar:
 
hayırlı olsun canım bılmem hatırladınmı ama:) darısı bana ınsallah
Benimde işte ondan 2 ay sonra oldu, şimdilik iyi gidiyor değerler daha kese görmedik ama inşallah bu sefer görürüz :)
 
Back
X