Ben de sumo gürescisiyim

Hyperborea17

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2019
1.813
3.755
kadinlarin intikami cok aci olur, helal olsun arkadasiniza, aslinda benim de öyle olmam lazim ama inan asla icimden gelmiyor abartili giyim veya makyaj, hele ki microblading filan...hic benlik seyler degil, neticede parama bakar ama ben ben olmaktan cikarim, kendimi kandirmis olurum, asil sirf onu vurabilmek icin degisirsem kendime ihanet etmis olurum. Böyle bi insana deger mi?
Kendini nasıl görmek istiyorsun peki? Aynaya bakınca nasıl bir kadın görmek istiyorsun?
 


vesikaliyarim

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Kasım 2014
6.588
11.044
41
Sen istemiyorsa kapı orda diyorsun
Peki senin gitme şansın yok mu?
Ya da gitmeni istiyorum neden demiyorsun?
Bence olay saçın veya kilon değil...Haspam sıkılmış, heo boyle bunla mı yaşayacam, başka kadın görmeyecekmiyim havasına girmiş...
Gitsin bak cidden gitmesini istemelisin...Ben gibi sumo ile yaşamaktansa git dısarda binlerce güzel kadın var de ve koy kapının önüne
 

AmberLight

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2021
33
22
30
Sen istemiyorsa kapı orda diyorsun
Peki senin gitme şansın yok mu?
Ya da gitmeni istiyorum neden demiyorsun?
Bence olay saçın veya kilon değil...Haspam sıkılmış, heo boyle bunla mı yaşayacam, başka kadın görmeyecekmiyim havasına girmiş...
Gitsin bak cidden gitmesini istemelisin...Ben gibi sumo ile yaşamaktansa git dısarda binlerce güzel kadın var de ve koy kapının önüne

Maalesef durumlar ve sartlar öyle kolay degil. Ha deyince ev bulunmuyor ki sözlesmem zaten 2 senelik, 1 senesi gecmedi bile.
Git desem gitmez, burasi da benim evim der oturur. Odalarimiz cok fazla, yani herkes kendi odasinda kalabilir.

Ben kendim diger sorunlarimle zaten bogusuyorum, kendimce karar verebilmis degilim. Simdilik onunla ayni evde kalip, konusmamayi tercih ediyorum.
 

vivelamour

İnsan.
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
7 Kasım 2013
11.084
22.754
Maalesef durumlar ve sartlar öyle kolay degil. Ha deyince ev bulunmuyor ki sözlesmem zaten 2 senelik, 1 senesi gecmedi bile.
Git desem gitmez, burasi da benim evim der oturur. Odalarimiz cok fazla, yani herkes kendi odasinda kalabilir.

Ben kendim diger sorunlarimle zaten bogusuyorum, kendimce karar verebilmis degilim. Simdilik onunla ayni evde kalip, konusmamayi tercih ediyorum.

Boy, kilo sorduk cevap vermediniz. Ben de 1.75 ve 90’ı devirmiş bir kadın olarak sizi anlarım sorma nedenim buydu.
 

-nemesis-

Half evil
Pro Üye
28 Mart 2017
13.166
38.764
Merhaba hanimlar,

buraya ara ara girip konulari okurum…tesadüfün böylesi ki bugün ayni sey yasadigim bir konu acildi. Daha dogrusu birazcik farkli ama benim sevgilim de bana „sumo gürescilerine benziyorsun o sacla“ dedi.

Saclarim 5 senedir cok azaldi. Zaten cok ince telli saclarim, hicbir zaman gür saca sahip olmadi. 2012 senesinde kötü bi evlilik yapip, depresyona girince iyice döküldüler ve bi daha düzelmediler. Bu süre icinde yapmadigim, denemedigim ürün kalmadi. Affedersiniz g*tüme igne bile yedim, sarimsakli kurlar, bilmem ne sampuanlar ama yok yok,olmuyor, bi türlü saclarim düzelmedi.

Saclarimi genelde kücük bir topuz haline getiririm cünkü uclari biseye benzemiyor at kuyrugu yapinca…yani bi parmak kalinliginda sac sallaniyor kafamdan. Ben de o yüzden ufak top haline getiriyorum.

Sevgilimle cinsel iliskimiz cok azaldi, ki önceden haftada 2 iken ayda anca 1 kez birlikte oluyoruz o da benim zorlamamla. Sevgilimi cok seviyorum ve cok arzuluyorum. Kendisi 114 kg, göbekli bisey ama inanilmaz cekici geliyor gözüme cünkü deli gibi asigim ona.

Ben ise tanistigimizdan beri kiloluydum, saclarim da o zaman bu haldeydi. Kendisi bana hic bisey demedi bu süre zarfinda, sadece ara da bi „saclarini acsana“ dediginde ben „hoslanmiyorum acik sactan“ dedim. Ikimiz de kilolu oldugumuzdan rahatsiziz ama beraber yemek yapmak, yeni tarifler denemek cok hosumuza gidiyor, o yüzden pek kasmadik bu zamana kadar cünkü böyle de mutluyduk. Ta ki bu cinsel sorunu baslayana kadar.

Kendisine defalarca sordum neden azaldigini, onu cok özledigimi ve arzuladigimi söyledim. Hicbir sey demedi, sorun yok dedi. Ama hic düzelmedi durum.

Gecen gün artik canima tak etti….bu noktaya gelmemin sebebi ise…ondan önceki aksam onun özel bölgesine dokunmam oldu, kendisi beni itti. Sabah ise kendisine böyle iliski istemedigimi, benim bir kadin oldugumu ve isteklerimin oldugunu, beni cinsel anlamda mutlu etmesi gerektigini söyledim.

Birden döküldü, özel bölgesine egildigimde saclarim görünüyormus, sumo gürescilerine benziyormusum sacimla, istegi kalmiyormus. Kiloluymusum, seksi degilmisim, kendime bakmiyormusum, seksi giyinmem gerekiyormus. Neden sadece is giderken makyaj yapiyormusun, onun icinde hazirlanmam gerekiyormus.

Ben de üzüntüden aglamaya basladim. Önceki aksam cünkü güzelce hazirlanip yanina gitmistim, cok tatli bi elbise vardi üstüme, makyaj’da yapmistim, yine de beni itti. Bunu örnek verdigimde bana cevap veremedi, sadece saclarimin kötü oldugunu söyledi.

Saclarim hakkinda yapabilecegim bisey yok. Ben de saclarimi begenmiyorum ama sumo gürescisi benzetmesi canimi cok ama cok yakti. Denemedigim sey kalmadi, napayim, düzelmiyor, saclarim biseye benzemiyor. Napayim yani saclarim güzel degil diye, öleyim mi?

Kilo hakkinda sonuna kadar hakli ki ikimizde saldik, daha cok dikkat etmemiz gerekiyor. Ama sacim hakkinda ne yapabilirim ki? Makyaj konusu ise….ben makyajsiz da güzel olduguma inaniyorum cünkü cogu kez makyaj yaptigimda cevrem bana makyajin beni bi tik güzel gösterdigini bu yüzden gerek kalmadigini, dogal daha hos oldugumu söyler. Ama beyefendi seksi sevgili istiyormus, yeterince seksi degilmisim.

Ben de git o zaman kendine manken bul, ama o manken senin bu halini kabul eder mi bilmiyorum dedim.

Cok kirildim arkadaslar. Kendi haline bakmayip beni neye benzettigine bakin….tras olmadiginda, sacini kesmediginde monchichi ayilarina benziyor, gelmis bana sumo gürecisi diyor. Kib en onun o haline bile bayiliyorum cünkü seviyorum.

Ama sanirim o beni sevmiyor.

Olaydan beri asla icimden konusmak, sicak davranmak gelmiyor. Gözlerine dahi bakamiyorum, her baktigimda benden igrendigini düsünüyorum, beni icten yorumladigina, beni cirkin bulduguna inaniyorum. Icimde ona karsi bütün hislerim yok olmus gibi, nötr bi haldeyim. Inanin baska birini bulup gitse, güle güle derim. Inanilmaz sekilde kirildim ya, icim parcalandi, kalbim resmen kirildi. Ne zamandir benim hakkimda böyle düsünüyormus.



Iliskimiz halbuki bu konu disinda cok iyi. Ben mi abartiyorum siz söyleyin.
Gule gule demek icin baska bir kadin bulmasini beklemenize gerek yok bence.
 

benibosver

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2017
881
1.494
42
Baska birisi oldugunu ben de düsündüm yalniz evden ise, isten eve biri. Telefonu ortadir, alip karistiririm, bisey demez. Arabasi ehliyeti yok, her yere ben götürürüm. Bisey yapilcaksa yalvarir bana benimde gitmem onunla birlikte gelmem icin. Bilemedim. Baska birisi olabilir fakat hic ihtimal vermiyorum.
Baska birisi olduguna ben ihtimal veremedim.Yolda giderken 114 kilosuyla dikkat cektiyse onu bilemeyecegim. Salin konu sahibi ,onu bu haliyke boyle cok arzulayan bir kadin var ve adamin yaptigına bak.Bulup da bunama derler buna.Hele saç gibi ,caresiz durumunuza bu yakistirma hic olmamis.
 

Katipsondanbir

Mevzuya biraz sert girdim. Ama girdim.
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Mayıs 2020
9.341
30.235
31
Annem denedi gercekten faydasini gordu. Haberlere filan cikmis bu yontem ama emin degilim. Bi kere baslayinca hep kullanmak gerekiyormus.
Ne kadar şampuana ne kadar atmak gerekiyor?
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :74 Kg.