• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beni arama dedi

Bu kadar saf olmayın ALLAH aşkına ,aldatan adamı affedip,başka birine meyleden kadınla değil dost olmak,selam bile vermeyin bırakın ne halt yerse yesin.Bu kadar ısrarla konuşmak istemeniz karşı tarafta şüphe oklarını üstünüze çeker,belayı çağırıp durmayın....
Yalnız kalmayı tercih ederim .
 
Eşini aldatmayı düşünen bir kadınla arkadaş olmak yerine bende kendimle kalmayı tercih ederim,evlatlarının yüzüne utanmadan bakan kadın her alçaklığı yapar,kolayca iftira bile atabilir
Linçleyen linçlesin bu konuda da eşitlikçi düşünmüyorum kadın evliyse ve anneyse . Bekar kadın sevgilisini aldatabilir adam da aldatabilir kendilerini bağlar kimseye fazla bi zararı olmaz çünkü. Ama kocası aldattı diye çocuklu kadının koştur koştur başka adamlarla görüşmesini ben kabul etmem . Kadın olmanın bir ağırlığı vardı eskiden . Toplayıcı koruyucu kollayıcı idi . Şeref yoksunu eşleri gidince bile o ailenin bacası tüterdi . Psikolojisi daha düzgün çocuklar yetişirdi böylece. Şimdi , adam bulsun bir kadın , kadın bulsun bir adam. Ya çocuklar ? Onların suçu ne?
 
Siz kendi esinize anlattiniz mi durumu?
Anlattım
Eşim de dedi ki “biliyorum üzüleceksin bunu duyduğuna ama tüm suçu sana yıkmış olabilir”
😕😕😕
Kocası evimizi basmasın dedim şakayla karışık
“Basmaya kalksın da ben onun…” diye küfürlü bişi dedi
Arkadaşlığımı kaybetme ihtimalime üzülüyor, bekle diyor
 
Anlattım
Eşim de dedi ki “biliyorum üzüleceksin bunu duyduğuna ama tüm suçu sana yıkmış olabilir”
😕😕😕
Kocası evimizi basmasın dedim şakayla karışık
“Basmaya kalksın da ben onun…” diye küfürlü bişi dedi
Arkadaşlığımı kaybetme ihtimalime üzülüyor, bekle diyor
Iyi bari en azindan esiniz tarafinda olayi sorunsuz halletmissiniz.
Bundan sonra dedigi gibi sadece bekleyebilirsiniz.
 
Anlattım
Eşim de dedi ki “biliyorum üzüleceksin bunu duyduğuna ama tüm suçu sana yıkmış olabilir”
😕😕😕
Kocası evimizi basmasın dedim şakayla karışık
“Basmaya kalksın da ben onun…” diye küfürlü bişi dedi
Arkadaşlığımı kaybetme ihtimalime üzülüyor, bekle diyor

arkadaşlığınızı kaybettiniz zaten. üzgünüm.
 
Anlattım
Eşim de dedi ki “biliyorum üzüleceksin bunu duyduğuna ama tüm suçu sana yıkmış olabilir”
😕😕😕
Kocası evimizi basmasın dedim şakayla karışık
“Basmaya kalksın da ben onun…” diye küfürlü bişi dedi
Arkadaşlığımı kaybetme ihtimalime üzülüyor, bekle diyor
eşinizi de anlayamadım yani neden üzülüyor. zaten kocasını aldatmaya çalışma olayında arkadaşlığı bitirmenizin gerektiğini söylemesini beklerdim.

ayrıca her seyi gectim başka bir sebepten numaranızı silmek zorunda kaldı, size bir şekilde haber vermesi gerekmez miydi? size ulaşmanın hiçbir yolu yok mu? kusura bakma bildiğin olaylar yüzünden başım belada sen de bir süre arama vs diye.
 
Anlattım
Eşim de dedi ki “biliyorum üzüleceksin bunu duyduğuna ama tüm suçu sana yıkmış olabilir”
😕😕😕
Kocası evimizi basmasın dedim şakayla karışık
“Basmaya kalksın da ben onun…” diye küfürlü bişi dedi
Arkadaşlığımı kaybetme ihtimalime üzülüyor, bekle diyor
Arkadaşlığı kaybetmenize mi üzülüyor🤔🤔🤔Aldatan eşini affedip,başka adamların tatlı sözlerinin sarhoşu olan arkadaşınızı kaybettiğinize üzülüyor yani,aferin.....
 
Arkadaşlığı kaybetmenize mi üzülüyor🤔🤔🤔Aldatan eşini affedip,başka adamların tatlı sözlerinin sarhoşu olan arkadaşınızı kaybettiğinize üzülüyor yani,aferin.....

Ya hanımlar, kadının kocasına ahlak sinyallemeyin bir zahmet be. Size mi düştü?
 
Ya hanımlar, kadının kocasına ahlak sinyallemeyin bir zahmet be. Size mi düştü?
Bize düşen bir şey yok, durum tespiti yapıyoruz, olayın saçmalığı sizin dikkatinizi çekmiyorsa ,bu durum normal geliyorsa konu sahibini ve arkadaşlığını destekleyici yorumlar yapabilirsiniz,bizi yönlendirmeyi bırakın.Bu benim doğrum,size eğri gelebilir ......
 
Bize düşen bir şey yok, durum tespiti yapıyoruz, olayın saçmalığı sizin dikkatinizi çekmiyorsa ,bu durum normal geliyorsa konu sahibini ve arkadaşlığını destekleyici yorumlar yapabilirsiniz,bizi yönlendirmeyi bırakın.Bu benim doğrum,size eğri gelebilir ......

sizin doğrularınız, kurulan ya da sürdürülmek istenen arkadaşlık üzerinden konu sahibini ve hatta eşini yargılamayı gerektiriyorsa bi aynaya bakıp "ne haddime?" diye sormanız lazım.

okumayacağınızı bilsem de link koyayım buraya.
 
Liseden yakın arkadaşımla aynı şehirdeyiz. Kendisi 15 yıllık evli, on yaşında bir erkek çocuğu var. Eşi bundan bir kaç yıl önce arkadaşımı aldattı. Yakalanmasa asla itiraf etmezdi de, aldattığı kadın kocasının uyurken fotolarını çekip arkadaşıma “bak kocan benimle sevgili aylardır” diye attı. Böyle ortaya çıktı bu olay.

Arkadaşım boşanmadı. Hatta bana çok mu gurursuzum diyordu. Çocuğum küçük diyordu. Ben de bunun kararını vermeye ne zaman hazır hissedersen öyle yap, ne istersen onu yap dedim.

Geçenlerde arkadaşım bana bir adamdan bahsetti. Evli bir adam bu. Arkadaşımın da evli olduğunu bildiği halde arkadaşıma yürüyor. Arkadaşım da kırılan onurunu tamir etmek için midir, nedir, adamdan etkilendi. Ben dedim ki romantik laflara bakma, bir sürü kadına yürüyordur bu, tek derdi de seks. Evliliğinden sıkılan bir Erko daha.

Geçenlerde buluştuk. Bana dedi ki “sen bana bu işin sonu iyi bir yere varmayacak dedin, ben de görüşmeyi kestim” dedi. İyi güzel

Bu sabah ona komik bir şey gönderecektim. Bir baktım numarası değişmiş, şu kişi artık şu numarayı kullanıyor diye görünüyor ya, mesaj attım, canım numaranı mı değiştirdin diye. O komik şeyi de attım. Sonra bi baktım instagramını da kapatmış

İki saat sonra beni aradı. Alçak bir sesle ve tedirgin bir şekilde “beni arama olur mu” dedi. Dedim noldu iyi misin. Yine aynı şeyleri Söyledi. Kapattık

Muhtemelen kocası yanındaydı ve öbür adamla ilgili bir şey yakaladı

Dert ortağı da ben olduğum için Allah bilir beni suçlamıştır kocası, diğer adamla görüşmesi konusunda. Oysa diğer Adamı tanımıyorum ve de telkinlerim gayet makuldü, uzak durması yönünde

Arkadaşımın kocasına zerre acımıyorum bu arada, başına gelen her şeyi çoktan hak etti ayrı konu da…

Arkadaşımı çok merak ediyorum, arayamıyorum, yazamıyorum. Kız kardeşini ve eniştesini tanıyorum. Onlara yazayım mı iyi mi diye? Sessiz mi kalayım? Kızı camdan atmasın psikopat kocası? Aklıma binbir türlü şeyler geliyor.
karışma
işin mi yok
 
sizin doğrularınız, kurulan ya da sürdürülmek istenen arkadaşlık üzerinden konu sahibini ve hatta eşini yargılamayı gerektiriyorsa bi aynaya bakıp "ne haddime?" diye sormanız lazım.

okumayacağınızı bilsem de link koyayım buraya.
Son yorumum siz eşini aldatan çocuklarının yüzüne rahatça bakan bir kadını arkadaş kabul etmeyi,kocanızın bu karakterde bir kadınla dost olmayı önemsediği hayatı Erdemli bir yaşayış olarak görüyorsanız,bana attığınız linki siz tekrar okuyun.....
 
Ya hanımlar, kadının kocasına ahlak sinyallemeyin bir zahmet be. Size mi düştü?
Eşim, arkadaşımı sevdiğimi, benim için önemli olduğunu bilir
Tabii ki üzüleceğim arkadaşımı kaybettiğim için
O da bunun beni sarsacağının farkında

Bizim eşimle aramızda bir sorun olmadığı sürece, birbirimize güvendiğimiz sürece kararlarıma müdahale etmez, arkadaşımın ahlak bekçiliğini yapmaz

Ben de insanları dinlerim, yargılamam ve de fikrim sorulduğunda da söylerim, tıpkı bu işin sonu iyi
Bir yere varmayacak, görüşmeyi kes bence dediğim gibi

Ama milletin berbat evliliği benim arkadaşlığımı bitirmeme sebep olmaz arkadaşlar
Eşim de bunu bilir

Size de en kötü kararlarınızda bile sizi dinleyen, fikri sorulduğunda söyleyen, yapıcı önerilerde bulunan arkadaşlar dilerim

Sonuç kötü de olsa, ben doğru davrandım
 
Yaa bi de milletin iğrenç evliliği yüzünden biz eşimle gerilmeyiz asla 😀
İnsanca davranacağımı iyi bilir eşim
Tam olarak davranış kalıbıma güvenir
Vereceğim telkinlere güvenir

Sizin eşler size güvenmeyip boynunuza tasma takmış gibi yönlendiriyorsa bilemem😀
 
Arkadaşlığı kaybetmenize mi üzülüyor🤔🤔🤔Aldatan eşini affedip,başka adamların tatlı sözlerinin sarhoşu olan arkadaşınızı kaybettiğinize üzülüyor yani,aferin.....
Benim üzülmeme üzülüyor
Size yabancı bir duygu olabilir tabii
 
Benim üzülmeme üzülüyor
Size yabancı bir duygu olabilir tabii
Aldatan eşini affedip,potansiyel sevgili arayan bir kadın benim arkadaşım olamaz,yediği haltları benim üstüme atma potansiyeli olan bir kadına üzülecek kadar kendimi kaybetmem,eşimde benim böyle kadınlarla dost olmayacağımı karakter olarak onlara üzülmeyeceğimi bilir evet bana yabancı bir duygu haklısınız
 
Hic bulasma. Olay sana patlar, ustune ustluk senin adini bile lekelemis olabilir , evli adamla birlikte die gibisinden

Liseden yakın arkadaşımla aynı şehirdeyiz. Kendisi 15 yıllık evli, on yaşında bir erkek çocuğu var. Eşi bundan bir kaç yıl önce arkadaşımı aldattı. Yakalanmasa asla itiraf etmezdi de, aldattığı kadın kocasının uyurken fotolarını çekip arkadaşıma “bak kocan benimle sevgili aylardır” diye attı. Böyle ortaya çıktı bu olay.

Arkadaşım boşanmadı. Hatta bana çok mu gurursuzum diyordu. Çocuğum küçük diyordu. Ben de bunun kararını vermeye ne zaman hazır hissedersen öyle yap, ne istersen onu yap dedim.

Geçenlerde arkadaşım bana bir adamdan bahsetti. Evli bir adam bu. Arkadaşımın da evli olduğunu bildiği halde arkadaşıma yürüyor. Arkadaşım da kırılan onurunu tamir etmek için midir, nedir, adamdan etkilendi. Ben dedim ki romantik laflara bakma, bir sürü kadına yürüyordur bu, tek derdi de seks. Evliliğinden sıkılan bir Erko daha.

Geçenlerde buluştuk. Bana dedi ki “sen bana bu işin sonu iyi bir yere varmayacak dedin, ben de görüşmeyi kestim” dedi. İyi güzel

Bu sabah ona komik bir şey gönderecektim. Bir baktım numarası değişmiş, şu kişi artık şu numarayı kullanıyor diye görünüyor ya, mesaj attım, canım numaranı mı değiştirdin diye. O komik şeyi de attım. Sonra bi baktım instagramını da kapatmış

İki saat sonra beni aradı. Alçak bir sesle ve tedirgin bir şekilde “beni arama olur mu” dedi. Dedim noldu iyi misin. Yine aynı şeyleri Söyledi. Kapattık

Muhtemelen kocası yanındaydı ve öbür adamla ilgili bir şey yakaladı

Dert ortağı da ben olduğum için Allah bilir beni suçlamıştır kocası, diğer adamla görüşmesi konusunda. Oysa diğer Adamı tanımıyorum ve de telkinlerim gayet makuldü, uzak durması yönünde

Arkadaşımın kocasına zerre acımıyorum bu arada, başına gelen her şeyi çoktan hak etti ayrı konu da…

Arkadaşımı çok merak ediyorum, arayamıyorum, yazamıyorum. Kız kardeşini ve eniştesini tanıyorum. Onlara yazayım mı iyi mi diye? Sessiz mi kalayım? Kızı camdan atmasın psikopat kocası? Aklıma binbir türlü şeyler geliyor.
Konu seni alakadar etmiyor, bu kadar bağ kurmayın yarın öbür gün seni öne atar nankördür insanoğlu. Hele arkadaş ise insan akrabasından, kardeşinden darbe yiyor. Kocası o kadar psikopat dayakçı katil olsaydı arkadaşının götü yemezdi başka adamdan etkilenmeyi ve görüşmeyi yapamazdı. Korkardı. O yüzden sanmıyorum bu işe sen bulaşma tavsiyem. Sessizce kal. Suç sana kalmasın, biraz kurnaz olun kendinizi koruyun. Yem gibi ortaya atma kendini, madem adam senden şüpheleniyor hiç oralı olma hiç haberin yokmuş gibi davran. Sürekli arar, sorarsan iyice sezer ve seninde yataklık yaptığını düşünür boşu boşuna kendini öne atarsın değer mi asla değmez. Sen kendi hayatınla ilgilen. Yarın öbür gün kocasıyla düzelir instasını da açar, telefonunu da kullanır ama sizle artık arkadaş olmaz, arayıp sormaz. O tipler öyle. 15 yıla falan bakma yani
 
İlk cümleniz çok doğru

Ama kendisinin benimle görüşmek istememek için sebebi yok, can ciğer arkadaştık ve birbirimizle görüşmek için zaman yaratırdık hep. Geçen haftaya kadar
Sen her şeyi biliyorsun, seni bedava psikolog olarak kullanmış o yüzden senden uzaklaşır. Seni görmek istemez. İşi bitti çünkü eşi de şüphelenmesin diye belki de senin buldugınu falan söyledi bilemeyiz. O yüzden çok güvenme derim
 
Yaa bi de milletin iğrenç evliliği yüzünden biz eşimle gerilmeyiz asla 😀
İnsanca davranacağımı iyi bilir eşim
Tam olarak davranış kalıbıma güvenir
Vereceğim telkinlere güvenir

Sizin eşler size güvenmeyip boynunuza tasma takmış gibi yönlendiriyorsa bilemem😀
son cümlenize ne desem bilemedim. ben de eşinizin arkadaşınızı kaybetmenize üzülmesine şaşıranlardım. eşim bana günevir ben de ona. verdiğiniz tasma örneğine cevap yazamayacağım.

eşimin ya da benim başıma böyle bir şey gelse birbirimize, üzülmene değmez bir arkadaşmış, sana ulaşmaya bile tenezzül etmemiş kirle işlerinden fırsat bulup derdik. salak mısın da derdik böyle bir çiftiz işte.
 
Back
X