Bir kadın doğum uzmanına görünün belki adet değil üstüne görmedir Veya kimyasal atlatmışsınızdır doktorunuz daha iyi yönlendirecektir. Kısa sürede güzel haberler alırsınız umarım.Merhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )
İlk fırsatta gideceğim benimle aynı durumu yaşayanlar var mı diye merak ettimBir kadın doğum uzmanına görünün belki adet değil üstüne görmedir Veya kimyasal atlatmışsınızdır doktorunuz daha iyi yönlendirecektir. Kısa sürede güzel haberler alırsınız umarım.
Testi tekrarlayabilirsiniz bence varsa da yoksa da belli olurMerhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )
Test alıp bir daha deneyeyimTesti tekrarlayabilirsiniz bence varsa da yoksa da belli olur
Canım ben kimyasal geçirdim o zaman adet olduğum gün betam 3 küsürdü. 18den düştü 3e.Merhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )
Bende emin olamadım bir kadın doğuma gidip tekrar bakılsa iyi olacak gibi kasık ağrım oldu çokCanım ben kimyasal geçirdim o zaman adet olduğum gün betam 3 küsürdü. 18den düştü 3e.
Normal adet gibi oluyor çok sancı olmuyor kimyasalda. Rahimde tutunamadığı için bebek düşüyor çoğu kadın kimyasal atlatıyormuş ama test yapmadığı için fark edemiyorlarmış. Doktora gitsen bile fark edilmez diye düşünüyorum çünkü ultrasonda filanda anlaşılmaz. Kimyasaldan sonra çabuk hamile kalınır diyorlar bu arada inşallah çabucak tutarBende emin olamadım bir kadın doğuma gidip tekrar bakılsa iyi olacak gibi kasık ağrım oldu çok
Bende öyle bildiğim için gitmedim ama şiddetli kasık ağrım oluyor adetimin bitmesine rağmen ve koku ve baş dönmem var o garip geldi yoksa kimyasal geçirdiğime yorup hiç gitmeyi düşünmüyordum ama böyle olunca kafam da soru işareti oldu gibiNormal adet gibi oluyor çok sancı olmuyor kimyasalda. Rahimde tutunamadığı için bebek düşüyor çoğu kadın kimyasal atlatıyormuş ama test yapmadığı için fark edemiyorlarmış. Doktora gitsen bile fark edilmez diye düşünüyorum çünkü ultrasonda filanda anlaşılmaz. Kimyasaldan sonra çabuk hamile kalınır diyorlar bu arada inşallah çabucak tutar
Bi görün o zaman bende kimyasal gebeliğimi koku hassasiyetinden anlamıştım. Adetime daha 15 gün filan vardı hatta ben test yaptım pozitifti. Belkide adet değil üstüne görme gibi birşeydir belli olmaz. Tekrar test yaptın mıBende öyle bildiğim için gitmedim ama şiddetli kasık ağrım oluyor adetimin bitmesine rağmen ve koku ve baş dönmem var o garip geldi yoksa kimyasal geçirdiğime yorup hiç gitmeyi düşünmüyordum ama böyle olunca kafam da soru işareti oldu gibi
Yapmadım adetim 5 gün sürdü ve baya yoğun oldu o yüzden devam ediyordur gibi gelmedi açıkçasıBi görün o zaman bende kimyasal gebeliğimi koku hassasiyetinden anlamıştım. Adetime daha 15 gün filan vardı hatta ben test yaptım pozitifti. Belkide adet değil üstüne görme gibi birşeydir belli olmaz. Tekrar test yaptın mı
canım bi kontrole git o zaman belki vitaminle ilaçla filan destekler rahim durumuna filan bakar bilemedimYapmadım adetim 5 gün sürdü ve baya yoğun oldu o yüzden devam ediyordur gibi gelmedi açıkçası
Selam kızlar benimde betam 4.75 çıktı adetim 3gün gecikti hala gelmiyor şuan takip etmem gerekirmiş böyle olup devam eden var mı gebeligiBatırdım beta sıfırlanmış e nabızdan gördüm doktorun yanına gitsem mi bilemedim zaten sıfırlanmış