Merhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )