• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta 4

mavize

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nisan 2026
Mesajlar
33
Emoji Skoru
5
Puanlar
1
Yaş
26
Merhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )
 
Merhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )
Bir kadın doğum uzmanına görünün belki adet değil üstüne görmedir Veya kimyasal atlatmışsınızdır doktorunuz daha iyi yönlendirecektir. Kısa sürede güzel haberler alırsınız umarım.🌸
 
Bir kadın doğum uzmanına görünün belki adet değil üstüne görmedir Veya kimyasal atlatmışsınızdır doktorunuz daha iyi yönlendirecektir. Kısa sürede güzel haberler alırsınız umarım.🌸
İlk fırsatta gideceğim benimle aynı durumu yaşayanlar var mı diye merak ettim 😇
 
Merhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )
Testi tekrarlayabilirsiniz bence varsa da yoksa da belli olur
 
Merhaba arkadaşlar adet olmam gereken gün erken gebelik testi yaptım çok net çift çizgi çıktı beta verdim 4 çıktı ve adet oldum fakat adetim normal olmasına rağmen mide bulantısı ve arada baş dönmesi yaşıyorum böyle bişey yaşayan var mı ? ( Bir kızım var ve onu da çok silik çizgi ile öğrenmiştim )
Canım ben kimyasal geçirdim o zaman adet olduğum gün betam 3 küsürdü. 18den düştü 3e.
 
Kimyasal olabilir benim de 8 olan beta iki gün sonra 2.5’a düşmüştü o gün regl başlamıştı. 4 olması direkt kimyasal gibi geldi.
 
Bende emin olamadım bir kadın doğuma gidip tekrar bakılsa iyi olacak gibi kasık ağrım oldu çok
Normal adet gibi oluyor çok sancı olmuyor kimyasalda. Rahimde tutunamadığı için bebek düşüyor çoğu kadın kimyasal atlatıyormuş ama test yapmadığı için fark edemiyorlarmış. Doktora gitsen bile fark edilmez diye düşünüyorum çünkü ultrasonda filanda anlaşılmaz. Kimyasaldan sonra çabuk hamile kalınır diyorlar bu arada inşallah çabucak tutar 😍
 
Normal adet gibi oluyor çok sancı olmuyor kimyasalda. Rahimde tutunamadığı için bebek düşüyor çoğu kadın kimyasal atlatıyormuş ama test yapmadığı için fark edemiyorlarmış. Doktora gitsen bile fark edilmez diye düşünüyorum çünkü ultrasonda filanda anlaşılmaz. Kimyasaldan sonra çabuk hamile kalınır diyorlar bu arada inşallah çabucak tutar 😍
Bende öyle bildiğim için gitmedim ama şiddetli kasık ağrım oluyor adetimin bitmesine rağmen ve koku ve baş dönmem var o garip geldi yoksa kimyasal geçirdiğime yorup hiç gitmeyi düşünmüyordum ama böyle olunca kafam da soru işareti oldu gibi
 
Bende öyle bildiğim için gitmedim ama şiddetli kasık ağrım oluyor adetimin bitmesine rağmen ve koku ve baş dönmem var o garip geldi yoksa kimyasal geçirdiğime yorup hiç gitmeyi düşünmüyordum ama böyle olunca kafam da soru işareti oldu gibi
Bi görün o zaman bende kimyasal gebeliğimi koku hassasiyetinden anlamıştım. Adetime daha 15 gün filan vardı hatta ben test yaptım pozitifti. Belkide adet değil üstüne görme gibi birşeydir belli olmaz. Tekrar test yaptın mı
 
Bi görün o zaman bende kimyasal gebeliğimi koku hassasiyetinden anlamıştım. Adetime daha 15 gün filan vardı hatta ben test yaptım pozitifti. Belkide adet değil üstüne görme gibi birşeydir belli olmaz. Tekrar test yaptın mı
Yapmadım adetim 5 gün sürdü ve baya yoğun oldu o yüzden devam ediyordur gibi gelmedi açıkçası
 
Batırdım beta sıfırlanmış e nabızdan gördüm doktorun yanına gitsem mi bilemedim zaten sıfırlanmış
 
Batırdım beta sıfırlanmış e nabızdan gördüm doktorun yanına gitsem mi bilemedim zaten sıfırlanmış
Selam kızlar benimde betam 4.75 çıktı adetim 3gün gecikti hala gelmiyor şuan takip etmem gerekirmiş böyle olup devam eden var mı gebeligi
 
Back
X