Öncelikle merhaba, aranıza yeni katıldım. Son adet tarihim 24 ocaktı. 24-26 şubat arası regl olmam gerekiyordu. 25 şubatta idrar testinde silik çizgi görünce 26 şubatta kan verdim ve 42 çıktı. 28 şubat (bugün) ise değerim 103 olmuş. Sizce değerlerim çok düşük mü? Endişeliyim ilk gebeliğim lütfen yardımcı olun