• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

ÇOK DÜŞÜK AMH VE GEBELİK SÜRECİ

THE FEELING

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Şubat 2026
Mesajlar
7
Emoji Skoru
21
Puanlar
3
Yaş
33
Merhaba kızlar. Benim hikayem biraz uzun olacak ama çocuk sahibi olamayan kadınlara umutta olur inşallah. Sabırla okuyabilirsiniz umarım.

Ocak 2025 yılında evlendim. Evlendikten 1 2 ay sonra adetlerim çok düzensizleşmeye başladı. Çok sık regl olmaya başladım. 15-20 günde bir. Zaten döngülerim normalde de kısaydı. 21-25 gün arasında. Bir kaç ay önemsemedim. 2025 ağustos ayında 1 hafta arayla regl olmaya başlayınca doktora gittim. Doktor yumurtalık rezervime bakmak istedi. Değerlerin normal çıkarsa adet düzenleyici bir ilaç veririm dedi. Bir kaç gün sonra testimin sonucu çıktı. AMH değerim 0.03 tü. Ne olduğunu anlayamadım. Hemen internetten araştırma yaptım ve şok oldum çok üzüldüm. Her yerde tüp bebek diyordu. doktora sonuçlarımı göstermek için gittiğimde hiç bir açıklama yapmadan zaman kaybetmeden bir tüp bebek merkeziyle görüşmemi söyledi. Merkezle görüştük 200 bin gibi bir rakam ve bir sürü gereksiz test istedi. Doğal yolla hamile kalman çok zor dedi. Eşimle düşündük. Hep korunuyorduk. Bir süre korunmayalım kendimiz deneyelim dedik. ben bu sırada bir aktar buldum. aktardan hayıt ürünleri kullandım. aradan 2 ay geçtikten sonra yeniden test yaptırdığımda amh değerim 0.146 olmuştu. elbette yüksek bir değer değildi ama yinede bana umut oldu. aradan yine 2 ay geçti. bu 2 ay benim büyük sıkıntılar üzüntüler çektiğim 2 ay oldu. Ocak 2026 da yeniden doktora giderek hormon testi ve amh testi yaptırdım ve bir şok daha. FSH ım yükselmiş ve AMH değerim 0.01 olmuş. çok çok üzüldüm ama en büyük korkum menopoz oldu. Çünkü daha 34 yaşımdayım. özel hastenede hem tüp bebek doktoru hem kadın doktoru olan bir doktora gittim. amh düşüklüğünde fsh değeri yükselmesinin normal olduğunu, bu amh değerinin beni 10 yıl götüreceğini ve 6 ay kendim denememi söyledi. inositol içerikli bir takviye tavsiye etti. Adetliyken folikül sayımı yaptı. 6-7 tane folikül gördü. Çok güzel moral verdi ve yanından mutlu ayrıldım. İnositol kullanmaya başladıktan sonra yine sık adet görmeye başladığım için bıraktım. tabi bu süreçte ovülasyon testleriyle takip ettim ve günleri değerlendirmeye çalıştım. yine bu süreçte instagramda karşıma çıkan bir sayfadan arı sütü ilaveli hayıt macunu aldım şubat sonunda. bunun yanında d vitamini, folat ve q10 quenzim kullandım 2 ay boyunca. bu arada alkol ve sigarayı bırakamadım beslenmeme dikkat edemedim. 22 nisanda çoklu gebelik testi aldım internet üzerinden. 24 nisanda geldi ve bi deneyeyim dedim ve gözlerime inanamadım. inanamadım. eşim 1 hafta önce sen hamile gibi geliyorsun test yap diyip duruyordu ve gerçekten hamileymişim.
Eylülden nisana olan süreçte ovülasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim. her ay değerlendiremedik. ocak ayından beri değerlendirmeye çalıştık. en son adet tarihim 28 mart. test yapmayacağım dedim kendi kendime ve rahat takıldık. Şeffaf akıntımdan zaten anlıyordum yumurtlama zamanımı. nisan ayında yumurtlama zamanımda şeffaf akıntım çok azdı. acaba mı diyip ovülasyon testi yaptım ve yumurtlama zamanımdı. 3 günü değerlendirdik. yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik testinde bariz çift çizgiyi gördük. hiç bir belirtim yoktu. göğüs acım bile yoktu ki adetim yaklaştığında göğüslerim muhakkak acırdı. sadece akıntım biraz fazlaydı. onda da hiç süphelenmedim. hatta ihtimal bile vermemiştim.

Demem o ki AMH ınız düşük diye karalar bağlamayın. Ara ara hormon tahlillerinizi yaptırın. İlaç kullanımından ziyade doğal ürünleri değerlendirin ve çokta takmamaya çalışın. Adet görüyorsanız elbet sağlıklı bir yumurtaya denk geleceksiniz ve ovülasyon testini stres yapmayacaksanız kullanın. Sadece AMH düşüklüğü yaşayanlar için bu tüp bebek süreci ticarethane gibi geliyor bize en başından beri. Bu süreçte bu platformda çok fazla gezdim çok şey okudum. Olurda hamile kalabilirsem buraya yazacağım diye söz vermiştim kendime. Sabredip sonuna kadar okuyabildiyseniz sizlere de umut olur umarım. Kendinizi üzmeyin günün sonunda her şey Allah ın takdiri
 
Merhaba kızlar. Benim hikayem biraz uzun olacak ama çocuk sahibi olamayan kadınlara umutta olur inşallah. Sabırla okuyabilirsiniz umarım.

Ocak 2025 yılında evlendim. Evlendikten 1 2 ay sonra adetlerim çok düzensizleşmeye başladı. Çok sık regl olmaya başladım. 15-20 günde bir. Zaten döngülerim normalde de kısaydı. 21-25 gün arasında. Bir kaç ay önemsemedim. 2025 ağustos ayında 1 hafta arayla regl olmaya başlayınca doktora gittim. Doktor yumurtalık rezervime bakmak istedi. Değerlerin normal çıkarsa adet düzenleyici bir ilaç veririm dedi. Bir kaç gün sonra testimin sonucu çıktı. AMH değerim 0.03 tü. Ne olduğunu anlayamadım. Hemen internetten araştırma yaptım ve şok oldum çok üzüldüm. Her yerde tüp bebek diyordu. doktora sonuçlarımı göstermek için gittiğimde hiç bir açıklama yapmadan zaman kaybetmeden bir tüp bebek merkeziyle görüşmemi söyledi. Merkezle görüştük 200 bin gibi bir rakam ve bir sürü gereksiz test istedi. Doğal yolla hamile kalman çok zor dedi. Eşimle düşündük. Hep korunuyorduk. Bir süre korunmayalım kendimiz deneyelim dedik. ben bu sırada bir aktar buldum. aktardan hayıt ürünleri kullandım. aradan 2 ay geçtikten sonra yeniden test yaptırdığımda amh değerim 0.146 olmuştu. elbette yüksek bir değer değildi ama yinede bana umut oldu. aradan yine 2 ay geçti. bu 2 ay benim büyük sıkıntılar üzüntüler çektiğim 2 ay oldu. Ocak 2026 da yeniden doktora giderek hormon testi ve amh testi yaptırdım ve bir şok daha. FSH ım yükselmiş ve AMH değerim 0.01 olmuş. çok çok üzüldüm ama en büyük korkum menopoz oldu. Çünkü daha 34 yaşımdayım. özel hastenede hem tüp bebek doktoru hem kadın doktoru olan bir doktora gittim. amh düşüklüğünde fsh değeri yükselmesinin normal olduğunu, bu amh değerinin beni 10 yıl götüreceğini ve 6 ay kendim denememi söyledi. inositol içerikli bir takviye tavsiye etti. Adetliyken folikül sayımı yaptı. 6-7 tane folikül gördü. Çok güzel moral verdi ve yanından mutlu ayrıldım. İnositol kullanmaya başladıktan sonra yine sık adet görmeye başladığım için bıraktım. tabi bu süreçte ovülasyon testleriyle takip ettim ve günleri değerlendirmeye çalıştım. yine bu süreçte instagramda karşıma çıkan bir sayfadan arı sütü ilaveli hayıt macunu aldım şubat sonunda. bunun yanında d vitamini, folat ve q10 quenzim kullandım 2 ay boyunca. bu arada alkol ve sigarayı bırakamadım beslenmeme dikkat edemedim. 22 nisanda çoklu gebelik testi aldım internet üzerinden. 24 nisanda geldi ve bi deneyeyim dedim ve gözlerime inanamadım. inanamadım. eşim 1 hafta önce sen hamile gibi geliyorsun test yap diyip duruyordu ve gerçekten hamileymişim.
Eylülden nisana olan süreçte ovülasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim. her ay değerlendiremedik. ocak ayından beri değerlendirmeye çalıştık. en son adet tarihim 28 mart. test yapmayacağım dedim kendi kendime ve rahat takıldık. Şeffaf akıntımdan zaten anlıyordum yumurtlama zamanımı. nisan ayında yumurtlama zamanımda şeffaf akıntım çok azdı. acaba mı diyip ovülasyon testi yaptım ve yumurtlama zamanımdı. 3 günü değerlendirdik. yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik testinde bariz çift çizgiyi gördük. hiç bir belirtim yoktu. göğüs acım bile yoktu ki adetim yaklaştığında göğüslerim muhakkak acırdı. sadece akıntım biraz fazlaydı. onda da hiç süphelenmedim. hatta ihtimal bile vermemiştim.

Demem o ki AMH ınız düşük diye karalar bağlamayın. Ara ara hormon tahlillerinizi yaptırın. İlaç kullanımından ziyade doğal ürünleri değerlendirin ve çokta takmamaya çalışın. Adet görüyorsanız elbet sağlıklı bir yumurtaya denk geleceksiniz ve ovülasyon testini stres yapmayacaksanız kullanın. Sadece AMH düşüklüğü yaşayanlar için bu tüp bebek süreci ticarethane gibi geliyor bize en başından beri. Bu süreçte bu platformda çok fazla gezdim çok şey okudum. Olurda hamile kalabilirsem buraya yazacağım diye söz vermiştim kendime. Sabredip sonuna kadar okuyabildiyseniz sizlere de umut olur umarım. Kendinizi üzmeyin günün sonunda her şey Allah ın takdiri
Sizin adınıza çok sevindim bende 34 yaşındayım doğal yolla olmuyor yani 1 buçuk seneden beri korunmuyorum infertiliteye yönlendirdi doktor devlet hastanesi olduğu için çok da ilgi yok ilk aşılamamı oldum şuan bekleme sürecindeyim bana da doktor amh değerin düşük tutmazsa tüp bebeğe başvur dedi
 
Sizin adınıza çok sevindim bende 34 yaşındayım doğal yolla olmuyor yani 1 buçuk seneden beri korunmuyorum infertiliteye yönlendirdi doktor devlet hastanesi olduğu için çok da ilgi yok ilk aşılamamı oldum şuan bekleme sürecindeyim bana da doktor amh değerin düşük tutmazsa tüp bebeğe başvur dedi
Ovülasyon testi kullanıyor musunuz ? Eşiniz test yaptırdı mı ?
 
Kullanmıyorum o da yaptırdı ondada sorun yok
Ovülasyon testi kullanmanızı tavsiye ederim. belki günler denk gelmiyordur. tabi her bünye birbirinden farklı. bende kendime 1 yıl gibi bir süre belirlemiştim. Amh değeriniz kaç ? bir arkadaşımda 0.3 ile gebe kaldı. benim 0.01 di
 
Ovulasyon testi cok onemli bana chatgpt mesela 27’si yumurtlama gunu diyordu, 23’unde yumurtlama oldu. Hesaplamalara guvenmemek lazim.
 
Merhaba kızlar. Benim hikayem biraz uzun olacak ama çocuk sahibi olamayan kadınlara umutta olur inşallah. Sabırla okuyabilirsiniz umarım.

Ocak 2025 yılında evlendim. Evlendikten 1 2 ay sonra adetlerim çok düzensizleşmeye başladı. Çok sık regl olmaya başladım. 15-20 günde bir. Zaten döngülerim normalde de kısaydı. 21-25 gün arasında. Bir kaç ay önemsemedim. 2025 ağustos ayında 1 hafta arayla regl olmaya başlayınca doktora gittim. Doktor yumurtalık rezervime bakmak istedi. Değerlerin normal çıkarsa adet düzenleyici bir ilaç veririm dedi. Bir kaç gün sonra testimin sonucu çıktı. AMH değerim 0.03 tü. Ne olduğunu anlayamadım. Hemen internetten araştırma yaptım ve şok oldum çok üzüldüm. Her yerde tüp bebek diyordu. doktora sonuçlarımı göstermek için gittiğimde hiç bir açıklama yapmadan zaman kaybetmeden bir tüp bebek merkeziyle görüşmemi söyledi. Merkezle görüştük 200 bin gibi bir rakam ve bir sürü gereksiz test istedi. Doğal yolla hamile kalman çok zor dedi. Eşimle düşündük. Hep korunuyorduk. Bir süre korunmayalım kendimiz deneyelim dedik. ben bu sırada bir aktar buldum. aktardan hayıt ürünleri kullandım. aradan 2 ay geçtikten sonra yeniden test yaptırdığımda amh değerim 0.146 olmuştu. elbette yüksek bir değer değildi ama yinede bana umut oldu. aradan yine 2 ay geçti. bu 2 ay benim büyük sıkıntılar üzüntüler çektiğim 2 ay oldu. Ocak 2026 da yeniden doktora giderek hormon testi ve amh testi yaptırdım ve bir şok daha. FSH ım yükselmiş ve AMH değerim 0.01 olmuş. çok çok üzüldüm ama en büyük korkum menopoz oldu. Çünkü daha 34 yaşımdayım. özel hastenede hem tüp bebek doktoru hem kadın doktoru olan bir doktora gittim. amh düşüklüğünde fsh değeri yükselmesinin normal olduğunu, bu amh değerinin beni 10 yıl götüreceğini ve 6 ay kendim denememi söyledi. inositol içerikli bir takviye tavsiye etti. Adetliyken folikül sayımı yaptı. 6-7 tane folikül gördü. Çok güzel moral verdi ve yanından mutlu ayrıldım. İnositol kullanmaya başladıktan sonra yine sık adet görmeye başladığım için bıraktım. tabi bu süreçte ovülasyon testleriyle takip ettim ve günleri değerlendirmeye çalıştım. yine bu süreçte instagramda karşıma çıkan bir sayfadan arı sütü ilaveli hayıt macunu aldım şubat sonunda. bunun yanında d vitamini, folat ve q10 quenzim kullandım 2 ay boyunca. bu arada alkol ve sigarayı bırakamadım beslenmeme dikkat edemedim. 22 nisanda çoklu gebelik testi aldım internet üzerinden. 24 nisanda geldi ve bi deneyeyim dedim ve gözlerime inanamadım. inanamadım. eşim 1 hafta önce sen hamile gibi geliyorsun test yap diyip duruyordu ve gerçekten hamileymişim.
Eylülden nisana olan süreçte ovülasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim. her ay değerlendiremedik. ocak ayından beri değerlendirmeye çalıştık. en son adet tarihim 28 mart. test yapmayacağım dedim kendi kendime ve rahat takıldık. Şeffaf akıntımdan zaten anlıyordum yumurtlama zamanımı. nisan ayında yumurtlama zamanımda şeffaf akıntım çok azdı. acaba mı diyip ovülasyon testi yaptım ve yumurtlama zamanımdı. 3 günü değerlendirdik. yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik testinde bariz çift çizgiyi gördük. hiç bir belirtim yoktu. göğüs acım bile yoktu ki adetim yaklaştığında göğüslerim muhakkak acırdı. sadece akıntım biraz fazlaydı. onda da hiç süphelenmedim. hatta ihtimal bile vermemiştim.

Demem o ki AMH ınız düşük diye karalar bağlamayın. Ara ara hormon tahlillerinizi yaptırın. İlaç kullanımından ziyade doğal ürünleri değerlendirin ve çokta takmamaya çalışın. Adet görüyorsanız elbet sağlıklı bir yumurtaya denk geleceksiniz ve ovülasyon testini stres yapmayacaksanız kullanın. Sadece AMH düşüklüğü yaşayanlar için bu tüp bebek süreci ticarethane gibi geliyor bize en başından beri. Bu süreçte bu platformda çok fazla gezdim çok şey okudum. Olurda hamile kalabilirsem buraya yazacağım diye söz vermiştim kendime. Sabredip sonuna kadar okuyabildiyseniz sizlere de umut olur umarım. Kendinizi üzmeyin günün sonunda her şey Allah ın takdiri
Merhaba bende 30 yaşındayım erken menopoz döneminde yim benimde amh 0.01 ilaçla adet oluyorum acaba o inositol içerikli vitamin tam adı ney başka vitamin aldinizmi
 
Merhaba bende 30 yaşındayım erken menopoz döneminde yim benimde amh 0.01 ilaçla adet oluyorum acaba o inositol içerikli vitamin tam adı ney başka vitamin aldinizmi
İnositolü pcos hastalarına tavsiye ediyorlar. amh düşüklüğünde inositol kullanımını araştırdığımda pek iyi olmadığını okudum. bana iyi gelmemişti zaten. ocean proceive kullandım 1 kutu. sonrasında bıraktım. nutraxin in vitaminlerinden çok memnun kaldım. solgar ve omepa kullandım
 
Merhaba kızlar. Benim hikayem biraz uzun olacak ama çocuk sahibi olamayan kadınlara umutta olur inşallah. Sabırla okuyabilirsiniz umarım.

Ocak 2025 yılında evlendim. Evlendikten 1 2 ay sonra adetlerim çok düzensizleşmeye başladı. Çok sık regl olmaya başladım. 15-20 günde bir. Zaten döngülerim normalde de kısaydı. 21-25 gün arasında. Bir kaç ay önemsemedim. 2025 ağustos ayında 1 hafta arayla regl olmaya başlayınca doktora gittim. Doktor yumurtalık rezervime bakmak istedi. Değerlerin normal çıkarsa adet düzenleyici bir ilaç veririm dedi. Bir kaç gün sonra testimin sonucu çıktı. AMH değerim 0.03 tü. Ne olduğunu anlayamadım. Hemen internetten araştırma yaptım ve şok oldum çok üzüldüm. Her yerde tüp bebek diyordu. doktora sonuçlarımı göstermek için gittiğimde hiç bir açıklama yapmadan zaman kaybetmeden bir tüp bebek merkeziyle görüşmemi söyledi. Merkezle görüştük 200 bin gibi bir rakam ve bir sürü gereksiz test istedi. Doğal yolla hamile kalman çok zor dedi. Eşimle düşündük. Hep korunuyorduk. Bir süre korunmayalım kendimiz deneyelim dedik. ben bu sırada bir aktar buldum. aktardan hayıt ürünleri kullandım. aradan 2 ay geçtikten sonra yeniden test yaptırdığımda amh değerim 0.146 olmuştu. elbette yüksek bir değer değildi ama yinede bana umut oldu. aradan yine 2 ay geçti. bu 2 ay benim büyük sıkıntılar üzüntüler çektiğim 2 ay oldu. Ocak 2026 da yeniden doktora giderek hormon testi ve amh testi yaptırdım ve bir şok daha. FSH ım yükselmiş ve AMH değerim 0.01 olmuş. çok çok üzüldüm ama en büyük korkum menopoz oldu. Çünkü daha 34 yaşımdayım. özel hastenede hem tüp bebek doktoru hem kadın doktoru olan bir doktora gittim. amh düşüklüğünde fsh değeri yükselmesinin normal olduğunu, bu amh değerinin beni 10 yıl götüreceğini ve 6 ay kendim denememi söyledi. inositol içerikli bir takviye tavsiye etti. Adetliyken folikül sayımı yaptı. 6-7 tane folikül gördü. Çok güzel moral verdi ve yanından mutlu ayrıldım. İnositol kullanmaya başladıktan sonra yine sık adet görmeye başladığım için bıraktım. tabi bu süreçte ovülasyon testleriyle takip ettim ve günleri değerlendirmeye çalıştım. yine bu süreçte instagramda karşıma çıkan bir sayfadan arı sütü ilaveli hayıt macunu aldım şubat sonunda. bunun yanında d vitamini, folat ve q10 quenzim kullandım 2 ay boyunca. bu arada alkol ve sigarayı bırakamadım beslenmeme dikkat edemedim. 22 nisanda çoklu gebelik testi aldım internet üzerinden. 24 nisanda geldi ve bi deneyeyim dedim ve gözlerime inanamadım. inanamadım. eşim 1 hafta önce sen hamile gibi geliyorsun test yap diyip duruyordu ve gerçekten hamileymişim.
Eylülden nisana olan süreçte ovülasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim. her ay değerlendiremedik. ocak ayından beri değerlendirmeye çalıştık. en son adet tarihim 28 mart. test yapmayacağım dedim kendi kendime ve rahat takıldık. Şeffaf akıntımdan zaten anlıyordum yumurtlama zamanımı. nisan ayında yumurtlama zamanımda şeffaf akıntım çok azdı. acaba mı diyip ovülasyon testi yaptım ve yumurtlama zamanımdı. 3 günü değerlendirdik. yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik testinde bariz çift çizgiyi gördük. hiç bir belirtim yoktu. göğüs acım bile yoktu ki adetim yaklaştığında göğüslerim muhakkak acırdı. sadece akıntım biraz fazlaydı. onda da hiç süphelenmedim. hatta ihtimal bile vermemiştim.

Demem o ki AMH ınız düşük diye karalar bağlamayın. Ara ara hormon tahlillerinizi yaptırın. İlaç kullanımından ziyade doğal ürünleri değerlendirin ve çokta takmamaya çalışın. Adet görüyorsanız elbet sağlıklı bir yumurtaya denk geleceksiniz ve ovülasyon testini stres yapmayacaksanız kullanın. Sadece AMH düşüklüğü yaşayanlar için bu tüp bebek süreci ticarethane gibi geliyor bize en başından beri. Bu süreçte bu platformda çok fazla gezdim çok şey okudum. Olurda hamile kalabilirsem buraya yazacağım diye söz vermiştim kendime. Sabredip sonuna kadar okuyabildiyseniz sizlere de umut olur umarım. Kendinizi üzmeyin günün sonunda her şey Allah ın takdiri
O kadar güzel bir hikaye ki.... Sağlıkla kucağınıza alıp büyütün inşallah. Benim de değerim düşük geldi ister istemez üzülüyor insan. Ama görüyoruz ki nasip de varsa ve insn da çabalamayı bırakmıyorsa bir şekilde oluyor. Umut oldunuz sağ olun paylaştığınız için
 
İnositolü pcos hastalarına tavsiye ediyorlar. amh düşüklüğünde inositol kullanımını araştırdığımda pek iyi olmadığını okudum. bana iyi gelmemişti zaten. ocean proceive kullandım 1 kutu. sonrasında bıraktım. nutraxin in vitaminlerinden çok memnun kaldım. solgar ve omepa kullandım
Teşekkür ederim
 
0.01 amh değerine doktor 10 yıl götürür mü dedi fsh değeriniz kaçtı
 
Fsh değerim en son 11 di
Bence o Amh testinde bir yanlislik olmus. 0.01 Amh ile Fsh 11 olamaz mumkun degil , hele ki 6-7 folikul goruluyorsa kesinlikle olamaz , benim Amh degerim 0.02 Fsh 54 , 1 tane yumurta zor cikti gonalf 300 kullanmama ragmen , sen baska bir labaratuvarda tekrar yaptir canim Amh degerin daha yuksek cikmali
 
Merhaba kızlar. Benim hikayem biraz uzun olacak ama çocuk sahibi olamayan kadınlara umutta olur inşallah. Sabırla okuyabilirsiniz umarım.

Ocak 2025 yılında evlendim. Evlendikten 1 2 ay sonra adetlerim çok düzensizleşmeye başladı. Çok sık regl olmaya başladım. 15-20 günde bir. Zaten döngülerim normalde de kısaydı. 21-25 gün arasında. Bir kaç ay önemsemedim. 2025 ağustos ayında 1 hafta arayla regl olmaya başlayınca doktora gittim. Doktor yumurtalık rezervime bakmak istedi. Değerlerin normal çıkarsa adet düzenleyici bir ilaç veririm dedi. Bir kaç gün sonra testimin sonucu çıktı. AMH değerim 0.03 tü. Ne olduğunu anlayamadım. Hemen internetten araştırma yaptım ve şok oldum çok üzüldüm. Her yerde tüp bebek diyordu. doktora sonuçlarımı göstermek için gittiğimde hiç bir açıklama yapmadan zaman kaybetmeden bir tüp bebek merkeziyle görüşmemi söyledi. Merkezle görüştük 200 bin gibi bir rakam ve bir sürü gereksiz test istedi. Doğal yolla hamile kalman çok zor dedi. Eşimle düşündük. Hep korunuyorduk. Bir süre korunmayalım kendimiz deneyelim dedik. ben bu sırada bir aktar buldum. aktardan hayıt ürünleri kullandım. aradan 2 ay geçtikten sonra yeniden test yaptırdığımda amh değerim 0.146 olmuştu. elbette yüksek bir değer değildi ama yinede bana umut oldu. aradan yine 2 ay geçti. bu 2 ay benim büyük sıkıntılar üzüntüler çektiğim 2 ay oldu. Ocak 2026 da yeniden doktora giderek hormon testi ve amh testi yaptırdım ve bir şok daha. FSH ım yükselmiş ve AMH değerim 0.01 olmuş. çok çok üzüldüm ama en büyük korkum menopoz oldu. Çünkü daha 34 yaşımdayım. özel hastenede hem tüp bebek doktoru hem kadın doktoru olan bir doktora gittim. amh düşüklüğünde fsh değeri yükselmesinin normal olduğunu, bu amh değerinin beni 10 yıl götüreceğini ve 6 ay kendim denememi söyledi. inositol içerikli bir takviye tavsiye etti. Adetliyken folikül sayımı yaptı. 6-7 tane folikül gördü. Çok güzel moral verdi ve yanından mutlu ayrıldım. İnositol kullanmaya başladıktan sonra yine sık adet görmeye başladığım için bıraktım. tabi bu süreçte ovülasyon testleriyle takip ettim ve günleri değerlendirmeye çalıştım. yine bu süreçte instagramda karşıma çıkan bir sayfadan arı sütü ilaveli hayıt macunu aldım şubat sonunda. bunun yanında d vitamini, folat ve q10 quenzim kullandım 2 ay boyunca. bu arada alkol ve sigarayı bırakamadım beslenmeme dikkat edemedim. 22 nisanda çoklu gebelik testi aldım internet üzerinden. 24 nisanda geldi ve bi deneyeyim dedim ve gözlerime inanamadım. inanamadım. eşim 1 hafta önce sen hamile gibi geliyorsun test yap diyip duruyordu ve gerçekten hamileymişim.
Eylülden nisana olan süreçte ovülasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim. her ay değerlendiremedik. ocak ayından beri değerlendirmeye çalıştık. en son adet tarihim 28 mart. test yapmayacağım dedim kendi kendime ve rahat takıldık. Şeffaf akıntımdan zaten anlıyordum yumurtlama zamanımı. nisan ayında yumurtlama zamanımda şeffaf akıntım çok azdı. acaba mı diyip ovülasyon testi yaptım ve yumurtlama zamanımdı. 3 günü değerlendirdik. yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik testinde bariz çift çizgiyi gördük. hiç bir belirtim yoktu. göğüs acım bile yoktu ki adetim yaklaştığında göğüslerim muhakkak acırdı. sadece akıntım biraz fazlaydı. onda da hiç süphelenmedim. hatta ihtimal bile vermemiştim.

Demem o ki AMH ınız düşük diye karalar bağlamayın. Ara ara hormon tahlillerinizi yaptırın. İlaç kullanımından ziyade doğal ürünleri değerlendirin ve çokta takmamaya çalışın. Adet görüyorsanız elbet sağlıklı bir yumurtaya denk geleceksiniz ve ovülasyon testini stres yapmayacaksanız kullanın. Sadece AMH düşüklüğü yaşayanlar için bu tüp bebek süreci ticarethane gibi geliyor bize en başından beri. Bu süreçte bu platformda çok fazla gezdim çok şey okudum. Olurda hamile kalabilirsem buraya yazacağım diye söz vermiştim kendime. Sabredip sonuna kadar okuyabildiyseniz sizlere de umut olur umarım. Kendinizi üzmeyin günün sonunda her şey Allah ın
Merhaba,
Hikayeniz bana çok benziyor..
Amh değeri düşük olan, evlendikten sonra hemen yumurta donduran biriyim ben, transfer aşamasına geçmeden, ovülasyon takibi ile gebe kaldım, tabi tüp bebek ilaçlarından da fayda görmüş olabilirim ya da tüp bebek öncesi çekilen hsg den bilmiyorum ama, düşük amh ı olanlar asla umutsuzluğa kapılmasın lütfen 🌸
Merhaba kızlar. Benim hikayem biraz uzun olacak ama çocuk sahibi olamayan kadınlara umutta olur inşallah. Sabırla okuyabilirsiniz umarım.

Ocak 2025 yılında evlendim. Evlendikten 1 2 ay sonra adetlerim çok düzensizleşmeye başladı. Çok sık regl olmaya başladım. 15-20 günde bir. Zaten döngülerim normalde de kısaydı. 21-25 gün arasında. Bir kaç ay önemsemedim. 2025 ağustos ayında 1 hafta arayla regl olmaya başlayınca doktora gittim. Doktor yumurtalık rezervime bakmak istedi. Değerlerin normal çıkarsa adet düzenleyici bir ilaç veririm dedi. Bir kaç gün sonra testimin sonucu çıktı. AMH değerim 0.03 tü. Ne olduğunu anlayamadım. Hemen internetten araştırma yaptım ve şok oldum çok üzüldüm. Her yerde tüp bebek diyordu. doktora sonuçlarımı göstermek için gittiğimde hiç bir açıklama yapmadan zaman kaybetmeden bir tüp bebek merkeziyle görüşmemi söyledi. Merkezle görüştük 200 bin gibi bir rakam ve bir sürü gereksiz test istedi. Doğal yolla hamile kalman çok zor dedi. Eşimle düşündük. Hep korunuyorduk. Bir süre korunmayalım kendimiz deneyelim dedik. ben bu sırada bir aktar buldum. aktardan hayıt ürünleri kullandım. aradan 2 ay geçtikten sonra yeniden test yaptırdığımda amh değerim 0.146 olmuştu. elbette yüksek bir değer değildi ama yinede bana umut oldu. aradan yine 2 ay geçti. bu 2 ay benim büyük sıkıntılar üzüntüler çektiğim 2 ay oldu. Ocak 2026 da yeniden doktora giderek hormon testi ve amh testi yaptırdım ve bir şok daha. FSH ım yükselmiş ve AMH değerim 0.01 olmuş. çok çok üzüldüm ama en büyük korkum menopoz oldu. Çünkü daha 34 yaşımdayım. özel hastenede hem tüp bebek doktoru hem kadın doktoru olan bir doktora gittim. amh düşüklüğünde fsh değeri yükselmesinin normal olduğunu, bu amh değerinin beni 10 yıl götüreceğini ve 6 ay kendim denememi söyledi. inositol içerikli bir takviye tavsiye etti. Adetliyken folikül sayımı yaptı. 6-7 tane folikül gördü. Çok güzel moral verdi ve yanından mutlu ayrıldım. İnositol kullanmaya başladıktan sonra yine sık adet görmeye başladığım için bıraktım. tabi bu süreçte ovülasyon testleriyle takip ettim ve günleri değerlendirmeye çalıştım. yine bu süreçte instagramda karşıma çıkan bir sayfadan arı sütü ilaveli hayıt macunu aldım şubat sonunda. bunun yanında d vitamini, folat ve q10 quenzim kullandım 2 ay boyunca. bu arada alkol ve sigarayı bırakamadım beslenmeme dikkat edemedim. 22 nisanda çoklu gebelik testi aldım internet üzerinden. 24 nisanda geldi ve bi deneyeyim dedim ve gözlerime inanamadım. inanamadım. eşim 1 hafta önce sen hamile gibi geliyorsun test yap diyip duruyordu ve gerçekten hamileymişim.
Eylülden nisana olan süreçte ovülasyon testiyle yumurtlamamı takip ettim. her ay değerlendiremedik. ocak ayından beri değerlendirmeye çalıştık. en son adet tarihim 28 mart. test yapmayacağım dedim kendi kendime ve rahat takıldık. Şeffaf akıntımdan zaten anlıyordum yumurtlama zamanımı. nisan ayında yumurtlama zamanımda şeffaf akıntım çok azdı. acaba mı diyip ovülasyon testi yaptım ve yumurtlama zamanımdı. 3 günü değerlendirdik. yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik testinde bariz çift çizgiyi gördük. hiç bir belirtim yoktu. göğüs acım bile yoktu ki adetim yaklaştığında göğüslerim muhakkak acırdı. sadece akıntım biraz fazlaydı. onda da hiç süphelenmedim. hatta ihtimal bile vermemiştim.

Demem o ki AMH ınız düşük diye karalar bağlamayın. Ara ara hormon tahlillerinizi yaptırın. İlaç kullanımından ziyade doğal ürünleri değerlendirin ve çokta takmamaya çalışın. Adet görüyorsanız elbet sağlıklı bir yumurtaya denk geleceksiniz ve ovülasyon testini stres yapmayacaksanız kullanın. Sadece AMH düşüklüğü yaşayanlar için bu tüp bebek süreci ticarethane gibi geliyor bize en başından beri. Bu süreçte bu platformda çok fazla gezdim çok şey okudum. Olurda hamile kalabilirsem buraya yazacağım diye söz vermiştim kendime. Sabredip sonuna kadar okuyabildiyseniz sizlere de umut olur umarım. Kendinizi üzmeyin günün sonunda her şey Allah ın takdiri
Merhaba,
Hikayeniz bana çok benziyor..
Amh değeri düşük olan, evlendikten sonra hemen yumurta donduran biriyim ben, transfer aşamasına geçmeden, ovülasyon takibi ile gebe kaldım, tabi tüp bebek ilaçlarından da fayda görmüş olabilirim ya da tüp bebek öncesi çekilen hsg den bilmiyorum ama, düşük amh ı olanlar asla umutsuzluğa kapılmasın lütfen 🌸
 
Bence o Amh testinde bir yanlislik olmus. 0.01 Amh ile Fsh 11 olamaz mumkun degil , hele ki 6-7 folikul goruluyorsa kesinlikle olamaz , benim Amh degerim 0.02 Fsh 54 , 1 tane yumurta zor cikti gonalf 300 kullanmama ragmen , sen baska bir labaratuvarda tekrar yaptir canim Amh degerin daha yuksek cikmali
2 kez amh testi yaptırdım farklı yerlerde. ilk ölçümde amh değerim 0.03 ken fsh değerim 5 ti. ikinci ölçümde 2 ay sonra amh değerim 0.146 üçüncü amh ölçümünde 0.01 ve fsh değerim 11 di. folikül sayım evet amh değerime göre fazlaydı. bir yerde bir uyumsuzluk var ama doktorlar bir açıklama yapmadılar.
 
2 kez amh testi yaptırdım farklı yerlerde. ilk ölçümde amh değerim 0.03 ken fsh değerim 5 ti. ikinci ölçümde 2 ay sonra amh değerim 0.146 üçüncü amh ölçümünde 0.01 ve fsh değerim 11 di. folikül sayım evet amh değerime göre fazlaydı. bir yerde bir uyumsuzluk var ama doktorlar bir açıklama yapmadılar.
e2 hormonı ile zıt çalışıyor fsh 11 iken estradiol epey yüksek çıkar o düşük çıkarsa fsh artar. yalancı bir düşük hal görülür o zaman fsh ta. daha sabit kalan amh. ama o amh ta 5 6 folikül biraz fazla yine de.. her halükarda tebrikler :)
 
e2 hormonı ile zıt çalışıyor fsh 11 iken estradiol epey yüksek çıkar o düşük çıkarsa fsh artar. yalancı bir düşük hal görülür o zaman fsh ta. daha sabit kalan amh. ama o amh ta 5 6 folikül biraz fazla yine de.. her halükarda tebrikler :)
Merhaba peki ilk AMH 0,89 aynı hastane aynı labartuar 1 ay sonra 1,89 sonra 1 yıl sonra verdimm1,20 folkül 2 yıldır 17,16,18 tane sizce nasıl yaş 26
 
e2 hormonı ile zıt çalışıyor fsh 11 iken estradiol epey yüksek çıkar o düşük çıkarsa fsh artar. yalancı bir düşük hal görülür o zaman fsh ta. daha sabit kalan amh. ama o amh ta 5 6 folikül biraz fazla yine de.. her halükarda tebrikler :)
Hepsi aynı labartuar
 
Merhaba peki ilk AMH 0,89 aynı hastane aynı labartuar 1 ay sonra 1,89 sonra 1 yıl sonra verdimm1,20 folkül 2 yıldır 17,16,18 tane sizce nasıl yaş 26
Uzman değilim yanlış anlaşılmasın. Amh regl dönemi fazına göre bile oynar. oynamaz dense de pratikte değişiyor. Ayrıca aynı laboratuvar olsa da o kanın incelenme şartları da değişebiliyor zamanlama ısı vs. Görünen folikül en önemlisi sizin de gayet iyi
 
Uzman değilim yanlış anlaşılmasın. Amh regl dönemi fazına göre bile oynar. oynamaz dense de pratikte değişiyor. Ayrıca aynı laboratuvar olsa da o kanın incelenme şartları da değişebiliyor zamanlama ısı vs. Görünen folikül en önemlisi sizin de gayet iyi
Teşekkür ederim haklısınız
 
Back
X