Beta 42 den 103 e yükseliş yorum

Sibsib23

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2026
Mesajlar
7
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
26
Öncelikle merhaba, aranıza yeni katıldım. Son adet tarihim 24 ocaktı. 24-26 şubat arası regl olmam gerekiyordu. 25 şubatta idrar testinde silik çizgi görünce 26 şubatta kan verdim ve 42 çıktı. 28 şubat (bugün) ise değerim 103 olmuş. Sizce değerlerim çok düşük mü? Endişeliyim ilk gebeliğim lütfen yardımcı olun
 
Artışı iyi gayet
 
Forumda diğerlerinin adet gecikmesi sonrası bu değerlerin düşük olduğunu yazdıklarını okudum ve korkmuştum
 
`