K Kelebekgunlugu Üye Kayıtlı Üye Katılım 19 Aralık 2020 Mesajlar 255 Emoji Skoru 126 Puanlar 23 Yaş 30 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #1 Kızlar merhaba dün testim pozitif çıkmıştı bugün beta 60 çıktı. Gebelik var dedi laboratuvar. Şimdi 2 günde bir ölçüm mü yaptırmalıyım ve değer kaç olunca kadın doğuma gideyim?
Kızlar merhaba dün testim pozitif çıkmıştı bugün beta 60 çıktı. Gebelik var dedi laboratuvar. Şimdi 2 günde bir ölçüm mü yaptırmalıyım ve değer kaç olunca kadın doğuma gideyim?
merve consume obey die Pro Üye Katılım 13 Ocak 2020 Mesajlar 47.469 En iyi cevaplar 2 Emoji Skoru 190.223 Puanlar 598 Yaş 34 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #2 Değer 3bin üzeri olunca kese karından görünür. 2 gün sonra da kan verin düzenli artış olur inşallah.
K Kelebekgunlugu Üye Kayıtlı Üye Katılım 19 Aralık 2020 Mesajlar 255 Emoji Skoru 126 Puanlar 23 Yaş 30 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #3 Merve .!.: Değer 3bin üzeri olunca kese karından görünür. 2 gün sonra da kan verin düzenli artış olur inşallah. Genişletmek için tıkla... Teşekkür ederim 1000 küsürken vajinal ultrasondan gözüküyor mu
Merve .!.: Değer 3bin üzeri olunca kese karından görünür. 2 gün sonra da kan verin düzenli artış olur inşallah. Genişletmek için tıkla... Teşekkür ederim 1000 küsürken vajinal ultrasondan gözüküyor mu
merve consume obey die Pro Üye Katılım 13 Ocak 2020 Mesajlar 47.469 En iyi cevaplar 2 Emoji Skoru 190.223 Puanlar 598 Yaş 34 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #4 Premses9 .!.: Teşekkür ederim 1000 küsürken vajinal ultrasondan gözüküyor mu Genişletmek için tıkla... Evet 1500 civarı sanırım ama 3bini bekleyebilirsin 3binle de minicik kese görünüyor zaten.
Premses9 .!.: Teşekkür ederim 1000 küsürken vajinal ultrasondan gözüküyor mu Genişletmek için tıkla... Evet 1500 civarı sanırım ama 3bini bekleyebilirsin 3binle de minicik kese görünüyor zaten.
K Kelebekgunlugu Üye Kayıtlı Üye Katılım 19 Aralık 2020 Mesajlar 255 Emoji Skoru 126 Puanlar 23 Yaş 30 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #5 Merve .!.: Evet 1500 civarı sanırım ama 3bini bekleyebilirsin 3binle de minicik kese görünüyor zaten. Genişletmek için tıkla... Tamam o zaman çok teşekkür ederim
Merve .!.: Evet 1500 civarı sanırım ama 3bini bekleyebilirsin 3binle de minicik kese görünüyor zaten. Genişletmek için tıkla... Tamam o zaman çok teşekkür ederim
Dunyamutlu Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 7 Mart 2021 Mesajlar 800 Emoji Skoru 575 Puanlar 53 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #6 Premses9 .!.: Teşekkür ederim 1000 küsürken vajinal ultrasondan gözüküyor mu Genişletmek için tıkla... Regl ne kafar gecikti? Ben regl 3 gün gecikince gittim düzenli artık oluyormu diye baktı, dünde keseyi gördük
Premses9 .!.: Teşekkür ederim 1000 küsürken vajinal ultrasondan gözüküyor mu Genişletmek için tıkla... Regl ne kafar gecikti? Ben regl 3 gün gecikince gittim düzenli artık oluyormu diye baktı, dünde keseyi gördük
K Kelebekgunlugu Üye Kayıtlı Üye Katılım 19 Aralık 2020 Mesajlar 255 Emoji Skoru 126 Puanlar 23 Yaş 30 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #7 pezo .!.: Regl ne kafar gecikti? Ben regl 3 gün gecikince gittim düzenli artık oluyormu diye baktı, dünde keseyi gördük Genişletmek için tıkla... Bugün gecikmenin 3. Günü
pezo .!.: Regl ne kafar gecikti? Ben regl 3 gün gecikince gittim düzenli artık oluyormu diye baktı, dünde keseyi gördük Genişletmek için tıkla... Bugün gecikmenin 3. Günü
Dunyamutlu Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 7 Mart 2021 Mesajlar 800 Emoji Skoru 575 Puanlar 53 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #8 Premses9 .!.: Bugün gecikmenin 3. Günü Genişletmek için tıkla... Bi kaç gün daha bekleyip git bence kadın doğuma ben erken gittim git gel git gel daha stres oluyor insan
Premses9 .!.: Bugün gecikmenin 3. Günü Genişletmek için tıkla... Bi kaç gün daha bekleyip git bence kadın doğuma ben erken gittim git gel git gel daha stres oluyor insan
K Kelebekgunlugu Üye Kayıtlı Üye Katılım 19 Aralık 2020 Mesajlar 255 Emoji Skoru 126 Puanlar 23 Yaş 30 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #9 pezo .!.: Bi kaç gün daha bekleyip git bence kadın doğuma ben erken gittim git gel git gel daha stres oluyor insan Genişletmek için tıkla... Kese görünecek değere gelince gitmeyi düşünüyorum ya
pezo .!.: Bi kaç gün daha bekleyip git bence kadın doğuma ben erken gittim git gel git gel daha stres oluyor insan Genişletmek için tıkla... Kese görünecek değere gelince gitmeyi düşünüyorum ya
Dunyamutlu Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 7 Mart 2021 Mesajlar 800 Emoji Skoru 575 Puanlar 53 27 Nisan 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi Kelebekgunlugu #10 Premses9 .!.: Kese görünecek değere gelince gitmeyi düşünüyorum ya Genişletmek için tıkla... 5+3 ben suanda dün gördük işte keseyi bencede bekle kanamadan felan olmazsa
Premses9 .!.: Kese görünecek değere gelince gitmeyi düşünüyorum ya Genişletmek için tıkla... 5+3 ben suanda dün gördük işte keseyi bencede bekle kanamadan felan olmazsa