Beta degeri

ebru girgin

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Mayıs 2025
Mesajlar
8
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
33
Kan testi verdim ama doktora daha gosteremedim lütfen anlayan yazabilir mi hiç birşey anlamadım işteyim de doktora da gidemiyorum şuan olecem meraktan beta değerimi ekte sundum
 

Eklentiler

  • Screenshot_20250503-134500_1.webp
    11,5 KB · Görüntüleme: 53
Kac haftalık olabilir sizce çünkü yaklaşık bir ay olmadı bile doktora gitmiştim yoktu ultrasana baktı doktor
 
16 Nisan'da gittim ultrasonla baktı kan aldı yok dedi doktor ama
 
Kan testi verdim ama doktora daha gosteremedim lütfen anlayan yazabilir mi hiç birşey anlamadım işteyim de doktora da gidemiyorum şuan olecem meraktan beta değerimi ekte sundum
Tebrikler gebesiniz.iki gün sonra yine kan verip iki katı artıyor mu diye takip etmeniz gerekebilir
 
Yani 16 nisandan bu yana 18 gün geçmiş daha o zaman yok demisti doktorum
 
Kac haftalık olabilir sizce çünkü yaklaşık bir ay olmadı bile doktora gitmiştim yoktu ultrasana baktı doktor
Ultrasyonda gözükmez zaten hemen stresten yapma gebesin canım pazartesi tekrar git betaya baksınlar baya yükselmiştir
 
Kan testi verdim ama doktora daha gosteremedim lütfen anlayan yazabilir mi hiç birşey anlamadım işteyim de doktora da gidemiyorum şuan olecem meraktan beta değerimi ekte sundum
Hamilesiniz tebrikler. Çok yeni sanırım 16 nisanda yokmuş. İki günde bir kan testi verin
 
`