• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta hcg değerleri ve dış gebelik şüphesi

matmzl

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ocak 2026
Mesajlar
6
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
37
Hanımlar merhaba son adet tarihim 9 aralik. 9 10 11 ocakta adetimi beklerken gelmedi. 14 ocakta ise test yaptim ve silik bir cizgiyle hamile oldugumu ogrendim. Sira kan testlerime gelince aile hekiminde 16 ocak 52,79; 21 ocak 984,72 24 ocakta ise kadin doguma gittim bana yaklasik alti haftalik olabilecegimi soyledi. Ne vajinal ultrasonda ne de normal ultrasonda kese goründü. Tekrar beta verdim. Bu sefer acilde 24 ocak 1152 cikti 26 ocakta yani bugun ise 1535 cikti. Dr tekrar cagirdi ama kese yine yok. Cok yavas artis var dedi. Persembe de gorulmezse dusurecegini soyledi. İnanin ne hamile oldugumun sevincini yasayabildim ne de onu icimde hissedebiliyorum. Bu arada ne bir agri kanama hic sikayetim yok. Ayni sureci yasayan var mi? Fikirlerinize cok ihtiyacim var. Tesekkur ederim...
 
Hanımlar merhaba son adet tarihim 9 aralik. 9 10 11 ocakta adetimi beklerken gelmedi. 14 ocakta ise test yaptim ve silik bir cizgiyle hamile oldugumu ogrendim. Sira kan testlerime gelince aile hekiminde 16 ocak 52,79; 21 ocak 984,72 24 ocakta ise kadin doguma gittim bana yaklasik alti haftalik olabilecegimi soyledi. Ne vajinal ultrasonda ne de normal ultrasonda kese goründü. Tekrar beta verdim. Bu sefer acilde 24 ocak 1152 cikti 26 ocakta yani bugun ise 1535 cikti. Dr tekrar cagirdi ama kese yine yok. Cok yavas artis var dedi. Persembe de gorulmezse dusurecegini soyledi. İnanin ne hamile oldugumun sevincini yasayabildim ne de onu icimde hissedebiliyorum. Bu arada ne bir agri kanama hic sikayetim yok. Ayni sureci yasayan var mi? Fikirlerinize cok ihtiyacim var. Tesekkur ederim...
Ben varım bende de hiçbir belirti olmadı maalesef betam önce düzenli sonra düzensiz arttı kese görünmedi.
 
Tuplerinize bakıldı mi değere göre direk diş gebelik denemez inşallah tupler de bir seu yoktur
Hanımlar merhaba son adet tarihim 9 aralik. 9 10 11 ocakta adetimi beklerken gelmedi. 14 ocakta ise test yaptim ve silik bir cizgiyle hamile oldugumu ogrendim. Sira kan testlerime gelince aile hekiminde 16 ocak 52,79; 21 ocak 984,72 24 ocakta ise kadin doguma gittim bana yaklasik alti haftalik olabilecegimi soyledi. Ne vajinal ultrasonda ne de normal ultrasonda kese goründü. Tekrar beta verdim. Bu sefer acilde 24 ocak 1152 cikti 26 ocakta yani bugun ise 1535 cikti. Dr tekrar cagirdi ama kese yine yok. Cok yavas artis var dedi. Persembe de gorulmezse dusurecegini soyledi. İnanin ne hamile oldugumun sevincini yasayabildim ne de onu icimde hissedebiliyorum. Bu arada ne bir agri kanama hic sikayetim yok. Ayni sureci yasayan var mi? Fikirlerinize cok ihtiyacim var. Tesekkur ederim...
 
Tuplerinize bakıldı mi değere göre direk diş gebelik denemez inşallah tupler de bir seu yoktur
Hayır tuplere de bakilmadi. Ne icte ne de dista keseye dair bir isaret yok. Dra dedim ki gec dollenme olamaz mi? Hersey olabilir dedi. Adet tarihinle gebelik haftasi uyusmuyor dedi
 
Hayır tuplere de bakilmadi. Ne icte ne de dista keseye dair bir isaret yok. Dra dedim ki gec dollenme olamaz mi? Hersey olabilir dedi. Adet tarihinle gebelik haftasi uyusmuyor dedi
Tarihin çok önemli olduğunu düşünmüyorum ben geç döllenme ile hamile kaldım ama artışınız sağlıklı görünmüyor umarım hersey yolunda gider
 
Tarihin çok önemli olduğunu düşünmüyorum ben geç döllenme ile hamile kaldım ama artışınız sağlıklı görünmüyor umarım hersey yolunda gider
Beklemekten baska carem yok. Tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin
 
Beklemekten baska carem yok. Tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin
Eğer yolunda gitmezse de isyan etmeyin iyi yönünden bakın doğal yolla hamile kalabiliyorsunuz hiç bir engeliniz yokmuş demek ki 😊 vücut bir mekanizma sağlıklı olan bebek , annesi uyuşturucu bağımlısı olsa bile hayata tutunuyor . Doktorum her zaman kötü ihtimal vardır ilk 10 hafta da da düşük olabilir , 20. Haftadan sonra erken doğum olup ölebilir, her şey yolunda gidip doğum da ölebilir veya engelli doğup 1 ay yaşayıp ölebilir, erken kayıplar her zaman ne kadar kötü olsa da aslında şanstır der . Ben de bir düşük yaşadım tekrar hamileyim tekrar oluyor merak etmeyin dualarım sizinle ❣️
 
Eğer yolunda gitmezse de isyan etmeyin iyi yönünden bakın doğal yolla hamile kalabiliyorsunuz hiç bir engeliniz yokmuş demek ki 😊 vücut bir mekanizma sağlıklı olan bebek , annesi uyuşturucu bağımlısı olsa bile hayata tutunuyor . Doktorum her zaman kötü ihtimal vardır ilk 10 hafta da da düşük olabilir , 20. Haftadan sonra erken doğum olup ölebilir, her şey yolunda gidip doğum da ölebilir veya engelli doğup 1 ay yaşayıp ölebilir, erken kayıplar her zaman ne kadar kötü olsa da aslında şanstır der . Ben de bir düşük yaşadım tekrar hamileyim tekrar oluyor merak etmeyin dualarım sizinle ❣️
Sizin adiniza cok sevindim. Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. Cok uzulsem de takdiri ilahi. Cok tesrkkur ederim.soylediklerinizi unutmayacagim❤️
 
Merhaba, benim de değerlerim yavaş yükseliyordu kürtaja rağmen yükselmeye devam edince dış gebelik kesinleşmişti. İnşallah sağlıklıdır, değilse de rahim içi bir gebeliktir.
 
Peki siz ne yaptiniz bu süreçte nasilsiniz?
En son betam 4200 oldu ve hala kese olmayınca dış gebelik kesinleşti sanırım o renkli ultrason çekenler dahil 5 doktor baktı sadece biri bebeği tüpte buldu hala yaşıyordu kalp atışını dinledim sonra iğneyle düşüreceklerdi ben ameliyat istedim tüpümle beraber alındı benim ameliyat istememin sebebi zaten eşimden dolayı doğal yolla hamile kalamıyor olmam mı o yüzden tüpümden rahatça vazgeçtim siz geçmeyin siz iğneyle rahat rahat düşüttürürsünüz doktorunuz size gerekli açıklamayı yapar . Allah yardımcınız olsun tekrar gittiniz mi
 
Merhaba, benim de değerlerim yavaş yükseliyordu kürtaja rağmen yükselmeye devam edince dış gebelik kesinleşmişti. İnşallah sağlıklıdır, değilse de rahim içi bir gebelikt

En son betam 4200 oldu ve hala kese olmayınca dış gebelik kesinleşti sanırım o renkli ultrason çekenler dahil 5 doktor baktı sadece biri bebeği tüpte buldu hala yaşıyordu kalp atışını dinledim sonra iğneyle düşüreceklerdi ben ameliyat istedim tüpümle beraber alındı benim ameliyat istememin sebebi zaten eşimden dolayı doğal yolla hamile kalamıyor olmam mı o yüzden tüpümden rahatça vazgeçtim siz geçmeyin siz iğneyle rahat rahat düşüttürürsünüz doktorunuz size gerekli açıklamayı yapar . Allah yardımcınız olsun tekrar gittiniz mi
 
Bende dış gebelik yaşadım da o süreci çok iyi biliyorum
 
Back
X