- Katılım
- 26 Ocak 2026
- Mesajlar
- 6
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 37
Hanımlar merhaba son adet tarihim 9 aralik. 9 10 11 ocakta adetimi beklerken gelmedi. 14 ocakta ise test yaptim ve silik bir cizgiyle hamile oldugumu ogrendim. Sira kan testlerime gelince aile hekiminde 16 ocak 52,79; 21 ocak 984,72 24 ocakta ise kadin doguma gittim bana yaklasik alti haftalik olabilecegimi soyledi. Ne vajinal ultrasonda ne de normal ultrasonda kese goründü. Tekrar beta verdim. Bu sefer acilde 24 ocak 1152 cikti 26 ocakta yani bugun ise 1535 cikti. Dr tekrar cagirdi ama kese yine yok. Cok yavas artis var dedi. Persembe de gorulmezse dusurecegini soyledi. İnanin ne hamile oldugumun sevincini yasayabildim ne de onu icimde hissedebiliyorum. Bu arada ne bir agri kanama hic sikayetim yok. Ayni sureci yasayan var mi? Fikirlerinize cok ihtiyacim var. Tesekkur ederim...