- Katılım
- 7 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 38
- Emoji Skoru
- 12
- Puanlar
- 18
Merhabalar hanımlar :) son adet tarihim 19 Aralık ve ben 18 Ocak akşamı evde yaptığım kaset test ile hamile olduğumu öğrendim ertesi sabah testi ilk idrarla tekrarladım yine aynı şekilde koyu çift çizgi çıktı.. Aynı gün doktora gittim. Beta hcg değerim 311 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 613 çıktı 2 gün sonra tekrar istedi 989 çıktı.. Doktor değerlerimin 2 katı artmadığını söylüyor.. Yarın doktora gidicem ve beni muayene edicek eğer kese bişe görmezse değerlerime göre kürtaj olacağımı söyledi.. Kafam allak bullak oldu korkuyorum. Sizce değerlerim nasıl böyle şeyler yaşayıp hamileliği iyi giden oldu mu yoksa dış gebelik veya kimyasal ile mi sonuçlandı yardımcı olursanız çok sevinirim 