• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta HCG

hayır bana iğneden sonra kullanmamı söylemedi. Gebelikten sonrada hiç doktoruma girmedim cuma günü gideceğim. Siz kullanıyor musunuz
Bana bir hafta daha kullan dedi haftaya cuma tekrar çağırdı aslında kanama falan yok ama nedense bir hafta daha kullan dedi
 
Hayır cuma günü sadece iş yerimin tıp merkezine göründüm. Kendi doktoruma gitmedim.
Beta hcg ni tahmini olarak hesapla mesela ne zaman 1500 üzerine çıkar diye hesapla onagöre git bence çok da geciktirme en azından aklında soruları sorarsın
 
Back
X