- Katılım
- 14 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 51
- Emoji Skoru
- 6
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 24
Hastaneye gittiniz mi acabaEbet kask ağrısı normal belirti olmaması daha kötü
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Hastaneye gittiniz mi acabaEbet kask ağrısı normal belirti olmaması daha kötü
Cuma günü gideceğimHastaneye gittiniz mi acaba
Tamam bende cumartesi günü gidecem haberleşelimCuma günü gideceğim
Ne yaptın inşallah güzel haberler aldın mıCuma günü gideceğim
Evet canım dün keseyi gördük çok şükürNe yaptın inşallah güzel haberler aldın mı
Bizde bugün kalp atımını gördük henüz duyamadık ama doktor gördü haftaya duyarsınuz dedi çok şükür çok sevindim ikimizin adınaEvet canım dün keseyi gördük çok şükürsen ne yaptın
Aaa öyle mi çok sevindim. Haftaya cumartesi tekrar gideceğiz duyarız inşallahBizde bugün kalp atımını gördük henüz duyamadık ama doktor gördü haftaya duyarsınuz dedi çok şükür çok sevindim ikimizin adına![]()
5'in üstü gebelik olarak kabul ediliyor. 2günde bir kan verin. adetiniz ne zaman gelecekti düzenli mibenimde kan sonucum böyle çıktı sizce gebelik var mı ?
Keseyi görmen için betanın 1000 i geçmesi lazımKizlar beta HCG ayın 3nde 178 çıktı ayın 6sinda 551 son adetim 8 Ocak olucak adetim 5 subatti Perşembe doktora gidicem 5 haftalık olmuş oluyor kese görür müyüm birde beta artışım nasıl sizce
İnşallah duyarızAaa öyle mi çok sevindim. Haftaya cumartesi tekrar gideceğiz duyarız inşallah![]()
Evet femara ve Ovitrelle
Kızlar hapa kaçıncı gün başladınız ve iğneyi kaçıncı gün yaptırdınız ve ilişki sıklığı neydi lütfen yardımcı olur musunuzz bende bugün başladım iğne ne zaman yapılacak doktorum söylemediKızlar ben çatlatma iğnesi vurularak hamile kaldım 31 ocakta da çatlatma iğnesi vuruldum gebeyim fakat gebeliğimi nasıl hesaplıcam son adete göre hesaplarsam 5 haftalık gösteriyor ama o kadar değil bence
Adetin 5. Günü başladım ben, 12 gün sanırım muayaneye gittim yumurta ölçüsüne bakıyor doktora uygunsa iğneyi veriyor. Birde doktorunuz zaten size ilişki için takvim verecek şu günler ilişki planlayın diyeKızlar hapa kaçıncı gün başladınız ve iğneyi kaçıncı gün yaptırdınız ve ilişki sıklığı neydi lütfen yardımcı olur musunuzz bende bugün başladım iğne ne zaman yapılacak doktorum söylemedi
Teşekkür ederim canım ben 3. Gün başladım bi sorun olurmu acabaAdetin 5. Günü başladım ben, 12 gün sanırım muayaneye gittim yumurta ölçüsüne bakıyor doktora uygunsa iğneyi veriyor. Birde doktorunuz zaten size ilişki için takvim verecek şu günler ilişki planlayın diye
Yani doktorunuz karar verir ona demekki o şekilde uygun görmüş muayanae ediyor sonuçtaTeşekkür ederim canım ben 3. Gün başladım bi sorun olurmu acaba
Yok kız ben doktora gitmedim kendim başladımYani doktorunuz karar verir ona demekki o şekilde uygun görmüş muayanae ediyor sonuçta![]()
Aaa öyle mi, genelde 5. Gün başlatıyorlar keşke gitseydinizYok kız ben doktora gitmedim kendim başladım
Adetimin 5. Günü başladım hapa sonra kontrole gittim ama inan doktor dedi ki birden fazla yumurtalık büyümüş iğne olumsuz gibi duryor yine de iki gün sonra gel dedi be ımudumj kesmiştim bir gittim bir tane kalmış diğerleri hep küçülmüş yani iğneyi be baya geç oldum hap bittikten 11 gün sonra vuruldum iğneyi ilişki de iğne vurulduktan 36 saat sonra yapın dedi ve ertesi gün tekrar yapın dedi biz sadece 36 saat sonra yapabildik gece ben hiç kalkmadan uyudum çok şükür tuttuKızlar hapa kaçıncı gün başladınız ve iğneyi kaçıncı gün yaptırdınız ve ilişki sıklığı neydi lütfen yardımcı olur musunuzz bende bugün başladım iğne ne zaman yapılacak doktorum söylemedi
Anladım canım senin süreç biraz farklı olmuşşAdetimin 5. Günü başladım hapa sonra kontrole gittim ama inan doktor dedi ki birden fazla yumurtalık büyümüş iğne olumsuz gibi duryor yine de iki gün sonra gel dedi be ımudumj kesmiştim bir gittim bir tane kalmış diğerleri hep küçülmüş yani iğneyi be baya geç oldum hap bittikten 11 gün sonra vuruldum iğneyi ilişki de iğne vurulduktan 36 saat sonra yapın dedi ve ertesi gün tekrar yapın dedi biz sadece 36 saat sonra yapabildik gece ben hiç kalkmadan uyudum çok şükür tuttu