• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta HCG

benimde kan sonucum böyle çıktı sizce gebelik var mı ?
 

Eklentiler

  • IMG_0059.webp
    IMG_0059.webp
    5,2 KB · Görüntüleme: 36
Kizlar beta HCG ayın 3nde 178 çıktı ayın 6sinda 551 son adetim 8 Ocak olucak adetim 5 subatti Perşembe doktora gidicem 5 haftalık olmuş oluyor kese görür müyüm birde beta artışım nasıl sizce
Keseyi görmen için betanın 1000 i geçmesi lazım
 
Beta en erken kaç dpo da çıkıyor ne zaman gidilmeli erken öğrenmek için biliyor musunuz
 
Evet femara ve Ovitrelle

Kızlar ben çatlatma iğnesi vurularak hamile kaldım 31 ocakta da çatlatma iğnesi vuruldum gebeyim fakat gebeliğimi nasıl hesaplıcam son adete göre hesaplarsam 5 haftalık gösteriyor ama o kadar değil bence
Kızlar hapa kaçıncı gün başladınız ve iğneyi kaçıncı gün yaptırdınız ve ilişki sıklığı neydi lütfen yardımcı olur musunuzz bende bugün başladım iğne ne zaman yapılacak doktorum söylemedi
 
Kızlar hapa kaçıncı gün başladınız ve iğneyi kaçıncı gün yaptırdınız ve ilişki sıklığı neydi lütfen yardımcı olur musunuzz bende bugün başladım iğne ne zaman yapılacak doktorum söylemedi
Adetin 5. Günü başladım ben, 12 gün sanırım muayaneye gittim yumurta ölçüsüne bakıyor doktora uygunsa iğneyi veriyor. Birde doktorunuz zaten size ilişki için takvim verecek şu günler ilişki planlayın diye
 
Adetin 5. Günü başladım ben, 12 gün sanırım muayaneye gittim yumurta ölçüsüne bakıyor doktora uygunsa iğneyi veriyor. Birde doktorunuz zaten size ilişki için takvim verecek şu günler ilişki planlayın diye
Teşekkür ederim canım ben 3. Gün başladım bi sorun olurmu acaba
 
Kızlar hapa kaçıncı gün başladınız ve iğneyi kaçıncı gün yaptırdınız ve ilişki sıklığı neydi lütfen yardımcı olur musunuzz bende bugün başladım iğne ne zaman yapılacak doktorum söylemedi
Adetimin 5. Günü başladım hapa sonra kontrole gittim ama inan doktor dedi ki birden fazla yumurtalık büyümüş iğne olumsuz gibi duryor yine de iki gün sonra gel dedi be ımudumj kesmiştim bir gittim bir tane kalmış diğerleri hep küçülmüş yani iğneyi be baya geç oldum hap bittikten 11 gün sonra vuruldum iğneyi ilişki de iğne vurulduktan 36 saat sonra yapın dedi ve ertesi gün tekrar yapın dedi biz sadece 36 saat sonra yapabildik gece ben hiç kalkmadan uyudum çok şükür tuttu
 
Adetimin 5. Günü başladım hapa sonra kontrole gittim ama inan doktor dedi ki birden fazla yumurtalık büyümüş iğne olumsuz gibi duryor yine de iki gün sonra gel dedi be ımudumj kesmiştim bir gittim bir tane kalmış diğerleri hep küçülmüş yani iğneyi be baya geç oldum hap bittikten 11 gün sonra vuruldum iğneyi ilişki de iğne vurulduktan 36 saat sonra yapın dedi ve ertesi gün tekrar yapın dedi biz sadece 36 saat sonra yapabildik gece ben hiç kalkmadan uyudum çok şükür tuttu
Anladım canım senin süreç biraz farklı olmuşş
 
Back
X