- Konu Sahibi kaplan2535
-
- #21
hamilesin canım hayırlı olsun insallah sağlıkla geçirirsin gebeliğiniArkadaşlar ben PKOS hastasıyım. Femara ilacını yumurtlama için kullandım. Değerlerim sırasıyla şu şekilde;
02.01.2015 - 1.2 (Adetime 6 gün vardı)
06.01.2015 - 18.3 (Adetime 2 gün vardı)
08.01.2015 - 85.1 (Beklenen Adet Tarihimdi)
Sizin fikriniz nedir? Doktorum hamilesin tebrikler dedi.. testi 10 gün sonra tekrarlamamı ve progesteron testi yaptırmamı istedi. Fikirlerinizi rica ederim.
hamilesin canım hayırlı olsun insallah sağlıkla geçirirsin gebeliğini
Âmin ınsallahCanım amin teşekkür ederim.. Allah herkesin gönlüne göre versin..
Canım sen istanbulda mısınArkadaşlar 48 saatte bir tekrarladığım test değerlerimden sonuncusu aşağıdadır;
02.01.2015 - 1.2 (Adetime 6 gün vardı)
06.01.2015 - 18.3 (Adetime 2 gün vardı)
08.01.2015 - 85.1 (Beklenen Adet Tarihimdi)
10.01.2015 - 137.8 (Adeti 2 gün geçince)
10 ve 12 sinde sabah idrar testi yaptım, sonuç olarak tek çizgi çıktı. Testi yineledim, sonuç değişmedi. Sizce yolunda gitmeyen bir şey mi var, idrar testinden neden sonuç alamıyorum. Çok korkuyorum. Lütfen bilgi ve deneyimlerinizi paylaşmanızı rica ederim. Bugün akşam yine kan testi yaptıracağım kollarım mahvoldu ama her şeye değer
Doktor tavsiye edicektimHayır canım, Adana. Neden sordun?
teşekkür ederim canım..Doktor tavsiye edicektim
Sanırım benim bi doktora ihtiyacım varDoktor tavsiye edicektim