• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta sonuç

gzmmm0

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Aralık 2022
Mesajlar
77
Emoji Skoru
19
Puanlar
38
Kızlar adetime 3 gün var erken gebelik testinde pozitif gördüm kan vermek istedim beta hcg 217 cıktı son adetim 28 eylül sizce iyi mi sonuç şuan doktora gitsem de kese görünmez dimi
 
sonuc güzel ama iki günde bir kan verip artısı takip edin. kese için regl gecikmesinden sonraki bir hafta-on gün ideal
 
Benimde âdettim 10 gün geçti kan verdim beta hcg 4430 çıktı ama keseyi göremediler ya neden
 
Kızlar adetime 3 gün var erken gebelik testinde pozitif gördüm kan vermek istedim beta hcg 217 cıktı son adetim 28 eylül sizce iyi mi sonuç şuan doktora gitsem de kese görünmez dimi
Benim hcg 211 doktora gittim kese gozukmedi. Bunun icin hala erken.
 
Kızlar adetime 3 gün var erken gebelik testinde pozitif gördüm kan vermek istedim beta hcg 217 cıktı son adetim 28 eylül sizce iyi mi sonuç şuan doktora gitsem de kese görünmez dimi
Yok görünmez tabi baya yükselmesi gerekiyor bildiğim kadarıyla 3000 civarı görünüyor
 
Kızlar benim de adet 8 gün geçti 53 çıktı böyle olan var mı
 
Adetime 10 gün var ama bütün gebelik belirtilerim vardı bugün kan verdim sonuçlar böyle çıktı sizce gebelik var mı
 

Eklentiler

  • IMG_2063.webp
    IMG_2063.webp
    16,1 KB · Görüntüleme: 62
Back
X