• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bhcg

Arkadaşlar merhaba geçen hafta cuma 4+6 hamile olduğumu öğrendim. Bhcg 3904 çıktı. 4 gün sonra 7900 doktor soru işareti olarak gördü keseye baktı şekli bozukmuş düşebilir yada canlanmayabilir dedi.suan 6 haftalık hamileyim ve kasılmalar arttı kasık bölgesinde. boyle olup da sağlıklı bir bebisi olan var mı lütfen yardım:KK43:
Allah yardımcın olsun canım..
 
Kaç defa neler atlattık söylüyorum bak kasiliyorum lütfen uzatma sus diyorum sen misin hamile benmi anlamıyorum annene soylucem seni diyorum daha ne diyim :)
aynı benim gibi yapmışsın :) bende aynısını yapıyorum bişey dediği zaman bebek duyuyo ben üzülürsem hissediyo felan de ne konuştğumuzu hissediyo de konuşursada bi süre durma yanında benimki öyle öyle düzeldi :)
 
keşke şeker cihazı gibi kandan bhcg ölçen bir alet olsa :(
 
aynı benim gibi yapmışsın :) bende aynısını yapıyorum bişey dediği zaman bebek duyuyo ben üzülürsem hissediyo felan de ne konuştğumuzu hissediyo de konuşursada bi süre durma yanında benimki öyle öyle düzeldi :)
Yapıcaz bir şey artık :)
 
Ya inşallah bnde bu hafta içi keseyi görürüm stres bitirdi bni ya boş gebelikse falan inş heoimiz sağlıklı bi gebelik geçirirz
Aynen canım kese nasıl yol oluşmuş mu kalbi nı ne zaman dünyam hepsi ayrı stres
 
Arkadaşlar çok şükür Beta hcg cuma günü 113 tü bugün 350 olmuş çok şükür
 
Bunlari ogrensek baska stresler baslicak cnm stres yapmim diyorum ama olmuyo:/
Başka bir forumda kızlar beta hcg lerini yazıyorlar benimki düşük kaldı panik olmaya başladım geçsin artık pazar ve pazartesi salı olsun doktorumu görmek istiyooruuummm
 
Canım son adet tarihin ne.bende salı günü yaptırdım 209 çıktı doktoru aradım salı günü çağırdı ultrasonda gircem..Çok merak ediyorum umarım bir problem olmaz geçen sene kan değerlerim katlamamıştı
 
muhtemelen aynı gün doğum yapacağız. bende adetim 5 gün geçtikten sonra yaptırdım 537 çıktı doktor yinede düşük tehlikesi olabilir dedi. 2 gün sonra tekrar yaptım 1379 çıktı :))
 
muhtemelen aynı gün doğum yapacağız. bende adetim 5 gün geçtikten sonra yaptırdım 537 çıktı doktor yinede düşük tehlikesi olabilir dedi. 2 gün sonra tekrar yaptım 1379 çıktı :))
düşük tehlikesi için herhangi bir şey önerdi mi peki canım yatarak mı geçireceğiz yani?
 
Arkadaşlar merhaba.
Bende bugun beta hcg sonucumu aldım.
S.a.t 2 Aralık
B.a.t 27 Aralık 10 gün gecikti.
Beta hcg Sonuç 1390.64
Nasıl bilemedim :s
 
Hamilesin hcg sonucuna göre canım gözün aydin:)
Gebelik olmadığı sürece Bhcg sıfır görünür gebelikte yükselir:)
 
Back
X