Bıktım...

Kovmak derken? Gereksiz bir tartışma uzamasını istemiyorum zira mübalağa ustasısınız sanırım
 
Iki yüzlü dostluklardan bıktım.
Her şeyi kafama takmaktan bıktım.
Kiskancliklarimdan bıktım.
Umursamaktan bıktım.
Sevgilimin ablalarindan bıktım.
Ağlamaktan bıktım.
Bide bdv konularını okuyup paranoyak olmaktan bıktım.
 
Bu şehirde yaşamaktan ailemden uzak olmaktan atanamamaktan bıktım...
 
Soğuktan çamurdan kıstan biktim
 
Et dükkanlarının onunden gecmek zorunda olmaktan bıktımm
 
evlenmek için beklemekten bıktım
saçlarımı istediğim gibi olmamasından bıktım
uykusuz kalmaktan sabah erken kalkmaktan bıktım
 
napalım
hayat şartları
buna da şükür..
ama erken kalkmak çok zorluyor çok
elbette halimize bin şükür.. :) akşam erken yatabilsek belki sabah kalkmakta zorlanmayız ama kendi adıma söyleyeyim akşam yatmak bilmeyip sabah kalkmak bilmeyenlerdenim
 
elbette halimize bin şükür.. :) akşam erken yatabilsek belki sabah kalkmakta zorlanmayız ama kendi adıma söyleyeyim akşam yatmak bilmeyip sabah kalkmak bilmeyenlerdenim
valla bende
akşama işlerim bitmiyor ki
sabahta kalkmak bilmiyorum
çok zorlanıyorum.
 
Bıktım sekiz bin yere cv bırakıp bir tanesinin bile aramamasindan. Lise mezunu adamın anında iş bulup hazırlık dahil 5sene güzel bir bolum okuyan ben'im işsiz olmamdan bıktım.
 
3 haftadır çocukların iyileşmesini bekliyorum
Her hallerine varlıklarına binlerce kez şükürler olsun ama
Beklemekten bıktım
 
`