• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Biten evliliğimin ardından yaşadığım ağır duygular

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

salome95

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ocak 2026
Mesajlar
12
Emoji Skoru
9
Puanlar
1
Merhabalar öncelikle. Uzun zamandır üye olmadan takip ediyordum ben de üye olup derdimi anlatmak istedim. 29 yaşımda ince eleyip sık dokuyarak bir evlilik yaptım, zannettim daha doğrusu. Bir yıl sürdü bu evlilik. Ben öğretmenim ve tayinim kendi memleketime çıkmıştı. Bir arkadaş vesilesiyle de eski eşimle tanıştım ben duygularımı biraz yoğun yaşayan biriyim öncesinde körkütük aşık olmuşluğum vardı ama evliliğimde daha sağlam adımlar atmak istedim eski eşim inanılmaz güvenilir, efendi, dindar bi adamdı etkilendim. Kişilik her şeyden önemlidir dedim ben bu adamla yuva kurarım dedim neyse evlendik. Eşimin kardeşi depresyonda gibiydi asosyaldi çok irdelemedim. Düğünden sonra eşime de ailesine de bir haller oldu öncesinde ailesini farketmiştim her şeye karşı aşırı şüpheci aileci herkesin onları kıskandığını düşünen kimseye güvenmeyen cimri bir aile maalesef eşime güvendim daha doğrusu beni ikna etti biz ayrı bi aile olacağız ben anne kuzusu değilim vs derken eşim bildiğiniz baba kuzusu çıktı.
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor tabi beni de yönetmek istedi diğer kardeş de meğer yıllardır şizofreni hastalığıyla mücadele ediyormuş ne yapıp edip sakladılar.
Evlendikten sonra eşim tamamen babasının ağzına baktı bana karşı çok güvensiz davrandı paranoyaları ortaya çıktı o hayran olduğum dindarlık tam bir yobazlıktı. O saygılı efendi eşim düğünüme gelen eski iş arkadaşlarımı kıskandı ki bin km öteden geldiler erkekli kızlı geldiler diye babası düğünde utanmış. Acısını benden çok fena çıkardı hepsinin numarasını sildirdi görüşmemi yasakladı ben neye uğradığımı şaşırdım tepki gösterince de ağlama ve sinir krizi geçirdi duvarları yumrukladı. Sonrasında bu kıskançlık krizi sürekli geçmişimi araştırmasıyla devam etti sen geçmişte kesin aldatıldın acısını benden çıkarıyorsun sen benle niye evlendin vs gibi sorular sorup ağlıyordu. Resmen onu aldatmışım gibi acılar çekmeye başladı. Ailece şüpheci paranoyak dediğim dedik bir aile. Kendimi sürekli eşime açıklama yaparken ispat yaparken buluyordum instagram hesabımda kim var kim yok ezberlemiş sürekli didik didik ediyordu. Çok uzattım sanırım ama ben bu süreçte neye uğradığımı şaşırdım normalde baskın biriyim düzelir diye ya da öncesinde eşimin ilişkisi olmamış kapalı aile yapısı olmuş diye alttan aldım. Babasıyla beni sürekli kontrol etmeye çalıştılar. Her kavgada ben eşimle değil babasıyla konuşuyordum oğulları üzgün oluyormuş da bilmem ne. Her öğlen yemeğe annesinin evine gidip her seferinde beni çekiştirmişler ve nihayet boşattılar.
En son tartışmada eşim beni evde yalnız bırakıp annesinin evinde yattı sabaha kadar ne mesajıma ne aramama döndü ben saatlerce ağladım bi de her tartışmada beni böyle cezalandırırdı. Ertesi gün uyandım o geldi sandım baktım babası.. şaka gibi ama oturdu bana taşlarını döktü yine her şeyi abartıyorsun onun böyle olduğunu biliyorsun vs dedi evladıma zaafım var ben onu asla bırakamam dedi. Sonrasında benim ailem devreye girdi ve anlaşmalı boşandık. Boşanmadan önce ne kadar hassas olduğum konu varsa ordan vurdu beni bi de her şeyin suçlusu ilan etti koşa koşa altınların yarısını alıp boşanmadan hemen bir gün sonra sabahında bütün eşyalarını götürdüler.
maalesef ki inanılmaz acılar çekiyorum hayali kırıklığı yaşıyorum evet kurtuldum ama bu adam benim geleceğe dair umudumu kötürüm bıraktı. Ben bu saatten sonra kime inanırım güvenirim bilmiyorum. Çocuk hayalim güzel bir aile hayalim her şeyi beni kandırarak mahvettiler. Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?
 
Ya canım sana sarılmak istedim suan . Asagı yukarı aynı hikayeye sahibiz seninle . Benimki de paranoyak kıskanç ruh hastası krizler geçiren ağlayan zırlayan onu aldatacağıma dair fanteziler kuran bi manyaktı . Ben boşanalı iki yıla yakın oluyor özelden yazmak istersen konuşabiliriz .

Bu ailelerinde Allah belasını versin. Benimki de her tartışmada babasını arardı. Adam edemedikleri ogullarını bize kakalamıslar
 
Evet evet kafasında sürekli kurar inanırdı.:( yazık olmuş bize.
 
Merhabalar öncelikle. Uzun zamandır üye olmadan takip ediyordum ben de üye olup derdimi anlatmak istedim. 29 yaşımda ince eleyip sık dokuyarak bir evlilik yaptım, zannettim daha doğrusu. Bir yıl sürdü bu evlilik. Ben öğretmenim ve tayinim kendi memleketime çıkmıştı. Bir arkadaş vesilesiyle de eski eşimle tanıştım ben duygularımı biraz yoğun yaşayan biriyim öncesinde körkütük aşık olmuşluğum vardı ama evliliğimde daha sağlam adımlar atmak istedim eski eşim inanılmaz güvenilir, efendi, dindar bi adamdı etkilendim. Kişilik her şeyden önemlidir dedim ben bu adamla yuva kurarım dedim neyse evlendik. Eşimin kardeşi depresyonda gibiydi asosyaldi çok irdelemedim. Düğünden sonra eşime de ailesine de bir haller oldu öncesinde ailesini farketmiştim her şeye karşı aşırı şüpheci aileci herkesin onları kıskandığını düşünen kimseye güvenmeyen cimri bir aile maalesef eşime güvendim daha doğrusu beni ikna etti biz ayrı bi aile olacağız ben anne kuzusu değilim vs derken eşim bildiğiniz baba kuzusu çıktı.
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor tabi beni de yönetmek istedi diğer kardeş de meğer yıllardır şizofreni hastalığıyla mücadele ediyormuş ne yapıp edip sakladılar.
Evlendikten sonra eşim tamamen babasının ağzına baktı bana karşı çok güvensiz davrandı paranoyaları ortaya çıktı o hayran olduğum dindarlık tam bir yobazlıktı. O saygılı efendi eşim düğünüme gelen eski iş arkadaşlarımı kıskandı ki bin km öteden geldiler erkekli kızlı geldiler diye babası düğünde utanmış. Acısını benden çok fena çıkardı hepsinin numarasını sildirdi görüşmemi yasakladı ben neye uğradığımı şaşırdım tepki gösterince de ağlama ve sinir krizi geçirdi duvarları yumrukladı. Sonrasında bu kıskançlık krizi sürekli geçmişimi araştırmasıyla devam etti sen geçmişte kesin aldatıldın acısını benden çıkarıyorsun sen benle niye evlendin vs gibi sorular sorup ağlıyordu. Resmen onu aldatmışım gibi acılar çekmeye başladı. Ailece şüpheci paranoyak dediğim dedik bir aile. Kendimi sürekli eşime açıklama yaparken ispat yaparken buluyordum instagram hesabımda kim var kim yok ezberlemiş sürekli didik didik ediyordu. Çok uzattım sanırım ama ben bu süreçte neye uğradığımı şaşırdım normalde baskın biriyim düzelir diye ya da öncesinde eşimin ilişkisi olmamış kapalı aile yapısı olmuş diye alttan aldım. Babasıyla beni sürekli kontrol etmeye çalıştılar. Her kavgada ben eşimle değil babasıyla konuşuyordum oğulları üzgün oluyormuş da bilmem ne. Her öğlen yemeğe annesinin evine gidip her seferinde beni çekiştirmişler ve nihayet boşattılar.
En son tartışmada eşim beni evde yalnız bırakıp annesinin evinde yattı sabaha kadar ne mesajıma ne aramama döndü ben saatlerce ağladım bi de her tartışmada beni böyle cezalandırırdı. Ertesi gün uyandım o geldi sandım baktım babası.. şaka gibi ama oturdu bana taşlarını döktü yine her şeyi abartıyorsun onun böyle olduğunu biliyorsun vs dedi evladıma zaafım var ben onu asla bırakamam dedi. Sonrasında benim ailem devreye girdi ve anlaşmalı boşandık. Boşanmadan önce ne kadar hassas olduğum konu varsa ordan vurdu beni bi de her şeyin suçlusu ilan etti koşa koşa altınların yarısını alıp boşanmadan hemen bir gün sonra sabahında bütün eşyalarını götürdüler.
maalesef ki inanılmaz acılar çekiyorum hayali kırıklığı yaşıyorum evet kurtuldum ama bu adam benim geleceğe dair umudumu kötürüm bıraktı. Ben bu saatten sonra kime inanırım güvenirim bilmiyorum. Çocuk hayalim güzel bir aile hayalim her şeyi beni kandırarak mahvettiler. Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?
dindar paket :D hayırlı olsun
 
Allah kurtarmış sizi. Hem birey olamamış hem de muhtemelen onda da psikolojik rahatsızlık hatta psikiyatrik rahatsızlık var.

Yaşınız daha genç anne de olursunuz yeniden evlenirsiniz de. İnsan aynı eve girmeden bilemiyor maalesef. Biraz daha birlikte vakit geçirdiğiniz kıskançlık adı altında manipülasyon yapmayan bir adam bulun.

En büyük şansınız bu adamdan çocuğunuz olmaması. Bu ruh hastası aileyle bir ömür bağınız olabilirdi çocuğunuz bu aileden genetik bir rahatsızlık alabilirdi.
 
Allah kurtarmış sizi. Hem birey olamamış hem de muhtemelen onda da psikolojik rahatsızlık hatta psikiyatrik rahatsızlık var.

Yaşınız daha genç anne de olursunuz yeniden evlenirsiniz de. İnsan aynı eve girmeden bilemiyor maalesef. Biraz daha birlikte vakit geçirdiğiniz kıskançlık adı altında manipülasyon yapmayan bir adam bulun.

En büyük şansınız bu adamdan çocuğunuz olmaması. Bu ruh hastası aileyle bir ömür bağınız olabilirdi çocuğunuz bu aileden genetik bir rahatsızlık alabilirdi.
Çok haklısınız teşekkür ederim yorumunuz için. Terapi desteği de alıyorum ama çok dalgalı ve yorucu bir süreç. Evet çok dikkatli bir insan olmama rağmen asla rengini belli etmedi nişanlıyken. Çocuklarına saplantılı bir aileydi.
 
Geçmiş olsun ama böyle bi adamdan kurtulduğunuza şükredin. Çoluk çocuk olmadan yakayı kurtarmışsınız. Herkes aynı değil geleceğe öyle bakmayın lütfen. Allah karşınıza iyi birini çıkarsın.
 
Geçmiş olsun ama böyle bi adamdan kurtulduğunuza şükredin. Çoluk çocuk olmadan yakayı kurtarmışsınız. Herkes aynı değil geleceğe öyle bakmayın lütfen. Allah karşınıza iyi birini çıkarsın.
Amin inşallah çok teşekkür ederim.
 
Çok haklısınız teşekkür ederim yorumunuz için. Terapi desteği de alıyorum ama çok dalgalı ve yorucu bir süreç. Evet çok dikkatli bir insan olmama rağmen asla rengini belli etmedi nişanlıyken. Çocuklarına saplantılı bir aileydi.

Sevgili ya da nişanlıyken kıskançlık yapmıyor muydu? Bir de sanki adam sizden boşanmasa siz ondan boşanmayacakmışsınız. Kayınpederim habire gelse deli misiniz siz derdim. Anne babasının eteğinden ayrılmamış küçük bir erkek çocuğu.
 
Sevgili ya da nişanlıyken kıskançlık yapmıyor muydu? Bir de sanki adam sizden boşanmasa siz ondan boşanmayacakmışsınız. Kayınpederim habire gelse deli misiniz siz derdim. Anne babasının eteğinden ayrılmamış küçük bir erkek çocuğu.
Hayır yapmadı hiç çok soğukkanlıydı. Biraz fazla manipüle edildim kardeşinden ötürü de psikolojisi iyi değildi. Maalesef iyileştirmek istemiştim. Ama boşanma talebini ilk söyleyen benim. Babası oğlunun krizlerini bana bağladığı için hemen kabul ettiler.
 
Toplum maalesef akıl sağlığı bozuk insan dolu ve bizde kimse bunları tedavi ettirmiyor. Umarım başka kimsenin başını yakmazlar.

İyi bir dost çevreniz varmış, bu adam yüzünden onlardan da olmuşsunuz huzurunuzdan da olmuşsunuz. Kimseye güvenemem demeyin, tanıyın, ailede anormallik varsa uzak durun, ailesiyle ilişkisi normal değilse uzak durun. Kimsenin doktoru değiliz kimseyi iyileştirme yükümlülüğümüz yok. Hayat bir tane.

Umarım gönlünüze göre çok iyi bir eş bulursunuz. Yaşım geçiyor evleneyim diye acele karar vermeyin, tanıyın, tatil yapın, seyahat edin. İnsanlar uzun süre kendini gizlemez. Çok efendi görünen adam da normal olmıhor genelde.
 
Valla iyi ki de boşanmışsınız. Mutluluktan havaya uçmanız falan gerekiyor hatta bence çünkü kurtuldum diye. Düpedüz hastalar. Bunların ki dindarlık falan değil örümcek kafalılık. Şuan iyileşmeye bakın, mutlaka destek alın size yaşattıkları çok zor şeyler ama eminim ki geçecek.
 
Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?
Yazınızın özellikle şu kısmı için yazmak istedim. Ben 32 yaşında ilk eşinden ayrılmış, 35 yaşında da ikinci evliliğini yapmış biri olarak diyorum ki arkadaşım aklına bile gelmiyor yaşadıkların. Es keza bir şey hatırlatırsa da ayyy ne çekmişim yaa iyi kurtulmuşum diye şükrediyorsun sadece. İlk eşim narsistin önde gideniydi. Narsist bir eşle yaşayanlar bilir ki psikolojini alt üst ederler. Daha boşanmadan önce terapiye gitmeye başladım, boşandıktan sonra da devam ettim. Yaşım geçiyordu, ileride çocuk isterim diye yumurta dondurttum (gerçi kullanamadım orası ayrı). Boşandıktan 6-7 ay sonra şimdiki eşimle tanıştım ve dedim ki evlilik buymuş, eş olmak buymuş. Doğru insanla olmak buymuş. Velhasıl arkadaşım geçiyor, hem de çok güzel geçiyor.
 
Yazınızın özellikle şu kısmı için yazmak istedim. Ben 32 yaşında ilk eşinden ayrılmış, 35 yaşında da ikinci evliliğini yapmış biri olarak diyorum ki arkadaşım aklına bile gelmiyor yaşadıkların. Es keza bir şey hatırlatırsa da ayyy ne çekmişim yaa iyi kurtulmuşum diye şükrediyorsun sadece. İlk eşim narsistin önde gideniydi. Narsist bir eşle yaşayanlar bilir ki psikolojini alt üst ederler. Daha boşanmadan önce terapiye gitmeye başladım, boşandıktan sonra da devam ettim. Yaşım geçiyordu, ileride çocuk isterim diye yumurta dondurttum (gerçi kullanamadım orası ayrı). Boşandıktan 6-7 ay sonra şimdiki eşimle tanıştım ve dedim ki evlilik buymuş, eş olmak buymuş. Doğru insanla olmak buymuş. Velhasıl arkadaşım geçiyor, hem de çok güzel geçiyor.
ne kadar doğru karar almaya çalışsak da insanız neticede birtakım duygular insanı zorlayabiliyor maalesef. Teşekkür ederim yorumunuz için.🙏🏻 Mutluluğunuz daim olsun.
 
Eşimin kardeşi şizofrendi diyorsunuz ama eşiniz de babası da şizofreni. Genetiği kimden aldıkları ortada. Yeniden güzel bir hayat kurmak istiyorsanız bu gayet mümkün, ama kendinizi bu bitmiş evliliğe kaptırırsanız bir adım ileri gidemezsiniz. Acınızı abartmadan yaşayıp bitirin sonrada önünüze bakın.
 
Çok haklısınız teşekkür ederim yorumunuz için. Terapi desteği de alıyorum ama çok dalgalı ve yorucu bir süreç. Evet çok dikkatli bir insan olmama rağmen asla rengini belli etmedi nişanlıyken. Çocuklarına saplantılı bir aileydi.
Bence şükret ya çocuk yapsaydın Allah korusun onda da genetik hastalık olurdu adam net hasta yani şunlar normal insan davranışları değil büyük ihtimalle kayınbaba da hasta
 
Cocuk olmadan hic mi farketmediniz bu psikolojik durumlari ya? Şizofreni ırsi bisey cekirdek ailesinde şizofreni olan biriyle cocuk sahibi olsam kafayi yerdim yani ki esiniz de saglikli gorunmuyor zaten belki o da öyle. Dert ettigim şey boşanmadan cok bu olurdu benim
 
Genetik geçişli muhtemelen ailenin hepsinde bazı sıkıntılar varmış. Çocuğunuz olsa o da bu şekilde olacaktı. Çocuğunuzun sağlıklı olma şansını kazanmışsınız, yaşınız genç. Daha düzgün biriyle karşılaşacağınıza şüphem yok.
 
Cocuk olmadan hic mi farketmediniz bu psikolojik durumlari ya? Şizofreni ırsi bisey cekirdek ailesinde şizofreni olan biriyle cocuk sahibi olsam kafayi yerdim yani ki esiniz de saglikli gorunmuyor zaten belki o da öyle. Dert ettigim şey boşanmadan cok bu olurdu benim
Çocuk olmamış ki
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X