Merhabalar öncelikle. Uzun zamandır üye olmadan takip ediyordum ben de üye olup derdimi anlatmak istedim. 29 yaşımda ince eleyip sık dokuyarak bir evlilik yaptım, zannettim daha doğrusu. Bir yıl sürdü bu evlilik. Ben öğretmenim ve tayinim kendi memleketime çıkmıştı. Bir arkadaş vesilesiyle de eski eşimle tanıştım ben duygularımı biraz yoğun yaşayan biriyim öncesinde körkütük aşık olmuşluğum vardı ama evliliğimde daha sağlam adımlar atmak istedim eski eşim inanılmaz güvenilir, efendi, dindar bi adamdı etkilendim. Kişilik her şeyden önemlidir dedim ben bu adamla yuva kurarım dedim neyse evlendik. Eşimin kardeşi depresyonda gibiydi asosyaldi çok irdelemedim. Düğünden sonra eşime de ailesine de bir haller oldu öncesinde ailesini farketmiştim her şeye karşı aşırı şüpheci aileci herkesin onları kıskandığını düşünen kimseye güvenmeyen cimri bir aile maalesef eşime güvendim daha doğrusu beni ikna etti biz ayrı bi aile olacağız ben anne kuzusu değilim vs derken eşim bildiğiniz baba kuzusu çıktı.
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor tabi beni de yönetmek istedi diğer kardeş de meğer yıllardır şizofreni hastalığıyla mücadele ediyormuş ne yapıp edip sakladılar.
Evlendikten sonra eşim tamamen babasının ağzına baktı bana karşı çok güvensiz davrandı paranoyaları ortaya çıktı o hayran olduğum dindarlık tam bir yobazlıktı. O saygılı efendi eşim düğünüme gelen eski iş arkadaşlarımı kıskandı ki bin km öteden geldiler erkekli kızlı geldiler diye babası düğünde utanmış. Acısını benden çok fena çıkardı hepsinin numarasını sildirdi görüşmemi yasakladı ben neye uğradığımı şaşırdım tepki gösterince de ağlama ve sinir krizi geçirdi duvarları yumrukladı. Sonrasında bu kıskançlık krizi sürekli geçmişimi araştırmasıyla devam etti sen geçmişte kesin aldatıldın acısını benden çıkarıyorsun sen benle niye evlendin vs gibi sorular sorup ağlıyordu. Resmen onu aldatmışım gibi acılar çekmeye başladı. Ailece şüpheci paranoyak dediğim dedik bir aile. Kendimi sürekli eşime açıklama yaparken ispat yaparken buluyordum instagram hesabımda kim var kim yok ezberlemiş sürekli didik didik ediyordu. Çok uzattım sanırım ama ben bu süreçte neye uğradığımı şaşırdım normalde baskın biriyim düzelir diye ya da öncesinde eşimin ilişkisi olmamış kapalı aile yapısı olmuş diye alttan aldım. Babasıyla beni sürekli kontrol etmeye çalıştılar. Her kavgada ben eşimle değil babasıyla konuşuyordum oğulları üzgün oluyormuş da bilmem ne. Her öğlen yemeğe annesinin evine gidip her seferinde beni çekiştirmişler ve nihayet boşattılar.
En son tartışmada eşim beni evde yalnız bırakıp annesinin evinde yattı sabaha kadar ne mesajıma ne aramama döndü ben saatlerce ağladım bi de her tartışmada beni böyle cezalandırırdı. Ertesi gün uyandım o geldi sandım baktım babası.. şaka gibi ama oturdu bana taşlarını döktü yine her şeyi abartıyorsun onun böyle olduğunu biliyorsun vs dedi evladıma zaafım var ben onu asla bırakamam dedi. Sonrasında benim ailem devreye girdi ve anlaşmalı boşandık. Boşanmadan önce ne kadar hassas olduğum konu varsa ordan vurdu beni bi de her şeyin suçlusu ilan etti koşa koşa altınların yarısını alıp boşanmadan hemen bir gün sonra sabahında bütün eşyalarını götürdüler.
maalesef ki inanılmaz acılar çekiyorum hayali kırıklığı yaşıyorum evet kurtuldum ama bu adam benim geleceğe dair umudumu kötürüm bıraktı. Ben bu saatten sonra kime inanırım güvenirim bilmiyorum. Çocuk hayalim güzel bir aile hayalim her şeyi beni kandırarak mahvettiler. Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor tabi beni de yönetmek istedi diğer kardeş de meğer yıllardır şizofreni hastalığıyla mücadele ediyormuş ne yapıp edip sakladılar.
Evlendikten sonra eşim tamamen babasının ağzına baktı bana karşı çok güvensiz davrandı paranoyaları ortaya çıktı o hayran olduğum dindarlık tam bir yobazlıktı. O saygılı efendi eşim düğünüme gelen eski iş arkadaşlarımı kıskandı ki bin km öteden geldiler erkekli kızlı geldiler diye babası düğünde utanmış. Acısını benden çok fena çıkardı hepsinin numarasını sildirdi görüşmemi yasakladı ben neye uğradığımı şaşırdım tepki gösterince de ağlama ve sinir krizi geçirdi duvarları yumrukladı. Sonrasında bu kıskançlık krizi sürekli geçmişimi araştırmasıyla devam etti sen geçmişte kesin aldatıldın acısını benden çıkarıyorsun sen benle niye evlendin vs gibi sorular sorup ağlıyordu. Resmen onu aldatmışım gibi acılar çekmeye başladı. Ailece şüpheci paranoyak dediğim dedik bir aile. Kendimi sürekli eşime açıklama yaparken ispat yaparken buluyordum instagram hesabımda kim var kim yok ezberlemiş sürekli didik didik ediyordu. Çok uzattım sanırım ama ben bu süreçte neye uğradığımı şaşırdım normalde baskın biriyim düzelir diye ya da öncesinde eşimin ilişkisi olmamış kapalı aile yapısı olmuş diye alttan aldım. Babasıyla beni sürekli kontrol etmeye çalıştılar. Her kavgada ben eşimle değil babasıyla konuşuyordum oğulları üzgün oluyormuş da bilmem ne. Her öğlen yemeğe annesinin evine gidip her seferinde beni çekiştirmişler ve nihayet boşattılar.
En son tartışmada eşim beni evde yalnız bırakıp annesinin evinde yattı sabaha kadar ne mesajıma ne aramama döndü ben saatlerce ağladım bi de her tartışmada beni böyle cezalandırırdı. Ertesi gün uyandım o geldi sandım baktım babası.. şaka gibi ama oturdu bana taşlarını döktü yine her şeyi abartıyorsun onun böyle olduğunu biliyorsun vs dedi evladıma zaafım var ben onu asla bırakamam dedi. Sonrasında benim ailem devreye girdi ve anlaşmalı boşandık. Boşanmadan önce ne kadar hassas olduğum konu varsa ordan vurdu beni bi de her şeyin suçlusu ilan etti koşa koşa altınların yarısını alıp boşanmadan hemen bir gün sonra sabahında bütün eşyalarını götürdüler.
maalesef ki inanılmaz acılar çekiyorum hayali kırıklığı yaşıyorum evet kurtuldum ama bu adam benim geleceğe dair umudumu kötürüm bıraktı. Ben bu saatten sonra kime inanırım güvenirim bilmiyorum. Çocuk hayalim güzel bir aile hayalim her şeyi beni kandırarak mahvettiler. Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?